Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben bijna 2 maanden nuchter en trots als een pauw. En dan opeens zo'n dag als vandaag... vanaf het moment dat ik wakker en mijn bed uit ben golft de drang naar wijn door mijn hoofd, om gek van te worden!

Nou maar hopen dat deze dag heeeeel snel voorbij is, morgenochtend natuurlijk weer superblij en trots dat ik niet gedronken heb, maar jemig, wat een ellende is het toch soms, bleh!

Geplaatst

Reul petje af voor je. Wat een strijd om te leveren, maar inderdaad wat kan je morgen trots zijn op jezelf.

Het lijkt soms net of, de remvoetjes versleten zijn en je tegen die trek aan knalt, maar het gaat voorbij hoor. Heel veel en vaak eten wil nog wel eens helpen.;):present:

Heel veel sterkte.

Geplaatst

Hahaha, de zakken chips zijn niet aan te slepen vandaag... helpt een heel klein beetje! En zo'n dag als vandaag zal inderdaad wel ergens goed voor zijn, het sluimerde al het hele weekend een beetje. Het doet me weer inzien hoe verslaafd ik ben en blijf. Geen leuke gedachte, maar wel heel erg goed om te weten...

Volgend weekend een druk weekend met allemaal leuke dingen, nu al zin in. Zo'n weekend als dit (weinig doen en lui zijn) is toch niet helemaal mijn ding en moet ik zien te doorbreken. Ik weet heus wel hoe het allemaal moet, het 'doen' wil nog wel eens ontbreken.

Dank voor de steun en op naar morgen!

Geplaatst

Reul, wat goed van je dat je meldt dat het

een ingewikkeld weekend voor je is.

En het inzicht wat je toont.

En de oplossing....zakken chips, haha.

Maar vooral:

Stay alert, always.

Goe gedaan.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...