irunalone Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 gelukt Jackie! twee lange shirts en een mini overhemd voor het kerstbal van zoonlief, 66% korting! lingeriesetje had ik al, daar moet ik het stof nog afblazen voor de kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ga nog even tv hangen...later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Waarom heb je het weggehaald, Johan? Zoveel schokkends stond er toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Trusten mensen tot morgenvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Truste Bolleke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Het was net helemaal blanco bij mij, Johan. Nu staat het er weer. Last van mijn oogjes, denk ik. Herinnert er me wel gelijk aan dat ik morgen naar de opticien moet, want er is een neusvleugeltje afgebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goeienavond! Hier lekker gegeten Was benieuwd of Akelei de afwas al aan kant heeft Ik doe dat morgen gewoon Kan maar één ding tegelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Afwassen? Dat doen de Grieken nog maar sinds kort. Froeguah, toen ze nog rijk waren, smeten ze gewoon alles stuk! De EUert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Gni! Das beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jaja Had De des-Euert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 mooie nacht voor allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik heb vandaag een kerstcadeautje gekocht Da's lang geleden, voor een vriend De Playboy met Tatjana Is dat raar? Ik vond haar wel mooi Zag het op tv van de week... Kan bijna niet wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Mss hou ik hem zelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jihaa, mijn formulieren hebben de papiermolen doorworsteld; ik mag maandag beginnen werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Nee, mooie lange haren overgaand in een bontjas Ze is echt mooi Ook puur Niet dat je daar verder wat aan hebt.. Maar toch. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 hallo allen, hier kom ik weer inbreken. ben net op verjaardag geweest waar ik mezelf wijn in kon schenken NIET GEDAAN!!!! ik ben droog welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Wat ga je doen Jen voor soort werk? Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ooit kocht mijn lief een playboy voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Als dat de bedoeling was, dan ben je heel slim geweest Truitje! Mooi! Zul jij lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jen en Trui dat is een mooi eind van deze beruchte 12-12-12!! Knap! slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Heel goed, Trui! Keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dank je Marjo, ik ga in de IT. Proficiat truitje, wat een overwinning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik wil de borden afgewassen terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Als je lijm hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 1212121m1w2d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden