witte Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Heb jij nog nooit Nederlanders met een emmer op reis zien gaan dan Lavendel? Heeeeel gewoon hoor hier, een diaree-emmertje bij je hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Lachen, hij strijkt net een broek, die hoeft hij niet meer mee te nemen. Hij zit half aan het strijkijzer geplakt!!! En hij wacht nu op inspectie!! Ga vlug anders is het te laat. Pakt hij toch de koffer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Zon, ik dacht dat vrouwen altijd teveel namen:D Misschien wil hij ook snowboots mee, je weet maar nooit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Lachen LAvendel, hoop niet dat we die emmer nodig hebben. Nu echt weg. Werk ze en vooral trommel ze!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Zonnie wat heerlijk hƩ dat vakantiegevoel. Maar je hebt het zo verdiend, echt. Ja dat was het laminaat van mijn maatje. Maar heb hem net gebeld en ik koop nieuwe. Vrijdag komt hij het brengen. Ook weer opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 LOL Laaf, waar dacht het liedje , *twee emmertjes ...... halen * vandaan kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Heel goed Jackie, je bent tot veel meer in staat dan dat jezelf weet, echt. Als je maar wilt, kun je een hele hoop. Drakie ook goeie morgen kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 goh Dieseltje, ik leer hier elke dag bij ! ! Jackie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ha Laaf en goeie moggeuh Tante Boll Jackie welkom hier, nou goed joh meteen een eerste weekend droog gehouden, top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Hee neefie, Wat een toestand zeg telkens met je gezondheid. nou hopen maar dat t nu wel gaat werken. want het mag nou toch echt wel is de beterende kant op gaan. Succes met het nieuwe laminaat tantetje:) Jackie, poficiat Je kan meer dan je denkt dat blijkt maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Tada, het is gelukt!! Alles in de rugzak. Lijkt wel of we er zin in hebben;) Hij is nu het strijkijzer aan het schoonmaken. Polyester is vies spul als het smelt!!! Jackie, goed joh. Dat is een opsteker, smaakt naar meer??? Fijn Bolletje, vrijdag kun je weer verder. Ga je het zelf leggen of krijg je hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goeie morgen lief Witje. Daar ben ik nog niet uit Zonnie. Laminaat leggen is makkelijk, zagen en klikken maar maar de vloer loopt nog niet recht. Vervelend want de man die het gedaan heeft, is toch een vakman (zegt ie). Heb al zo vaak mee gemaakt dat ik het naderhand toch nog over moet doen. Daar baal ik van, want ik ben geen vakman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Eeee Witte, lief vervelend nichtje iemand koffie ? Ach ja sta nie langer op sterk water en dan gaat dat zo bij mij blijkbaar he. Nou zolang de kop dan maar in orde blijft he Ach Boll problemen met laminaat , wil ook nie opschieten he. Ja vakmaensen nemen er toch vaak te weinig tijd voor, of ze krijgen die nie van de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Jackie, goed gedaan joh!, je doet het toch maar eventjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Hoe is het met jullie badkamer Draak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goeiemorgen allemaal, Goed zo Jackie! En als je het mij vraagt; lekker alleen in zuid frankrijk blijven bij de kerstboom met een warme chocomel met slagroom en een stukkie kerststol hahaha. Kan het zeker niet fout gaan. Maar om wel tussen de feestende mensen in te zitten is nĆ³g een grotere uitdaging! En als je dat aankunt, kan je alles aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Draakje, doe mij maar even koffie mag heel even pauze houden voor ik weer verder ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedemorgen allen, Nog niet bijgelezen. Straks naar het tehuis waar schoonma woont. Bespreking met psychologe e.a. want ze moet gaan verhuizen naar afd. psycho-geriatrie. Dat zal me een hoop onrust geven, maar het kan niet anders: ze wordt geestelijk te slecht voor afd. somatiek. Nu eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Zonnetjes, betreft diarree remmers: werd mij vorig jaar zeer afgeraden door de huisarts aan de binnenkant van je darmen vormt zich dan namelijk een heel dun laagje waardoor het langer duurt voor het over is ik kon ze zo weg mieteren in de vuilnisbak advies was (en het werkt!) de hele dag zoute stokjes eten en coca cola drinken volgende dag ben je zo goed als weer de oude! dus mocht je de kans krijgen om dat te doen het werkt echt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Lytse, niet makkelijk straks voor jullie en ook voor haar denk ik zeker niet makkelijk veel succes straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 @ Gwen: sterkte met verhuizen vandaag. Balen dat je broer ziek is. Delegeren maar! @ Diesel: eindelijk weet ik meer over je zieke lijf. Al een paar keer gevraagd. Wat doen ze aan die kattenkrabziekte? Antibiotica? Hoop dat je snel terecht kunt bij KNO-arts. Beterschap. @ Will: wat een joekel van een schip zeg! @ Sieraad: gisterenavond gelezen dat het nog steeds goed gaat met je. Gefeliciteerd! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 @ Jackie: geweldig!!! Het is je gelukt. Nu verder doorzetten. @ Zonnetjes: sterkte met inpakken! @ Bollie: ook goedemorgen voor jou. Had je dat "oude" laminaat zelf gelegd of had je toch de beloofde hulp gekregen? @ Sha: bedankt. Hoe vertellen we het haar met een goed verhaal. Ze zal daar in ieder geval niet alleen op haar kamer zitten, zich afvragend wat ze daar doet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Nee Lytse ik had iemand ingehuurd zeg maar. Iemand die ik gewoon betaald heb. Hij is eigen baas en heeft een kast van een huis, dus denk ik dan zal hij zijn werk wel erg goed doen anders verdiend hij niet zoveel. Ik denk toch dat ik het zelf ga proberen, als het niet lukt, kan ik nog altijd vragen of hij het wil doen. Bespaar ik toch e150,-- uit. Duurt het langer dat geeft niet maar dan heb ik het zelf geprobeerd en dat vind ik, buiten het uitgespaarde, ook veel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Bol: wat ben je toch een handige tante! Succes. Nu eten en weg. Jullie horen nog wel hoe het gegaan is. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Wat vervelend Lytse en het zal ook zeker invloed hebben op jouw gemoed. Maar je zal het dadelijk misschien wel een stuk rustiger krijgen. ik weet wel dat ik het erg moeilijk vond toen mijn ventje naar een verpleegtehuis moest. En wat ik heel erg vond was dat hij toen bij zijn eigen patiƫnten kwam te liggen. Dat deed hem, maar ook mij erg veel pijn. Ik kon heel moeilijk de zorg overdragen omdat ik het idee had dat ze niet zo goed wisten wat ze met hem aan moesten. Dat heeft een tijd geduurd maar toen ik het inderdaad kon los laten gaf dat een hoop zorg minder. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren lieverd, want dat leeft toch een heel stuk makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden