Spring naar bijdragen

vrijdag 7-12

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Jen: veel sterkte morgen. Blijf bij jezelf en probeer morgen je gevoel over te brengen. Dat is het enige dat telt. Wat fijn dat je het droog kunt beleven! Een waardig afscheid hoop ik.

Bij het overlijden van één van mijn broers heb ik een tekst van Tagore gebruikt. :present:

Verder voor allemaal: slaap lekker en ik hoop dat we morgen weer een goede dag tegemoet gaan, hoe dan ook. Ik heb het weer droog gehouden.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind eigenlijk dat ik mijn dankbaarheid even moet uiten naar het forum.

Op 3 oktober 2012 wist ik niet dat ik kon stoppen met drinken op woensdag.

Ik wist niet dat ik 9 dagen droog kon zijn en een weekend kon overleven.

Ik wist wel dat ik ontwijkend gedrag kon vertonen.

Maar enkel met behulp van het forum, en dus van jullie, kon ik op vrijdag stoppen en 15 dagen stoppen.

In de maanden oktober en november ben ik meer dagen nuchter dan dronken geweest.

Ik heb honderden euro's bespaard. (geld dat ik sowieso niet had)

Op zeurderig gedrag krijg ik een hard woord terug, net alsof jullie al weten wie ik ben.

Wanneer het erop aankomt, zijn jullie er ook voor mij.

Al met al ben ik toch dankbaar dat ik me hier heb mogen aanmelden en dat ik hier ben. We 'kennen' elkaar nog maar twee maanden, maar ik ben jullie eeuwig dankbaar. Ondanks dat jullie mij soms wel kunnen vervloeken om mijn drang naar drank. Of vervloeken is te groot. Boos zijn en dat is ook een motivatie om de volgende dag weer verder te gaan.

Dinsdag ging ik in de fout. En vandaag was ik in de badkamer bezig, die kamer doet me goed (haha), en toen besefte ik me opeens dat ik het niet eerder, sowieso niet voor 3 oktober 2012, heb gepresteerd om het vervolgens weer meerdere dagen droog te houden.

Al met al, even een bedankje van mij.... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Jen: heel veel sterkte morgen :heart:

Lenie en Madeleine, lekkere droge meiden :P

Nou, ik heb het ook droog gehouden vanavond en heb het naar m'n zin gehad, wel zwaar altijd zo'n hele avond, het was op de Henri Dunant, als ik dan weer zie hoe blij die mensen zijn, dan word ik ook weer blij....

Morgen zien we het allemaal wel weer verder, manlief is dan jarig, 79 word hij....
Hoop dat hij zich beter voelt dan vandaag, hoewel het in de loop van de dag wel weer iets beter met hem ging, hoop dat hij morgen een beetje goed gemutst is, is altijd maar weer afwachten...

Voor de mensen die nog op zijn welterusten en tot morgen, ik ga nog even bankhangen en bijkomen van de avond...quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, ik vond je nog tien jaar jonger overkomen dan de 51 :D

Ik snap dat het heel moeilijk is. Ik heb natuurlijk zelf geen ervaring. Maar mijn stiefmoeder kwam bij mijn vader toen hij tegen de 50 liep. Toen gaf ze weleens aan dat ze niet wist hoe ze dat ging doen als ze later ouder was en hij ouder werd en zij niet wist wat ze nog voor hem kon doen (zijn we wel verder in de jaren dan we nu zijn). Maar gelukkig is ze nu even bejaard als mijn vader. (Helaas wel door een hersentumor).

Edit, ze laten elkaar nu maar gaan. Ze zijn wel lief tegen elkaar, maar lief zoals wij in de familie lief zijn. Maar voor iemand opmerkt dat de ander het moeilijk heeft, zijn we een uur verder. Zijn ze 40 en ergens in de 50 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Hoe kan men "the partisan" nu lekkere muziek noemen?
quote>

Als je door Roemenie en Bulgarije reist met trein en bus dan hoor je dat vooral in de bussen de hele dag. Dit soort muziek geeft mij het gevoel van was het maar weer zomer en was ik daar maar weer. Heerlijk land waar alles kan, veel minder regeltjes dan hier. Geen geld maar toch veel gelukkige mensen. En in tegenstelling tot wat men soms denk niet gevaarlijk en minder agressie dan ik meemaak tijdens een avond/nacht Amsterdam. Heerlijk die balkan pop :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...