Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2012

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ach, Aak, dan maar niet meer dichten.

Het verhaal over Spanje was iets om je op te lichten.

Spanje is een heel groot land met vele verschilen

en voor wat jij zou willen...

is het misschien gewoon goed waar je bent,

je bent een lieve vent

(?... geloof dat je een vrouw bent?,

misschien heb ik het mis,

maar het rijmt, en dat is geen kattenpis:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moest ik precies snappen, Smikkie? Want krijg het volgens mij niet helemaal mee.

Ben heel erg zenuwachtig voor morgen. Brrrr.

En tot overmaat van ramp komt mijn bestelling van de webshop toch nog binnen. Mijn annulering is door een storing niet doorgekomen en ik kreeg dus een mailtje dat ze het aan het inpakken waren. Fijn, kan het direct weer terug. Want het was allemaal drie maten te klein besteld. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

:D Da's een mooie
Ga goed MM
ik ga even bankhangen

Ik "doe"niet aan Sinterklaas, geen vrienden/familie voor dat gebeuren
wel een oud familie lid te eten gehad. Maar geen rijmen en surprises hier. Dus dank, heb ik me toch nog even kunnen uitleven :)
quote>

Idem voor mij. Hier in Spanje geen Sint.
Maar toch nog ons even lekker kunnen uitleven!

Hang ze.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Hier voor onszelf ook helaas geen Sinterklaas meer. We hebben maar één nichtje hier in 't land en zij vieren het altijd met de familie van schoonzus. Mijn pleegkleinkinderen kregen te horen dat Sinterklaas niet bestaat, want pa wilde niet liegen tegen de kinderen. Eén van 7, 4, en een 1/2 jaar. Het is niet anders. Mijn zus en haar gezin wonen in de USA.

@ Gunn: weer een dag erbij.:D

@ Truitje: weer gelukt!:present:

@ Lidia: bedankt voor je reisverhaal. Sterkte met je rug.

De trek is door het eten weer afgezakt. Nu nog maar even bankhangen. Tot morgen allemaal en slaap lekker.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij maakt het niet uit of het hard is, maar het komt momenteel wel op het verkeerde moment.

Ik word ontzettend onzeker van die 'aanvallen', en niet alleen van Smikkie, en aangezien ik mezelf morgen moet presenteren, kan ik het eigenlijk niet hebben. Heb ik het op mezelf afgeroepen? Ja. Maar het komt me gewoon echt niet uit om zo aan mezelf te twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond.

Nou Lidia, je ziet het!

Lief dat je naar me vraagt.

Waar is ze toch? Nou hier even nu.

Ik heb het hartstikke druk met mijn werk, de vereniging (slokte ook 2 vrije zaterdagen op -grrr), etentjes, verjaardagen en andere familie/vrienden bezoekjes, mijn schilderopdrachten en niet in de laatste plaats de laatste week - mijn surprise.

Vanavond weer schilderles gehad, morgenavond vergadering (moest ik ook notulen voor maken etc.) en vrijdagavond Sinterklaas.

Mijn griep is nu alleen nog verkoudheid en een kaakontsteking, ben inmiddels redelijk overspannen en zal blij zijn als het zaterdag is.

Ben overigens hartstikke ADB - dat wil ik wel even zeggen.

So far so good, ik neem nog een pafke en duik - lekker droog - mijn bedje in.

Sterkte voor Jan en Jen gewenst, met het verlies van jullie dierbaren.

Voor de rest KMW, en ga goed.

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat is niet jouw schuld. Maar dat is dan mijn schuld, omdat ik te onzeker ben. ;)

En ik heb het gisteren om 17.00u aangegeven dat ik stevige trek had en om 21.00u dat ik de mist in was gegaan. Zo rond die tijdstippen. Ik heb het niet letterlijk gezegd, maar dacht dat het wel overkwam. Niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...