Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Je bent ook een truffel Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 lief van mijn kids, smik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jaja, andermans boeken zijn duister te lezen. Hondje gaat uit nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dat is zo Soothe. Zelfs als ze open en helder lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 nou bij mij ligt alles eruit ;-) ik ga slapen ( ik kom niet op FB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Nou als FB eruit lag, dan zou ik ook gaan slapen. Misschien moest FB er maar elke dag om 11 uur of zo daaromtrent uitliggen bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieSorry Lenie dacht dat je zoon voor mensen van de voedselbank had gekookt en voor jullie.quote> hij heeft idd voor de voedselbank gekooktwas een leuke avond... hij is net thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieLenie niemand kan je zo helpen, herken het. Ga slapen.quote> wat moet ik herkennen mop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 waar wil je mij helpen?? ik snap het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Pfff...tssss... 50 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 oeps.... een pb gewist..snorry dat kan de "Dame" zelf ook wel melden eigenlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Da's straf. Wilde net zeggen dat ik toe was aan een nuchtere opmerking van sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieJe doet kwaad. Je eet niet etc, logisch dat ik me dan toch zorgen maak?Zal wel allemaal aan mij liggen.quote> pffff, ga jij je lekker zorgen maken om mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Bij deze codeklopster.. x_X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dat is mooi Sieraad. Je doet me versteld staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Kan je op jouw leeftijd nog ergens versteld van staan Soothe? Dat geeft me dan weer hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smik.... niet doen. roep je op FB je reageerd niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 jen, ik ken Sieraad uit een grijs verleden en toen wilde het niet zo goed. Dus ik sta versteld. En ook is het knap. Jaja.Hoop doet leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Natuurlijk is het knap, Soothe. Ik was een beetje aan het zwanzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ha, zo zie ik Dinah ook eens ne keer. Ikke nog twee dagen en dan ook vakantieeeeee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Baf! Hier een bloemetje voor iedereen... Dik verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 niet doen smik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 zo Sieraad jij pakt eens goed uit:D krijg je dr 50 terug :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Een hele ruiker voor sieraad! Proficiat man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 X jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden