erik Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Net klaar met lezen en heb even niks te schrijven.. Meld me droog af. Toch gelukt ondanks alles vandaag. Trots gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 klasse gedaan Erik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goeienacht lieve frummers, Ik kom juist thuis, nog vlug even bijlezen. En wat lees ik, het was weer om zeep vanavond. Ik begrijp dat niet. We zijn hier allemaal met hetzelfde probleem. We zijn hier allemaal om ondersteuning te zoeken. Er zijn hier helemaal geen dictators en slechte moeders, vaders, oma’s, opa’s of partners. Wij denken misschien dat wij slecht zijn omdat wij alci’s zijn. Dat wij gefaald hebben. Maar het feit dat wij hier met zijn allen op dit forum zitten bewijst juist het tegendeel. Dat we er iets aan willen doen. Dat we nog betere moeders, vaders, enzovoort willen worden. Ieder op zijn manier. Dus stop zinloze discussies die niet helpend zijn. En probeer elkaar zoveel mogelijk te ondersteunen. Is dat niet de bedoeling van dit forum??? Wel te rusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Proficiat Erik! Jane, het lief heeft ook werk gevonden, en wel full time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Is er nog iemand? Ik ben moe maar heb ook trek in bier wat hier voor mijn neus staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Liesje, waarom staat er bier voor je neus? Een running Liesje drinkt dat niet joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Het is van een oud feestje. Sommige flesjes zijn nog dicht. Ik blijf droog, maar heb zo'n moeite naar bed te gaan. Ik ga toch maar, mijn ogen vallen dicht, Truste Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Waarom heb je moeite om naar bed te gaan als je moe bent? Nerveus voor iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ook nog wakker, MM? Prachtig wat je vertelde over je ex-man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 zo zeg, een leuke avond gehad! truste,, ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 jij of wij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Avond meiz, kan je weer nie slapen joh ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Den diesel se. Gij zijt ook veel wakker de laatste tijd. Nee ik heb jammer genoeg mijn klop niet gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Jenn, je klop??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Spreekwoordelijke klop he. De klop die je krijgt waardoor je slapen gaat. Een beetje een gewelddadige Klaas Vaak zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 ach hier voelt het of ik juist wel klop heb gehad ofzo anders wel lekker liggen te slapen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja wou je nog aanbieden je te helpen, maar das nie voor mij weggelegd klaas vaak klop, of zand ofzo in ogen strooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hoe is 't met de gezondheid? Word jij nu altijd 's nachts wakker omdat het niet gaat? Maar met echte klop had je wel geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Maar van goeie klop kan je idd soms wel heel goed slapen. Met Klaas geen ervaring, laat staan vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja gezondheid wat minder, AB werkt nie tegen ontsteking en bloed ook goed, dus nu kweekjes in onderzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Wel wreed ambetant dat ge er niet van kunt slapen. Als ik ziek ben, dan slaap ik heel veel. Het beste medicijn, zei mijn moeder altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 is ook zo Jen, maar wil nie werken nu, maarja ach iemand moet jou dan ook maar ff gezelschap houden he. Jij helemaal vaak 's-nachts wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ach ja is niet anders he. Mijn Jack Russell ligt lekker opgekruld tegen mij Verder heb ik twee nachten geleden hier het pact draadje zitten lezen. Ik kwam u daar ook nog ergens tegen, in een andere gedaante. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 ach kan je sinterklaas suprises/gedichten bedenken of afmaken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Pactdraadje? doe ik nooit aan mee, dus das gek, maar in andere persoon ook nog ?joh, ben benieuwd dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden