Spring naar bijdragen

Vrijdag 30-11-2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 497
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

@Lytse gefeliciteerd met je 38 jarig huwelijk! Ik ga dat nooit meer redden... Maar ik vind het wel heel mooi. Mijn ouders waren bijna 50 jaar getrouwd toen mijn vader overleed. Dan ben je echt helemaal met elkaar vergroeid, niet meer uit elkaar te denken.

Gister heb ik me niet bij het dagpact gezet. Niet om een of andere reden. Gewoon vergeten. Het belangrijkste pact is toch dat wat ik met mezelf dag voor dag moet afsluiten. En daar trouw aan blijven. Vandaag gaat dat zeker lukken!

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Weet je wat me een beetje tegenvalt?

Ik dacht dat ik me veel fitter zou voelen nu ik niet meer drink.

Maar mijn kop zit vol en ik slaap onrustig en mijn lijf doet overal wat zeer.

Even klagen!!!

Valt me gewoon een beetje tegen,

Ik snap het wel: eerder verdoofde ik mezelf

Wie heeft het weer fit voelen recept?

Liefs truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve truitje,

Blij je te zien bij het dagpact.

Van wat ik zo gelezen heb is het voor iedereen anders: het detoxen kan lang duren.

Voor mij was het een fluitje van een cent en ik dronk écht veel!

Van anderen lees ik dat het heel lang kan duren.

Dat het voor mij makkelijker was, was ook een beetje een valkuil want ik heb dan gelijk de neiging mezelf voorbij te lopen.

Dan word je dus alsnog doodmoe.

Enfin, ik denk dat een belangrijk deel van het weer-fit-worden-recept geduld is. En goed voor jezelf zorgen.

Heb je een beetje de tijd voor jezelf?

Ik heb helaas (maar is vaak ook een zegen hoor) een heel druk leven: twee jonge kinderen en een opstartend bedrijfje.

Het enige wat ik voor mezelf probeer vast te houden is proberen vroeg naar bed te gaan.

Iedere keer als ik dat doe, ben ik zielsgelukkig. Nuchter in bed met een boek. En de volgende ochtend fris wakker worden.

Ookal word je minder fris wakker (want dat lees ik ook wel hier), als je weet dat je niet gedronken hebt is dat iedere dag weer een overwinning. En dat mag gevierd worden!

Verder gezond en regelmatig eten. Het lijkt zo simpel, maar ik moet er echt mijn best voor doen. Het gevoel dat je het waard bent om goed voor jezelf te zorgen - daar gaat het denk ik om.

Nu moet ik weer verder. Heb een zieke puber in bed liggen en moet werken.

Liefs en sterkte, voor jou en voor iedereen die het nodig heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Diesel, wat een lekkere koffie zet jij!

En ja, het pact is altijd in de eerste plaats met jezelf. En toch is het fijn dat met anderen te delen.

Daarom ben ik zo blij met dit forum.

Nu moet ik er echt vandoor. Medicijnen in het puberlichaam gooien en hem dan meenemen naar "kantoor" - wat gewoon (nou ja, gewoon?) mijn andere huis is. Dat klinkt altijd heel raar, dat hebben van twee huizen, maar, voor als je dat niet gelezen hebt, dat is hoe we de voogdij opgelost hebben tot nu toe. De kinderen altijd in hun eigen huis, en wij wisselen elkaar daar om de week in af. Dood vermoeiend... maar de kids zijn er al 3 jaar gelukkig mee.

Nog één slok koffie en dan oordruppels en antibiotica aan mijn zoon geven.

Knuf,

MM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even jammeren: ik mis het fietsen zo!

Niet te doen hier in Spanje. Alles omhoog en omlaag. Auto's die absoluut geen rekening met je houden.

Ik zou alles wat ik mis uit NL (drop, haring, kaas, sambal, etc) inruilen voor het weer dagelijks kunnen fietsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben blij dat ik me niet meer verdoof hoor, niets voelen betekent dus niet gezonder zijn.

En vanmorgen schijnt de zon en de lucht is blauw.

Ik heb een voederhuisje opgehangen en daar komen zoveel vogeltjes op af.

En ik ben naar een weet wie je bent conferentie geweest van Epafras.

En dat heeft me ook weer nieuwe kracht gegeven.

Dus het is echt geen kommer en kwel

Alleen moet ik wel de vruchten dragen van jaren achter

Elkaar dagelijks drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...