Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: markGewoon lekker overheen lezen als het je niet aanstaat. doe ik ook, of ik ga over muziek *...quote> je lijkt wel op iemand.. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Lief VM, Blijf lekker bij jezelf en bij diegenen van ons waar je het wel mee kunt vinden. Laatt de rest voor wat het is. Ik vind het zo ontzettend vervelend als er ruzie is op het form. Ik denk dat ik niet de enige ben. Dit zou een veilige plek moeten zijn waar je altijd kunt binnenvallen als je het nodig hebt. Wat er verder aan nare dingen gezegd wordt... gewoon links laten liggen. Laten wij het gewoon weer positief maken. Dat kunnen wij namelijk!!!!! Knuf, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @Lenie Mensen mijn jongste komt binnen na een zwemfeestje dus ik ga haar spraakwater even aanhoren. Geen ruzie maken als ik weg ben denk erom!! Greets people! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Pik ik nog snel mee Sofie, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 VM, AUB haal dat ene woordje even weg in die bepaalde post. Krijg je problemen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Gunn haal het niet in je hoofd om van te voren ten hemelen te gaan want ik kom je persoonlijk met de mattenklopper terug halen. Nientje wil je mij een heel groot plezier doen meis? Haal a.u.b. wat dingen weg. Ik zou het niet leuk vinden als je een tijdje niet meer hier kan komen. Toe meis doe het nou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: markIk pluk gelijk hele cd's vlaamse. Maar het is altijd leuk wat tips te krijgen vooral als het iets is wat je niet kent zoals de link van Lenie. quote> moi is een 80-ties child he?...lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: mark@Lenie Mensen mijn jongste komt binnen na een zwemfeestje dus ik ga haar spraakwater even aanhoren. Geen ruzie maken als ik weg ben denk erom!!Greets people!quote> ikke ruzie maken??...met wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Nee alleen die was voor jou alleen, de rest voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 oh snorry, las het verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Marika ik denk dat je dit nog wel leest maar zou jij dan jouw quote willen weg halen. Zo zet je anders iemand wel in de plas. Dan kun je als je hier weer komt toch praten met VM. Kom op joh we hebben de laatste tijd al wat meer moeilijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 maar ik ga nu echt. Lees wel mee maar reageer niet....probeer ik haha ff bankhange met de meiden heb ze nu nog even een avond voor mezelf, gaan ik ff lekker van genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 nog 1 Mark...hier ben ik helemaal gek van... zo en nu maar weer wat anders doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 oh euh.. VM... maak je niet zo druk.. ( zegt zij die soms ook verrot uit de hoek kan komen) scrollen..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @Mark Eén van de mooiste songs ever. In één van de vele versies die er bestaan. Deze is van Jeff Buckley... helaas overleden. Ben een nietsnut vwb copieren van links. Hoop dat het je zo lukt. Het lied heet "Halleluya" en is een original van Leonard Cohen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Neeeeeeeeee Sorry Len, geen 3j daar kan mijn mp3 niet tegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 hahaha gaat even om de tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 ga weg jij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ook meegenomen MM nu ben ik weg doeiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden