Spring naar bijdragen

Vrijdag 30-11-2012

mark

Aanbevolen berichten

Ja inderdaad rockbottom. Ik weet nog wel dat de man in de ambulance superlief voor me was. En ik zei toen ook tegen hem dat ik het gevoel had nog nooit rockbottom bereikt te hebben, tot op dat moment... Nam niet weg dat ik daarna nog een paar keer moest uitglijden om hier te komen. Ben me nu meer bewust van mijn eigen rol, mijn eigen verantwoordelijkheid. Ik wil me GOED voelen! En in mijn geval betekent dat dat ik nuchter moet zijn en blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 497
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn laaste woorden hierover.

Marcel men vraagt zich soms af, moet je hier nog schrijven

na vijf jaar.

Niet altijd, maar soms wel, het houdt me scherp.

Ik zie weer helder waar ik vandaan kwam.

Ik blijf toch gevoelig er voor.

Natuurlijk geef ik graag een boost en vind het mooi te horen dat

een ander goed gaat.

Het klinkt wrang maar ook dit is voor mij leerzaam.

Ik hoop het nooit meer te doen.

En ik denk ook niet de kracht voor een tweede keer te hebben.

Fijne dag en houd het droog.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik ga even afstand nemen en voor mezelf zorgen. Klein middagdutje doen, dat sta ik mezelf nooit toe... Maar nu, met ziek kind in huis en niet kunnen werken, moet het kunnen.

Ik wil ook even delen dat ik me heel goed voel. Blij met de mensen om me heen. En lekker geaard in het leven staan zonder drank. Er zijn veel problemen op te lossen maar als ik niet drink heb ik één groot probleem minder waardoor de rest trouwens veel "behapbaarder" lijkt.

Dikke knuffel voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: gwen

MM, dat was echt een "rockbottom moment".
Goed dat je het deelt, en onthoudt!

Dààr wil je nooit meer zijn..quote>

En daar ligt ook meteen mijn grootste struikelblok. 'k heb nog niet 't rockbottom moment meegemaakt. Daardoor ligt een terugval onherroepelijk op de loer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn, als jij denkt rock bottom nodig te hebben moet je jezelf nog eens achter de oren krabben vriend.

Dat kan namelijk ook betekenen dat het te laat is.

Niemand heeft rock bottom nodig, wel het inzicht dat het verder niet kan zoals het gaat als je drinkt.

Voorbeelden genoeg hier om niet te willen dat het zo ver komt Gunn, hou je taai!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag, Kirky hieronder uit Wikipedia.

Hendrika David (Rotterdam, 13 februari 1888 – Naarden, 14 februari 1975) was een Nederlandse variétéartieste die vanaf 1907 tot aan haar dood onder de naam Henriëtte Davids carrière maakte als zangeres en bijdehante grappenmaakster. Ze was het bekendst onder de naam Heintje Davids.

Tot haar bekendste liedjes behoren: Zandvoort aan de Zee, Draaien en Omdat ik zoveel van je hou (een duet met Sylvain Poons).

Na haar officiële afscheid in 1954 maakte Heintje Davids al snel haar comeback. Tot ver in de jaren zestig bleef ze optreden, waarbij ze regelmatig aankondigde dat dit echt de laatste keer was. Op den duur werd het verschijnsel van telkens afscheid nemen en weer terugkomen het heintjedavidseffect[1] genoemd

De andere Heintje is Heintje Simons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen!

Thuis na een lange vermoeiende dag.

Nog geen letter teruggelezen.

Ga ik straks doen.

Mijn therapie is deze week begonnen,

en dat vraagt nogal wat tijd en energie.

O.a. daarom ben ik hier niet zo heel veel.

Het kost tijd om alles te lezen,

plus nog meer tijd om er op te reageren.

Nu ben ik geestelijk even doodmoe.

Dit weekend uitrusten, dan kan ik er maandag

weer tegenaan.

Tot later :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: zonnetjes
MMm, klinkt me niet echt opgewekt in de oren.

Wel lekker gewerkt?quote>

Lief Zonnetje,

Wat klinkt er niet opgewekt in je oren?

Met mij gaat het goed. En het feit dat mijn oudste een beetje ziekjes is, is alleen maar goed voor mij, en voor hem. Doen we beiden even pas op de plaats. Net lekker een uurtje gedut. Nu kopje thee en alle verantwoordel¡ijkheden qua werk uitgesteld tot maandag. Mag dan weinig verdienen, maar dié luxe heb ik dan weer wel.

Over mij geen zorgen alstjeblieft!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

MM, ik reageerde op een bericht van Kirky. Was dus gewoon een mmmm-tje in mijzelf.

Lekker he even pas op de plaats. Ja ik heb ook een eigen bedrijf, fijn om je eigen werktijden bepalen maar de andere kant, ik kan soms ook wel doorgaan met werken. Is het niet fysiek dan wel geestelijk. Ben aan het leren om op tijd te stoppen. Zit nu ook op de bank en werk het weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...