igor Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 goede morgen frummels het is koud en wit buiten. voor de koukleumen blijf nog lekker even liggen. en voor de stoere binken staat er verse koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 A3 over 2 uurtjes is de sneeuw weg, dus bespaar je de moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemorgen, hier ook wit, niet dik wel breed! Effe aan de koffie eerst! Heeft ook wel wat sfeer zo, zolang je niet straten en terassen hoeft te ruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Originally posted by: mirandavoor het eerst mag ik het pact openen!DAGPACTmirandaHannekequote> Goed van jou Miranda. We gaan er weer voor he vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemorgen, wat smaakt de eerste bak koffie lekker! Hier geen witte wereld, jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hier in het zuiden ook niet echt wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemorgen luitjes. HIer een compleet witte wereld. Eerst maar een lekkere kop koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Miranda Hanneke Wijfie Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemorgen Wijfie, Inderdaad het bericht van RL was niet prettig op zijn zachtst gezegd. Hoop dat ze vandaag iets van haar laat horen. Vind je man het niet leuk om op pad te gaan? Als je de zaken goed uitlegt aan je HA, krijg je die doorverwijzing vast wel. Je vraagt immers om hulp. Wens je veel kracht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedemorgen Vonne en AR, geniet van de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 En ja, dat wordt inderdaad weer kans op sneeuwruimen de komende maanden. Op zich vind ik dat niet eens zo erg, maar de gladheid die dat met zich mee brengt, brrrr. Gelukkig heb ik van die ijzertjes voor onder mijn schoenen zodat ik de hond veilig kan uitlaten... Maar de gladheid op de weg... brrr, daar zie ik wel weer erg tegenop. Heb vandaag lekker vrij. Maar moet morgen vroeg beginnen... ze geven zware sneeuwval op en die zou al voor de ochtendspits gaan vallen... lekker dan. Jongste moest gisteravond hier in het noorden nog een ritje van meer dan 100 km verderop naar huis rijden. In Groningen ging het wel, maar in Friesland was het bar, leek wel of er helemaal niet gestrooid was. En overal auto's tegen de vangrail. Nee, laat het maar weer lente worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Wijffie, heeft jouw man misschien nare herinneringen aan de periode dat hij daar heeft gewoond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Heb nog niets gelezen van gisteren Kameleon, ik zal zo eerst even proberen terug te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ben jaloers, al die sneeuw daar in het Noorden, hoop echt dat het ook deze kant uit komt. Zo leuk ook voor de kinderen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Is een apart draadje Vonne, ondergang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Is het zomaar weer tijd om dochter wakker te maken, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Tot later Kameleon, ik ga even kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ik ben erg onrustig en heb nu al dorst, balen ik dacht dat ik daar van af was. Vandaag geen druppel alcohol voor mij! DAGPACT Miranda Hanneke Wijfie Albert Lytse Wijnand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goeie morgen mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hard aan de slag dan maar vandaag Wijnand, je gedachten op andere dingen proberen te richten. Goedemorgen overigens.. Heb het stuk van RL inmiddels gelezen. Ja, wat moet je daar nou van zeggen? Denk dat Smik er goed aan heeft gedaan het door te zenden. Als het bericht op waarheid berust moet er gezorgd worden voor de veiligheid van die kinderen. Is het een fantasiebericht ontsproten aan een zieke dronken geest dan is dat vervelend voor RL, maar wel een gevolg van gewoon te veel drinken. Kwestie van branden en blaren dus. De draad van gisteren heb ik helemaal niet gelezen. Heb ik ook geen tijd voor. Moet er nu vandoor. Heb wel even een grote pot verse koffie gezet, en een grote pot groene thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Morgen Bolletje... net op tijd voor verse koffie dus De sneeuw ligt hier nog steeds, tis -2 . Wees alsjeblieft heel voorzichtig op de weg, het kan zomaar gebeurd zijn.... En nu wegwezen Von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Jammer Vonnie dat je niet ff een bakkie mee kan drinken. Nou doe het dan maar op je werk. Kijk je zelf ook uit met rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Moggel Sofie. Lag gisterenavond in bed te denken, wie dat liedje ook al weer zong "ze dronk ranja met een rietje, mijn Sofietje aan de Amsterdamse gracht"of zoiets maar ik wist het niet meer. Ik ga dadelijk boodschappen doen voor een paar dagen, voordat ik er morgen niet meer uit kan door de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Kameleon, je mag de sneeuw hebben die hier ligt hoor, 1,5 uur over gedaan om thuis te komen en ik was al een uurtje later door een storing in de fabriek:angry: Goedenmorgen allen, en welterusten maar meteen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 DAGPACT Miranda Hanneke Wijfie Albert LytseWijnandLavendelquote> zo het dipje is weer aan het wegdrijvenuren slaap kan wondertjes doenSofie, je kracht spettert van het scherm, neem ik wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden