Travel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Nou nou Borretje. Yvonne heeft met haar advies wel gelijk. Wandelen, iets anders doen, ga gillen - weet ik wat. Maar de AA bellen is het beste. Ja, je bent er zelf ook nog. En de AA bellen is nu zorgen voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Borrie hier Mutzie ff. Heb je je maag goed vol zitten? En veel hier blijven zodat je er niet alleen voor staat. Gek hé dat dat zo ineens op komt zetten, bah. Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Lieve Borretje, Ik ben net zelf de mist in gegaan, eergisteren. Ik kan je vertellen dat het niets oplevert, behalve fysieke en mentale pijn. Je doet er goed aan hier te blijven hangen. En bellen naar de AA. En bellen naar wie er dan ook maar goed naar je kan luisteren. Ik weet ook dat het ongelofelijk moeilijk en verwarrend kan zijn. Ik zou je mijn telefoonnummer geven maar ik woon in Spanje en dat wordt een dure grap. Zorg goed voor jezelf. Je bent het waard. En je weet dat je morgenochtend zo blij bent als je heerlijk fris wakker wordt! Houd die gedachte vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Even bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 @Lytse: het was mijn ex-man, en dat maakt het eigenlijk nog bijzonderder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 *verwijderd wegens te herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Nu is mijn portemonnee ook nog gejat en is er iets mis gegaan met het verzenden van mijn nwe bankpas, die er daardoor nog niet is dus Ja, soms zit het mee Soms zit het tegen Of iig lijkt dat zo Spuw-ugly-spuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Bankhangse, Lytse! Zo, net nog even een boodschapje gedaan. Kalm, mensen! Een flesje (0.5L) kiwi/sinaasappelsap, zes volkoren bolletjes en cottage cheese. Dat is 't. Nu even naar de podcast van GB luisteren. Over video games. Voor Bolletje, hier is de link: http://www.giantbomb.com/podcast/ Ja, 'k ga aan m'n sapje! En een chocolate cookie (of twee, drie...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Had al uitgelogd en was al op weg naar boven. Bor, ik vind jouw reactie niet terecht. JIJ vraagt om een horrorscenario, ik heb jouw zoon buiten beschouwing gelaten zoals jij vroeg. Heb wel aangegeven in bedekte termen dat er meer mensen in jouw omgeving dan alleen jouw zoon zijn. En dat is gewoon de kale en koude waarheid. En ja, jij bent er natuurlijk ook nog, ook voor jouzelf moet je het doen. Maar laten we elkaar geen mietje noemen.... jou zoon kun je in feite niet buiten beschouwing laten als je zo'n enorme trek hebt. Wat voor horrorscenario wil je eigenlijk horen? Dronken onderuit gaan en een paar tanden uit je mond vallen? Een leverbeschadiging oplopen? Je zo vol laten lopen dat je er aan overlijdt? Kan allemaal hoor. Genoeg om nog bozer op mij te worden? Doen zou ik zeggen. Maar terecht is het niet. Bor, sterkte meis, nogmaals, niet toegeven aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Dat lijkt me niet Bor.. Sorry, heb je verhaal niet gelezen Heb mijn kinderen al maanden niet gezien Het zal de leeftijd en drukke levensstijl zijn Ze zijn bij me, hier Dus ik voel ze elke dag Wel net via social media (Yek!) contact even met zoon Dat ie altijd van me zal houden Jammer dat het zo gelopen is Maar het is nu eenmaal zo (was ik nog maar zo'n wijze puber soms) Dat ie (soms) nog aan me denkt Ik zeker weet dat hij me (soms) ook haat, en ik dat begrijp Dat was okee Dus het is okee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goed dat je hebt gebeld Bor. Nog steeds boos als ik jouw berichtje lees. Nog steeds onterecht vind ik. Maar het is niet anders. Als het je helpt, prima. Marjo, het zit gewoon allemaal nu even tegen geloof ik? Had het je zo anders gegund meis. Er moet toch een andere weg zijn he? Gunn, een heel dikke knuf voor je. Je houdt het toch maar mooi vol. En nu ga ik echt afsluiten voor vandaag. Tis mooi geweest voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Fijn voor je werk Johan W! En ja, die euforie De andere kant van de medaille.. Maar.. Geniet er vooral van Verdrietige moeders Tsja, die heb je in alle soorten en maten dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Soms is het allemaal anders Yvon Maar ja, nu even zo dus Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Dank je wel, Yvonne. Appreciated. Slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 En dan had ik nog niet eens genoemd En ik zie het plots Dat ik recht tegenover de maan in tranen te typen zit nu Hoe wonderlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Marjo toch. Wat triest. Ga toch alsjeblieft nadenken, terugdenken en opnieuw denken. Voor nu even En nu echt wegwezen Von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Originally posted by: borretjeIk heb gebeld en het gaat wel weer..Tot zover dan.Wie is van ons allemaal hier is geen vader of moeder o.i.d.?Ik ben moeder.Ik ben ook alcoholiste.Maar ben ik verdorie een uitzondering hier?quote> neuh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Bor, je vroeg om horror... Dat kun je niet loskoppelen van.... Het één is onlosmakelijk verbonden met het ander, ook al wil je dat niet zien. Het is niets meer en niets minder. En als jij daar moeite mee hebt... misschien niet meer vragen om een horrorscenario. Gewoon vragen om gewoon nare gevolgen van drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Johan, je zult ook nooit veranderen he? =================================== Luitjes, excuses als ik voor onrust heb gezorgd. Ik sluit nu af. Prettige avond verder allen. En voor straks trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goed mensen ik ga weer afsluiten. Zal dat voortaan vaker doen als onze Wijze Alci weer aan het woord komt. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 O ja dat vergeet ik nog. Hij is ook super intelligent:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Welterusten Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Originally posted by: bolletjeGoed mensen ik ga weer afsluiten. Zal dat voortaan vaker doen als onze Wijze Alci weer aan het woord komt.Trusten allemaal.quote> *vindiknietleuk* beetje een rot opmerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Wat is er nou triest Ik voel wel eens vaker een soort van verdriet Dan denk ik het allemaal even niet te weten Maar meestal komt dat weer vanzelf Want het maakt in feite niet uit En dat zie ik dan weer Want weten doe ik dat allang Maar dat geldt voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden