Gunn Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: gwenRae...je bent alweer weg...Groet terug!Hier staat een enorme pan rode kool op het vuur.Ruikt zo lekker!quote> Vers of uit pot/blik/diepvries? Ik meestal uit pot(je). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hallo allemaal, hier ook rode kool (uit pot) zo lekker kan ik het niet maken, aard kip met kruidenboter en pesto. mjam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Rode kool met pesto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 tuurlijk niet kip met pesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goeie avond mensen, Ik kom ff zeggen dat ik er vanavond niet ben. Ga naar mijn buufje. Gezellig een bakkie doen. Maar morgenvroeg, kom ik ff gedag zeggen voor ik moet gaan werken. Doei doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: RudyDiesel de kefir planten raken maar niet uitgewerkt.De karnemelk staat altijd weer stijf in het glas.quote> Weet iemand een goede bron voor kefir, ik las dat je korrels kan kopen. In het buitenland is dit een van mijn lievelingsdrankjes en heel goedkoop. In NL zie ik het bijna nooit. En korrels via marktplaats oid vertrouw ik niet helemaal. Iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 goedenavond allemaal, lekker boerenkool met spek gegeten, buikje weer rond. de koffie loopt en de kerstboom schijnt haar licht door de huiskamer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 voel mij vandaag weer somber, das lastig want het ging juist zo goed. ik heb ook geen zucht naar alcohol, maar wel naar verdoven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ben ik hier nu helemaal in mijn eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedenavond allen, ik ga even lekker een rondje buiten en lopen en kan hopelijk mijn gedachten beetje ordenen. Op tijd naar bed, morgen weer een alcoholvrije dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 iets leuks... is de kerstboom op de rug van mijn engelse bulldog leuk? (Kon het nog net voorkomen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 verder heb ik niet veel leuks, ben tamelijk somber en dan is niet veel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 of hondje rondje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @ akelei: heb gelukkig geen last van de tijd van het jaar, mis gewoon de verdoving wat de alcohol altijd voor me deed. Blijf ji ook zoveel mogelijk bezig om niet stil te hoeven staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 bloopers op youtube mss iets, Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 de weerman is leuk, Spike. de agressieve taxichauffeur ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedenavond allemaal, Ik ben aan het bijlezen en hoop dat ik nergens doorheen dender. @ Wijfie: zo goed dat je de stap zet. Morgenmiddag zal vast heel vermoeiend worden, maar eerlijk zijn, dan kunnen ze je het beste helpen. Sterkte! @ Sha: lekker nog een dagje vrij. Wat je schreef over het hetzelfde inrichten van de kamer van schoonma, hadden wij ook bedacht. De afmetingen zijn precies hetzelfde en we nemen alles mee. Moet lukken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @ Spike: weet niet hoe dat moet! staat op dezelfde youtube pagina als de weerman! succes! @lytse: goedenavond, je dondert nergens door hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 je kunt jouw eigen link gebruiken, Spike. Is het gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 heb nu een koffiebuik, iemand nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik weet ook geen leuke dingen te vertellen. Ik heb wel lekker zijdegeschilderd, of gezijdeschilderd. We zitten in een nieuwe ruimte en het begint al te wennen. Wij gaan morgen ook maar een kerstboom kopen. Ik zie er altiojd tegenop om de hele boel uit te pakken en te gaan verzieren, maar als het klaar is vind ik het toch wel leuk. @ Spikey: wennen de nieuwe medicijnen al? @ Irunalone: het wordt echt gemakkelijker op den duur. Afleiding zoeken maar. Ik ga naar de Gouden Eeuw kijken en Earthview opnemen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 http://www.youtube.com/watch?v=CEWHVoyd-vQ ??????? ben ff weg, tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ohohoh wat heb ik een slaap. ik duik m'n nestje in met een boek, maar ik denk niet dat ik het boek nog open krijg. weltrusten Zzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hoi, Misschien heb ik niet goed gekeken of iets gemist, maar ik heb MM al een tijdje niet gespot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik ben weer boven en na wat lucht happen, kan ik weer ademhalen. Heb wel een telefonisch consult met de huisarts gepland voor morgenvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden