mark Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Kom even snel iedereen een goed en droog weekend wensen! het gaat me redelijk goed af hiero, alleen mis ik enigzins de normale contakten. Net even lekker aan de wandel geweest en een harinkje gehapt, dat doet een mens weer goed! Ben weer weg voordat ik gesnapt word haha Laters vrienden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Sterkte Mark! Een harinkje vinden we goed. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: akeleiMijn afhankelijkheid is voortgekomen uit jaren overmatig gebruik. Dat is zeker. En waarom ik overmatig ben gaan drinken maakt niet zo veel uit. Ik mag het niet meer doen.quote> Dit is de kern van de zaak.Veel te dikwijls wordt volgens mij naar de oorzaak van alcoholisme gezocht.En ja, in een aantal gevallen (10%???) zullen trauma's van vroeger zeker meespelen.Misbruik, pesterijen, geweld, noem maar op.Maar in al die andere gevallen?Daarom volg ik Jane haar visie wel, kunnen we dit echt een ziekte noemen?Dat is inderdaad gemakkelijker om zelf te aanvaarden.Maar we kappen ze wel zelf binnen hé!Het is niet zoals een hersentumor die uit het niets plots opduikt.Dit was even een filosofische bedenking van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zojuist gebeld. Ik ben afgewezen. Huil nu (want hij kwam toch wel binnen) en zie het even niet meer zitten. De reden is precies zoals ik gisteren zelf al zei. Ik ben te licht voor de functie. Daarnaast kon ik niet concreet aangeven wat ik in bepaalde situaties zou doen. Dat is ook correct, dat had ik zelf ook door. Ik weet zo even niet wat ik moet doen. De supermarkt is zo dichtbij. Zo in één klap is mijn doel weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Wijnand Tatum Erik miranda jackie igor Madeleine kunsie Wijfie Lidia Gunn Rosa Vind ik heel mooi verwoord: Verveling veranderen in vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Madeleine Huil maar eens goed maar laat de supermarkt maar even waar ze is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik blijf wel. Ben nog niet uitgehuild. Heb acuut geen zin meer in het avondeten. Dus dat heb ik voor nu ook maar even uitgezet. Ik heb nu één ding geleerd. Ik kan mezelf in ieder geval weer inschatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Het is niet zozeer de vraag waarom wij alcoholist zijn geworden, Frodo maar waarom wij niet gewoon kunnen functioneren zonder daarbij te moeten drinken. En altijd weer teveel drinken. Het is ook geen schuldvraag, je hebt gelijk als je schrijft dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor het binnen kappen van de eerste. Ik denk eerder aan 90 procent onverwerkt leed waardoor de meesten van ons geestelijk zwaar hebben afgezien vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 A3 om en lang verhaal kort te houden, ik neem het probleem verveling, of niet weten wat met je vrije tijd aan te moeten best wel serieus hoor. Ik neem jou serieus. Als je weet op welk vlak je problemen liggen, kun je aan het werk. Niet iedereen hoeft daarvoor terug in de tijd te gaan. Maar velen van ons helaas wel. En die stap vraagt moed want de angst erachter is niet gering. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dank, Rudy:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Das pech hebben Madeleine, volgende keer beter. Je moet zo'n baan wel aan kunnen. Vat het niet te persoonlijk op, je bent voor de baan afgewezen. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Wijfie pammetjes en drank tegen over elkaar weg strepen gaat niet. Het zijn twee verschillende problemen. Je bent goed bezig Wijfie, eindelijk schot in de zaak. Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Waarvoor Nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Terug eten koken. t Is gaar nu stampen. Wortelstamp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Heeee, Miranda ! Ja, alles hier z'n gangetje, vooral dankzij baclofen! En jij, ook goed? Ik hoop toch zo dat het voor Smikkie ook gaat werken, zal zo even een berichtje plaatsen op het juiste draadje. Gek he, om geen craving meer te ervaren.......ik snap het nog steeds niet, maar ben er zo blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Quote:Als je weet op welk vlak je problemen liggen, kun je aan het werk. Niet iedereen hoeft daarvoor terug in de tijd te gaan. Maar velen van ons helaas wel. En die stap vraagt moed want de angst erachter is niet gering. Succes.quote> Vanwege deze woorden, Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: Leniehahaha, dat andere droog woord mag waarschijnlijk niet ;-)quote> tuurlijk wel meelklootjes zijn gewoon meelballetjes en als die verkeerd bereid worden, dan benne ze droog en dan al helemaal niet meer te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nancy, we hadden dezelfde datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Help! Hadden, Rosa?? Nu niet meer dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nee, helaas Nancy, ik ben diep teleurgesteld in mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik wist dat we dezelfde stopdatum hadden, ik hield me ook wel een beetje aan je vast! Rosa, wat is er gebeurd dan dat je toch wat gedronken hebt? En hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Rudy, dat klopt. In principe had ik de baan aangekund, vandaar ook dat ik er zo kapot van ben, maar ik heb de functie niet daadwerkelijk gedragen in het verleden. Het zou een stap op de ladder zijn. En dat was ook te merken. Want waar mijn beslissingen in het verleden altijd in overleg zijn gegaan, wordt er toch een andere aanpak in deze functie verwacht. En daardoor merkte ik in het gesprek al dat ik te licht bevonden zou worden (en dat vond ik zelf ook). Ik kan immers geen ervaringen delen, die ik niet eerder heb opgedaan. Het positieve aan alles is dat ik benaderd ben om te solliciteren op de functie. Dat houdt in dat ik mezelf nog niet in de rol zag, maar dat anderen dat wel zagen middels mijn cv. Ik kon het in het gesprek niet waarmaken en als ik dan kijk naar mezelf, moet ik ook bekennen dat ik het heb laten aankomen op mijn werkverleden en mezelf niet al te goed heb voorbereid om te kunnen zien, wat zij van mij wilden zien. Ik ben er echt verdrietig om, maar het is niet anders. Er komt vast iets anders op mijn pad. Moet nu voor mezelf gaan bepalen in welke rol ik mezelf het liefste zie. En wat ik aankan. Ik ga nu eerst zo eten en dan even bankhangen. De trek is aanwezig. Want ik vind mezelf even heel erg zielig. Ik hoop dat het afneemt of dat er iets anders positiefs gebeurd tussen nu en 21.00u. Want ik sta nog niet voor mezelf in. Sorry, maar het is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Tja Nancy, wat er gebeurd is. De trek naar alcohol werd sterker en sterker. Ik kan niet echt een reden noemen. Ik "moest" gewoon drinken om die trek te stillen. Vandaag ga ik er weer voor (hoop ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Verdulleme, 'k lees net een artikeltje over een vrouw wiens leverwaarden slechts een tikkeltje verhoogd waren. Bij nader onderzoek bleek dat haar lever nog maar voor 10% werkte! Die bloeduitslag zegt dus geen ene mallemoer! En ondergetekende is weer zwaar veronrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 @ Rosa: ja, die eeuwige trek he, om gek van te worden. Maar nu er weer tegen aan gaan , Rosa , kom op, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden