Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Brrrr! Begrijpend luisteren kan soms zo moeilijk zijn. En ik ben nog nooit over de kook geweest van een callcentermedewerker, maar deze dame heeft het voor elkaar gekregen. Heb zes keer mijn verhaal uitgelegd en nog dacht ze mij te moeten overrulen.... Nou dat gaan we dus niet doen. Ik wil gewoon mijn routerpagina. Nee, ik wil mijn abonnement niet verlengen. Nee, ik wil geen andere router. Nee, ik wil mijn modem niet reseten, want daar ligt het probleem niet, ik wil graag de pagina van mijn router, omdat ik deze kwijt ben geraakt door het verlies van mijn vorige laptop. Ik wil gewoon een andere kanaal kunnen instellen, omdat ik wel internet heb, maar heel traag internet.

Mijn koffie is op, dus de dag begon niet te best hahaha. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker Tinus, heb er zelfs wat koppijn van. Kon gisterenavond niet in slaap komen vandaar.:P

Net goed nieuws gehad joh. ik zat er al een tijdje mee in m'n maag. Begin volgend jaar wordt mijn slaapkamer onderhanden genomen. Moet ook gestuukt worden. Als ik dat door een stukador laat doen ben ik zo'n E2500,-- kwijt. En dan is het nog maar de vraag of ze het niet halverwege af laten weten.

Nu doet mijn neef het. En das een hele goeie, die heeft mijn huiskamer ook gedaan. Heerlijk mensen ik ben blij.

Over een paar weken wordt mijn keuken gedaan. Dit wilde ik eerst zelf doen maar laat het nu doen, dan weet ik zeker dat het goed gedaan wordt. Heb hem net en berichtje gestuurd en gevraagd of hij met me wilde trouwen.

Pompidompidom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen iedereen

stond om 8 uur met zoontje al aan de voetbal...helemaal alleen

het is pas op zondag....dus morgen terug zo vroeg eruit :-(

fijn verhaal Kamé! :)

Charlie, tof dat je de moed hebt!

Runningliesje dikke kus!

Madelein heerlijk zo een nieuwe laptop, hé!

zo wat tuintaakjes doen en de kippen gelukkig maken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, dat klopt bijna. Maar ik vergeet elke keer wat er in de plaats voor 1 komt. En dat zijn drie andere cijfers. Inmiddels heb ik hem ook maar bij mijn sleutelwoord geschreven, op een stukje papier. :)

En serieus? Ik moest mijn abonnement verlengen, om een nieuwe router te krijgen. Niet dat ik een nieuwe router wilde. Maar abonnement verlengen? Ze mogen het uit coulance wel zo opsturen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

dat is heel belangrijk een betrouwbare stucadoor,

ik kan er boekdelen over schrijven.

;)

Fijn dat je huisje zo tiptop wordt.

En trouwen, hahahaha, is houwen.

:o

Luitjes ik ben ervan door,

de mist trotseren, de auto

laat ik maar staan, het wordt

de benenwagen.

Fijne dag en wellicht tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo was ik ook weer. Charlie, gewoon in de plee met die troep! Niet uit het raam zoals iemand hier zei want je zou iemand kunnen verwonden....

Ik sluit me ook aan bij het pakt van vandaag, en ik zal het nodig hebben vanavond op de huldiging van de kampioenen van dit jaar!

Voor diegene die niet weten wat dragrace is... :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

Wat een mist, kunne we zo de boot va Sinterklaas niet zien! We gaan hem met de kleinkids binnen halen. Herinneringen komen nu naar boven van Sint vieren met mijn kids en van nog veel langer geleden, ik als kind. Vooral de surpriseavonden met zijn allen. En omdat we 13 kinderen hadden was het altijd een lange avond. Zeker toen mijn oudere broers en zussen verkering kregen en die ook erbij waren. Leuk om aan terug te denken.

Kame, wat een mooi stukje. Genieten is dit he.

Madeleine, weer wat rustiger. Is het gelukt met de pagina.?

Smikkie, wat ben je toch een schat. Wat mooi hoe je schrijft over de mevrouw. Heb je plannen voor dit weekend? Zet hem op he, je kunt het, dat heb je al bewezen.

Gisteren weer naar de huisarts geweest?

Ik ben heerlijk verkouden, keelpijn, heb het koud en dan weer warm. Bah. Helemaal geen zin in!

Tot latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt de Sint een week later binnen, of een ander land?

Ik ben weer helemaal zen. Ben net al even naar de supermarkt en discounter geweest. Heb een laptopkussen, koffie en brood gehaald. Heb nog even gekeken of 'mijn bier' er nog was, maar dat was op. Dus dat kan ik ook gelijk voor de rest van de dag uit mijn hoofd zetten. Zal me zo eens op het dagpact zetten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...