Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Hà Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Von, was meer een overdenkertje voor Smik zeker omdat hij zich alles zo aantrekt dat siert hem maar kan tevens een valkuil voor hem zijn maar ik denk dat Smikkie dat ook wel weet van zichzelf alleen nu nog leren mee omgaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ja Smikkie, bestellen!!!!!!!!! en verstandig gewoon doorgaan met wat je wilde doen kaarten bestellen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Dank jullie Von en Sha, het voelt als een overwinning! Smik, ben het met Sha eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Het stormt hier ook Akelei hond niet weggewaaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Kameleon, kan me voorstellen dat het als een overwinning voelt wat zul jij je lekker hierbij voelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Tuurlijk mag je je zorgen maken Smikkie niemand zegt dat het niet mag maar kijk uit dat je dit soort dingen je niet teveel aantrekt straks heb jij er een rotdag en rotgevoel van terwijl zij het misschien nu zitten uit te praten (bij wijze van) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo, mijn stormachtige dochter is uitgeslapen:D Aankleden, ontbijten en uitwaaien langs de dijk. Daarna warme chocomelk en koffie... Voor vanmiddag gezellig kerststukjes maken en met speksteen aan de slag. Voor iedereen een fijne zondag:moon: Mark, hou het hoofd koel! Madeleine, vol goede moed opnieuw beginnen. Zonnetje, fijn dat het wat rustiger is .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Mazzel dat hij die niet op zich heeft gekregen Akelei schijnt de hele dag zo te blijven kachel aan en lekker binnen blijven als het even kan hoewel...op het strand is het nu natuurlijk wel prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik kruip nog lekker een uurtje mijn bed in even boek mee...goed plan ik lees later nog wel doeiWOEI (met recht vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Storm heeft invloed op alle dieren en wij zijn ook een dier. De onrust spat er van af gisteren avond en nu weer en herken het bij mezelf ook. Nu eerst even ontbijten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smik, je hoeft je mond niet te houden, liever niet zelfs, maar je TE veel mee laten slepen in je gevoel van 'niet goed' is voor jou zelf ook niet goed. Als je je zo ver laat meeslepen, als je je zo verschrikkelijk inleeft dan moet je gaan oppassen voor jezelf hoor. Echt. heb je nou inmiddels die tosti's al gemaakt? Of ben je ze voor ons allemaal aan het maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 hihi.. er bloeit hier iets moois op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Beter van niet Smik, ik ben de kilo'tjes die er na het stoppen met roken weer aan waren gekomen van af aan het werken... anders had ik inmiddels ook al in de keuken gestaan hoor. Ruik als het ware zo'n ding hier nu, zalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ruik ik tosti's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Er hieeft niemand tegen je gezegd dat je sorry moet zeggen Smik. Er is je alleen de raad gegeven je niet al te zeer op te winden. Wees voorzichtig, ik heb het gevoel dat jij als je je dingen echt heel erg aantrekt ook heel erg getriggerd wordt om dan toch maar een slok te nemen... Kan zijn dat ik er naast zit hoor, maar dat gevoel heb ik nou eenmaal. En als dat zou kloppen is het dubbel goed uitkijken voor jezelf bij het meeleven met een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ook een goede morgen Bol en Sofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ja hoor het is weer eens zover. Het zwakkere geslacht wordt weer eens voor getrokken bah. Want wat zijn we toch weert zielig hé die vrouwen die zelf wel alles mogen en zodra de man zich verweerd, gaan ze de politie inschakelen. Hier kan ik zo kwaad om worden. Als je kijkt als twee mensen gaan scheiden, wie moet het huis uit? De man. Wie krijgt de kinderen vaak niet toegewezen? De man. Maar wel alimentatie betalen voor de kinderen of de vrouw. Wie is hier eigenlijk de zwakkere? Mark houd je haaks jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smik..... voorzichtig hoor. Of is het al verkeerd aan het gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Okee, heb je al wel rondje douche gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ha die Apple. Het gaat hier steeds harder waaien zie ik. Hadden ze ook voorspeld he, omstuimig Smik, hou het droog, ga naar 'tante'... En ga lekker uitwaaien daarna misschien. Of moet je werken? Probeer in ieder geval dingen te doen die je weer wat meer rust geven hoor. En ja, ik begrijip dat je je het gebeurde met Mark erg aantrekt. Maar die ligt nog te slapen waarschijnlijk, of is met zijn kinders en/of vrouw aan het praten. Of is misschien zelf wel een enorm eind aan het wandelen en uitwaaien... We weten het niet. Maar probeer jij in ieder geval weer rust te vinden Smik.. Luitjes, ik ga er vandoor. Sterkte, fijne dag, mooie dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Goedemorgen Allen! Stormachtige morgen, Smik, pas op, ik herken je emoties, ik was ook ooit zo, mij hielp het niet! God geef me Kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, Moed om te veranderen, wat ik kan veranderen, en de Wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken. Ik mag weer werken, Fijne daf allen, ik neem vandaag de eerste niet, doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Tjah , zit nu te denken dat het wel makkelijker zou zijn om dan toch een relatie met een man te nemen Mark, geen hond die er dan om blaft (die omzeilen de takken of rennen erachter an ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ja en die takken zijn nu allemaal zonder bladeren hoor, op de eiken na hier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden