Spring naar bijdragen

vrijdag 14-12-2012


Gast A3

Aanbevolen berichten

Sofie, respect voor jou dat je het meldt.

Rustig aan dan maar vandaag en goed voor jezelf zorgen.

Hoi Lavendel:present:

Leuk dat bericht over je zoontje, geeft mij een big smile. Zo lief.

Ik ben vrolijk opgestaan en zet mezelf op de agenda vandaag.

Dus hup, doen wat ik van plan was.

Kleding en spullen uitzoeken en wegbrengen, ruimt lekker op.

Dan kan ik morgen de stad weer in:D

Allemaal een fijne dag vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Kom net terug van nordic-walking. Koud zeg (de wind dan). Gelukkig was het hier om deze tijd niet glad meer, maar alle plassen waren bevroren.

Helaas sluit ik me aan bij de club met losse eindjes in de familie. Ik heb nog één broer en zus over, de anderen zijn inmiddels overleden. Mijn zus heeft een uitgezaaid melanoom, waarvoor ze experimentele therapie krijgt. Zij en mijn broer lijken erg op mijn vader: familie is niet belangrijk. Zus woont in Amerika en vindt dat haar leven daar ligt, dus is niet geïnteresseerd in ons. Dat doet pijn.

Via summiere emailcontacten blijf ik op de hoogte.

@ Diesel: gelukkig kan je maandag eindelijk terecht bij die KNO-arts. Wat zal je moe zijn van de pijn en het slecht slapen!

@ Sofie: beterschap met je griep. In mijn geval heb ik mijn mond gehouden over de situatie thuis en als oudste alle klappen opgevangen. Er was niet veel geld, maar broerlief wilde ook oneerlijk zijn.

Nu verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weg bericht! Opnieuw dus.

@ Gaby: wat voor een boom krijg je?

@ Lavendel: tof dat je jongste nu zelf gaat opstaan. Moeder staat mee op voor de gezelligheid, toch?

@ Sofie: ik vermoedde ook al zoiets. Goed dat je het verteld hebt. Respect voor jezelf en dan voor anderen, is heel belangrijk. Je kunt het! Mijn motto: stug volhouden.

@ Travel: sterkte met de echte wereld. Hou het klein.:present:

@ Krekel: ben je al begonnen met die Refusal? Sterkte meid. Voorzichtig aan weer opbouwen.

Nu verder aan de dag. Vanmiddag voorlezen. Iedereen een fijne dag gewenst.

Tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer hoor Wijffie, maar naar poppodium gaan ofzo kan toch echt van alle leeftijden zijn in mijn ogen. Tis dat we wat ver uit elkaar wonen, maar had toch zo met me schoonouders naar verschillende bands kunnen gaan. De Stones, Bintangs, Earring bestaan al echt meer dan 50 jaar dat ze staan te rocken. O ja en me schoonouwelui ook op sapje of water hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, knap van je dat je met die kou gaat wandelen.

Vandaag weer langer gewerkt. Nou ja tis maar even niet anders.

Nu ga ik even wat voor mezelf doen, lees later wel verder bij.

Ik heb een leuk kerstbakje gekocht en een kerstster, een plant.

Net viel de eerste kerstkaart op de mat, van mijn broer.

Toch goed dat ik initiatieven tot contact heb gehouden.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat anderen dat ook moeten doen.

Soms kan het heel goed zijn voor jezelf om familie op afstand te houden. Heb ik ook een langere periode gedaan.

Uiteindelijk heeft het redelijk goed uitgepakt voor mij. En heb ik met mijn moeder goed kunnen afsluiten en heb nog een broer. Het is geen super contact, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is echter 1 ding dat ik weiger te doen...en dat is afdrogen.

dus het eerste deel afwas staat te drogen in het rek. ;)

gasfornuis is ook weer netjes..

nah!, bijna klaar? :D

ik moet nu stoppen, want een kennis komt er aan met 2 tassen vol groente en andere lekker dingen voor me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

familie

er waren tijden dat ik rond kerst treurig door de straten liep

te kijken hoe moeders en dochters en kleinkinderen gezellig zaten te winkelen

en koffieleuteren

te hunkeren naar een warme vaderstem, een opa, een oma, een tante, een oom, een nichtje, een neefje etc etc....

's avond's als het donker was, door de straten binnengluren bij huizen waar warmte uitstraalde en gezelligheid

ik heb mijn pijn daarover gehad, het gemis aan een familie die er is, je ziet staan....

langzaam aan is de acceptatie binnengeslopen: het is zo, er valt niets meer aan te veranderen

langzaam beseft dat ik me eigen familie moet maken, anders zeggen mn kinderen misschien wel weer het zelfde later?!

het hebben van een betrokken familie lijkt in mijn ogen een enorme meerwaarde, daar kan je toch de eerste diepe langdurende contacten leren? hoe je in het leven staat, omgaat met anderen, jezelf leren kennen

ik denk dat ik alleen geleerd heb om te zuipen, geld op te brassen, mezelf kleineren en verwaarlozen

gelukkig is niet alles stukgemaakt, want ik ben onkruid

en onkruid vergaat niet. zo.

ok. door in "het slijk" te leven, word je ook sterk, leer je dan weer andere dingen waartoe een ander de kans niet krijgt

kerst en nieuwjaar word ik meestal rotsentimenteel vanbinnen en wil iedereen omhelzen

maar dit jaar is het de bedoeling dat ik dat nuchter beleef

ben benieuwd!

"aanpassing op vraag van de grote baas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kate
Ben jij zo'n ouwe rocker Diesel, haha.
Zeker ook nog van die lange haren, speel je zelf ook?
Nu schud je zeker even niet met de kop, hoop dat je volgende week van de pijn afgeholpen wordt.quote>


Nou ja Kate , ik helemaal niet oud joh :moon:Old Rockers never Die{sel}:moon:
LOL "hard"stikke jong dus nog ;)
En zelf spelen doe ik ongeveer al 30 jaar niet meer hoor, KIJK dan had ik Wijffie kunnen begrijpen. Als haar zus nou naar een optreden van mij was gegaan Woehahaha
Ja ach en schonemama deed vroeger nog de boekingen van Normaal, dus Höken zit ook aan de andere kant van ons "gezin".

Trouwens heb mijn broers ook op afstand, wonen aan andere kant van de aardkloot :(
Vin het maar nix, dus gelukkig kan het ook anders. Anders klinkt het allemaal zo negatief ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier ook weer uitgeschilderd. Dames zijn zo snel met alles, ik ben nog bezig met de achtergrond en zij zijn al met het figuur bezig. Het gaat allemaal zo snel. Hoop toch dat ze wat meer rust krijgen om wat meer details

aan te brengen. Ze zien dit nog niet, en hoe ik ook probeer het uit te leggen, het gaat gewoon nog niet. Maar al met al ben ik zeer tevreden.

Zo nu eerst een kippenbil bakken. mmmm jammie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...