Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 geen zorgen om mij maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Een hoogtepunt... tijd om te gaan dus =_= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Sieraad, dat noem ik een staaltje van "too much information" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jullie kregen een van mij... hoef niks terug...*_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Waaaahhhh Jen.... iieeuuww... ik bedoelde de bos rozen die ik kreeg... Nu ben ik echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 less is moren jen & Sieraad en nu naar bed nu het nog maandag is sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 ik ga te bed.... met een gerust hart... eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ook niet. Dus welterusten allen. Pleasant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Misschien is less more, maar ik vond het gewoon wat al te zwaarwichtig worden. Soms mag dat, maar soms vind ik het niet nodig. En wie er genegeerd wordt, weet ik niet. Ik ga nog braafjes naar het gejank in de bench luisteren - nee jane, vrolijk ben ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieLenie duikel lekker je bedje in, tot morgen quote> doe ik...em je bent niet alleen mop.echt niet.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 is de snack al dicht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smik. Ik vertelde mijn verpleger onlangs dat ik een akelige vorm van vrijheid voel nu dat mijn ouders weg zijn. "En ter ere van hen," vroeg hij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 nou SMIK!!!!!!!!! dat zal je toch niet doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 kom pik... we gaan even ruzie maken samen op FB.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smikkie kom op joh het lijkt erop dat je nu dingen naar je toe trekt (als excuus??) wat me opviel is dat je zo vaak schrijft te gevoelig te zijn en dan vraag ik me af wat dat jou oplevert, aan positiefs dan he, anders was je er al lang mee gestopt. Nu ik lees dat je drank wilt halen komt dat op mij over als een onbewuste achterdeur die je op een kier aan het zetten was. Je schreef iemand werd genegeerd, maar wie? als je lenie bedoelt, dan moet je dat aan haar vragen, ik lees alles nl heel anders als jij. zolang jij je druk maakt om anderen hoef je niet met jezelf aan de gang herken je hier iets in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Wat kan je niet aan Smikkie? Je moet een beetje doorpakken hoor. We hebben allemaal zo ons gedoe. Ik kan je niet stoppen, maar handig is het niet. Je versterkt je emoties zo. Je bent moe, zo las ik. Het maakt het er niet beter op. Kort termijn effect Smikkie. Uiteindelijk verlies je het van de drank. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Komaan Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smik, ik kijk naar jou op omdat het je al zo lang lukt. En ik voel me verbonden met je omwille van jeweetwel. Laat je niet gaan, maat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 hij doet niets.... weet het zeker hij meld zich zo wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 lees ook ff terug Smik jij wordt niet genegeerd in elk geval:sun: en niet meer ons op de kast jagen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 niet om mij mop...echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: Leniehij doet niets....weet het zekerhij meld zich zo wel weerquote> Jane.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Lastig door anderen. Je hebt genoeg aan jezelf. Investeer je tijd in Smikkie. Dat heeft prioriteit. Wil je de last van de wereld op je nemen. Stoppen is een lastig iets, dat vraagt een zekere mate van harmonie. Geen toestanden en gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 mop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Wijfie van ons moet Smik zich wel wat van aan blijven trekken hoor:) en nu gaat heintje alweer te bedde:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden