Spring naar bijdragen

Dinsdag 18-12-2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: akelei
De rookdraad is inmiddels ook overgenomen ik ik ik ik en wij wij wij, eughl.
quote>


Wat bedoel je met overgenomen, een paar mensen zijn net gestopt met roken en zijn daar nogal mee bezig. Dat lijkt me de functie van dat draadje. Wil je je draadje terug en weer ik ik ik wij wij wij gezellie samen met Yvonne. Want in het rookdraadje en ook hier is het wel heel extreem groepjesvorming.

Vind het echt jammer dat twee recente stoppers zich blijkbaar niet mogen uiten in een draadje dat daar speciaal voor is. Wie denken sommige mensen wel dat ze zijn dat ze dingen voor anderen kunnen bepalen.

Ik gaf net een compliment aan Gwen en ik vind dat zelf best moeilijk, positief blijven en me niet mee laten slepen en beinvloeden door mensen die zo negatief doen en alles lijken te doen om de sfeer niet veilig en positief te houden maar het tegenovergestelde als doel lijken te hebben.

Eigenlijk moet ik dan stoicijns door gaan met een positieve houding maar soms trek ik dat niet en reageer ik wel, zoals nu dus.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

quote>


Ik schop niet en jij begint nu ook hier over het roken en weer op een wijze die niemand ook maar iets verder helpt om voornemens voor elkaar te krijgen en elkaar wat te ondersteunen. * vind ik echt heel ver over de schreef. Dit zegt zoveel meer over jou dan over mij. Ik rapporteer niks aan mods, uit principe maar jij weet ook wel dat wat je nu doet echt niet kan eigenlijk. Ik laat het lekker zoals het is, mogen anderen het zelf zien hoe je schrijft.*

En bedankt ik ga slapen nu.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: irunalone
is everybody sleepin'?quote>


Dat ligt aan het gespreksonderwerp. Als jij nog ergens mee zit en ik door te blijven hangen kan voorkomen dat er een 5e glas naar binnen gaat dan blijf ik nog ff.

Gaat het lukken denk je, slapen en er pas morgen eens serieus over denken wat er gebeurde vanavond?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief dat je wilt blijven hangen..

Ik zie soms de nadelen van het drinken niet meer duidelijk. Ik kan ze nu feilloos voor je opdreunen hoor, maar soms ontgaat mij de logica. Dan denk ik: Ach, toe maar, meid, je doet er niemand kwaad mee. Maar dat is een misvatting. En is het nu niet, dan is dat het op de lange termijn wel. Het is een constante afweging waarin ik meestal win en soms verlies en dat is *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: irunalone
hoi Erik, ik heb derest weggekieperd, dus dat word hem niet meer.
Voel mij mooi *quote>


een kei
knap
......

wegkieperen na 4 glazen is best knap. Maar snap het wel dat je je * voelt, je had met jezelf een afspraak en dat verliep zoals het liep. Zoals ik vaker schreef schuldig voelen helpt niet, mild oordelen en nu slapen wel en morgen eens goed overdenken en weer een afspraak maken met jezelf. Vallen en opstaan maar we komen er wel. Jij ook!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...