Spring naar bijdragen

dinsdag 4 december

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Heb me net weer bij het Dagpact gezet. Maar vraag me wel af wanneer bij mij ECHT de knop omgaat. En wat dat dan wel is. Ik denk in die paar jaar nuchter de knop ook niet echt om is gegaan. Of anders gezegd: het kwartje gevallen. Voor en bij anderen zie ik het wel. Maar als het mijzelf betreft :$

Een fijne dag iedereen.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Su, ben ik weer.

Heb inmiddels voor de laatste keer hier gestofzuigd en gedweild. Wel raar hoor, denk bij een hoop, dit is de laatste keer hier..Het dringt blijbaar zelfs bij mijn ex door want ik heb de laatste dagen meer complimenten gekregen dan de laatste 12 jaar in totaal, jammer maar te laat.

Morgen 08:00 trek ik de deur achter me dicht en ga ik op reis naar een fris en en nieuw bestaan. Ondanks dat ik wat zenuwachtig ben zie ik er niet tegenop. Zal het best zwaar gaan krijgen, maar daar zou als het goed is veel positiefs uit moeten voortkomen.

Ik wil toch alvast iedereen hier even bedanken voor hun directe en indirecte hulp van de laatste weken! Door het lezen van jullie berichten en aanmoedigingen naar elkaar ben ik deze weken sterk doorgekomen! Ik denk dat zonder jullie het anders had gelopen en ik tussentijds de fles had gegrepen. Deze jongen word er zowaar emotioneel van.... ga me even lekker douchen. Meld me zo zekers weer even!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mark,

Ik lees met bewondering je voorbereiding voor je ontdekkingsreis en als ik het lees is het net als iemand die popelt om nu zsm op reis te gaan. Je bent er helemaal klaar voor, laatste check is alles mee wat mee moet? Veel succes, je doet het helemaal goed, ook dat je ervoor kiest die reis helemaal alleen te maken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen aan wie er bijgekomen is.

Mark: veel succes en sterkte morgen! Tot heel snel weer voor het ontbijt!

Jen: vandaag ook maar nog eens heel veel sterkte gewenst, ik denk aan je.

Wijnand: ik ga ook rustig verder vandaag, allerallerallerhoogste prioriteit is het vandaag droog houden. Gefeliciteerd met je 22 droge dagen!

Een fijne dag aan alle lieve mensen hier. Spreek jullie vanmiddag weer, ga eens op mijn fietsje naar de gemeente mijn rijbewijs verlengen. Nee, niet voor mijn fiets, lol. Voor het geval ik weer eens een auto heb, of die van een ander mag rijden. Wat een geld zeg: bijna 40 euros, dieven!

Verder wat Sinterklaas- / en schoolspullen kopen als er dan nog geld over is.............even mijn rekening checken........moet lukken bij de aktie winkel. Zonder reclame te willen maken, maar ben wel blij dat die bestaat. Ik wil me verder niet druk maken om geld, want dan krijg ik trek. Gewoon een tientje op zak en het daarmee doen dan.

We hebben nog altijd genoeg te eten gehad en nu ik niet drink, zou ik binnenkort weer uit het rood moeten kunnen komen.

Weer een voordeel van droog blijven.

Ik blijf vandaag weer koste wat kost droog en dat is nog gratis ook...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...