erik Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Heb net zoveel mogelijk gelezen, was pas om half twaalf thuis. Heb vooral het verhaal van Smikkie gelezen en weet niet zo goed wat ik schrijven moet behalve veel sterkte volgens mij heb je een goede beslissing genomen, agressie zou voor mij een no-go zijn en een relatie en 500 euro weg, dan is er toch ook 0 vertrouwensbasis meer? Heb er alle vertrouwen in dat jij niet gaat zuipen hierdoor. Hoop dat je een beetje slaapt.(en had idd jou en tantum verwisseld door de avatar) Ik stond niet op het dagpact maar deed natuurlijk wel mee en ga nu fris slapen. Hoop dat ik binnekort meer tijd heb voor jullie allemaal, ik kom op dit moment nergens aan toe dan expert ikea meubels worden. Dit weekend ga ik verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ja ik ben nog op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Gewoon gaan liggen of anders heel stom tv kijken. Of gewoon ff buiten een kwartier wandelen. Ik tik maar wat ik soms doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ga dit idd nu zelf doen, een peukje nog en dan plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 rust goed Smikk en erik ook, heb je wel nodig met verhuizing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Nog even welterusten zeggen. 't kost me moeite om me dagelijks te melden hier. Uhm, ja... 't ligt niet aan jullie. Laat maar. Slaap lekker, Allen! 'k zal morgen iig me wat eerder melden. Verwacht niet al te veel bla bla bla. Ik kan 't gewoon niet. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Dit kost mij 'n beetje moeite Gunn, ik had 't wel 's moeilijk met je breedspraak enzo, maar: Goed bezig, ouwe! Kijk maar uit, straks wordt je nog oud! Gatling Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 En slaapze, kransgenoten. Hou het allemaal zo droog als je wilt. De nietrokert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nog even me droog afmelden. En ik ga er weer vandoor. Groetjes en welterusten voor wie dit nog leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik nog hanneke:D klaar met mn dienst slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Gisteren was ik er te moe voor, daarom maar nu. Psychische stoornissen worden vaak misbruikt om allerlei motieven. Sommige mensen misbruiken het feit dat psychische stoornissen lastiger te diagnosticeren zijn dan een gebroken been of misbruiken het om aandacht te krijgen, negatieve aandacht is immers ook aandacht. Sommige mensen misbruiken het om ontoerekeningsvatbaar beoordeeld te worden voor misdadige feiten zoals nu in de actualiteit. Dit doen ze ook vaak om te kunnen zeggen, it wasn't me, het is een alter terwijl ze een misdaad begaan hebben. Er zijn echter ook mensen, zoals Nancy, die daadwerkelijk nav een trauma gevolgen hebben zoals DIS. Hebben geen misdaad begaan, hebben niet als motief te koop te lopen met hun stoornis om maar aandacht te krijgen, nee dat soort mensen lopen er doorgaans niet mee te koop. Hun motief om er wel over te schrijven is als iemand hun stoornis compleet niet geloofd het te verdedigen. Ik vind haar reactie heel knap en vind de discussie over DIS vandaag vooral geen recht doen aan DIS als echte diagnose, het psychisch lijden van de mensen die het opgelopen hebben. ADB is een plek waar je je veilig moet kunnen voelen en niet voor gek of leugenaar versleten moet worden. Dit staat los van of je bijvoorbeeld sexueel misbruik moet melden, iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden, ik geloof niet zo in ontoerekeningsvatbaar, moord is een misdaad en verwijgen van sexueel misbruik is dat ook imo. Maar was er sprake van misbruik of sprake van een herbeleving. Het nichtje van ... is dat het nichtje of is dat een alter met een herbeleving of is dit alles helemaal niet waar....ik kom er niet achter maar liever 10x een misplaatst vertrouwen dan 1x wantrouwen bij iemand die eigenlijk wel het vertrouwen waard is. Maar los van RL, vind ik naar Nancy en naar mensen met allerlei stoornissen die zich hierover niet durven/willen uiten dat we hier ons oordeel voor ons moeten houden, of beter helemaal niet over moeten oordelen maar slechts observeren en ondersteunen bij waar we hier voor zijn; stoppen met drinken! Op ADB vind ik dat je alles moet kunnen schrijven wat onder de oppervlakte meespeelt omdat dit alcohol gedrag beinvloed. En na een periode van drank ga je nuchter zaken die verdoofd maar niet weg zijn verwerken en daardoor komen er zaken boven. Ik had mijn verhaal met Linda en prostitutie, ook een beladen niet maatschappelijk geaccepteerd onderwerp. Gelukkig kan ik erover schrijven en van mij mag iemand zelfs kritisch zijn en me een hypocriete viespeuk noemen. Sta daar sterk genoeg voor in mijn schoenen, ik weet dat ik dat niet ben en dus raakt het me niet. Maar kritisch zijn met oordelen mag in het geval van psychiatrische stoornissen van mij wel wat voorzichtiger, niet iedereen is overtuigt van zichzelf, zijn/haar identiteit met/zonder stoornissen/beperkingen/syndromen/ziekten/beperkingen/handicaps. Blijft lastig kritisch zijn en iemand in zijn waarde laten. Vind ik zelf ook, als iemand fantaseert zou kritisch zijn juist goed zijn, als iemand werkelijk iets heeft kan te kritisch zijn een duw betekenen die een labiel persoon niet kan hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden