Travel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Die lap wit onder mijn posting was niet de bedoeling hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Originally posted by: leeuwewakelei,dat mega-vele drinken op het tempo dat vroeger alleen lukte met bier; dat noemt Tactus "droogdrinken" . Ze raden het de eerste periode niet af, maar het moet volgens hun geen jaar duren. Ik doe dat ook; 3 liter spa rood per avond lukt mij prima. Tactus zegt dat ik daardoor niet werkelijk afkick en dat het zoeken naar vervanging betekent dat ik teveel positieve gevolgen verwacht van het drinken.......................Als ik niet heel veel spa drink dan ga ik heel veel eten; en dáár word ik dus weer dik van dus ik blijf aan de mega-hoeveelheden spa.........quote> Interessant. Geen jaren, zeggen ze? Dan heb ik nog even...Ik dronk ook erg veel water in den beginne. Maar ik had dan ook een echtedorst en een hele vieze smaak, dus dat was wel nuttig.Maar wat ik nog steeds merk is dat het zonder consumptie zitten nog altijd eenrol speelt bij mij. Alsof er anders iets mist. (De rokers hebben het wat datbetreft maar makkelijk, die kunnen altijd nog een peuk opsteken)Zet me wel even aan het denken zo. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 * Te vroeg geroepen* Ben er weg mee en ook deze dag en avond sluit ik droog af. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Tjonge ik heb mezelf overwonnen. Ik heb aan iemand mijn AdB verhaal geschreven. Zij zit zelf met een drinkende partner! Moeilijk. @ Gunn: goed zoals je de onrust aanpakt. @ Travel: voel je je al iets beter? Ik meld mezelf ook droog af nu. Heel moe, alweer, maar tevreden met wat ik vandaag gedaan heb. Welterusten allen en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Morgen word ik de bezitter van een huis. Dat is toch wel een bijzondere gebeurtenis. En een samenlevingscontract er bij. Van de week hadden we het er nog over. Als ik nog gedronken had hadden we dit niet gedaan. (Ik dacht nog even, oh, maar dan had ik hier lekker kunnen blijven wonen) Maar dan waren er weer heel veel andere dingen fout gegaan en ik voel ook wel dat het goed is hier, waar ik woon, weg te gaan. Het is een goede keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Slaap lekker, Lytse! Jij ook, Travel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Lijkt me toch iets achtelaten met gememgde weemoed Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Proficiat, Jaap. Een grote stap! Ik heb geen samenlevingscontract en zit me de laatste tijd af te vragen of ik niet een en ander op papier zou moeten zetten. Een testament of zo. Het huis is van mij, dus als ik sterf, vrees ik dat mijn lief op straat staat. @bolletje, i.v.m. de bench: in het asiel hebben ze gezegd dat we benchtraining móeten doen. Zelf hou ik er ook meer van dat een hond vrijheid heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 @Jaap, Dat zijn hele mooie berichten. En 't zet mij ook aan 't denken. 'k ga inmiddels naar de zesendertig toe. Waar zal 'k zijn op m'n veertigste? Nog steeds alleen in m'n kleine (zij 't knusse!) appartementje? Ineens is eenzaamheid een akelig schrikbeeld. En er is nu geen verdoving voor handen. Zoals jullie wellicht hebben opgemerkt, ben 'k weer op de religieuze toer de laatst tijd. Ik kan 't maar niet loslaten! Hoe meer 'k me ertegen verzet, hoe meer 't zich vastbijt als een hondsdolle Pitbull! M'n thee is bijna op. Zo weer m'n bed opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Waar ik nu woon heb ik 16 jaar gewoond. Daar kijk ik vooral positief op terug. Bijna dronken kwam ik hier binnenrollen. Mijn eerste kamer zat boven het kraakcafe, waar ik al snel de sleutel van had. Handig voor als de drank op was. Later een een paar kamers opgeschoven naar een leukere groep, daar heb ik nog vrienden aan over. En dat blijft. Na de aankoop en renovatie, wat een project op zich was, hier ook nog heel leuk gewoond. En nuchter geworden. Ik zal hier altijd wel een goed gevoel aan over houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 ook goeienavond. nog niet zo heel lang geleden bestonden er nog niet eens benches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Jen, gewoon eens naar een notaris gaan. De eerste keer praten kost je niets. Het valt reuze mee. (Achteraf, als je het eens bent geworden.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Nou Gunn, ga bij een kerk, misschien vind je er iets. Geloof heb ik dan weer niets mee, maar de samenhorigheid die een kerk kan bieden kan ik wel snappen. Die warmte die daar van uit kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Jaap vanavond op de drempel naar een nieuwe toekomst veel geluk met je nieuwe huis (en je ouwe lief:D) ik vind het mooi te lezen hoe gestaag jij gaat en welke nieuwe stappen je steeds weer zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Welterusten, Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Welterusten, Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 zo, ik kan nog naar bed op dinsdag slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Slaap lekker, Jane4! Ja mensen, 'k ga m'n lectus ook weer eens opzoeken. Dag Negentien. Droog. Teruste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Goedenacht, Moet me nog even droog afmelden. Zit nu aan de koffie. Heb al 4 uur geslapen. Maar eens zien hoe het verder gaat. Welterusten wie nu gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 trusten allemaal Ik doe mijn lampje nu uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik wens jullie allemaal een goede nacht, en ook ik verbaas me zelf wel eens over mezelf. Ondanks de drukte probeer ik af en toe nog een beetje te reflecteren, opdat ik niet te hard schrik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Dan feliciteer ik je alvast met je verjaardag Hanneke, zo midden in de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 O wat leuk!! Dank je Jaap. Had ik helemaal niet aan gedacht dat ik nu jarig ben. Ik vier het nooit. Maar zo een felicitatie vind ik toch heeeel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Eigenlijk gaat het me niet goed af de laatste tijd. Dit is geen hulpkreet hoor, zo midden in de nacht roep ik niet alle hens aan dek. 'k Was hier de laatste dagen wat minder, en ga jullie wellicht weer wat meer met mijn gezelschap opzadelen. Hier rondhangen helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Hanneke, van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden