irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @ Erik: Dank Erik, ik zal je woorden laten doordringen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 irunalone, Soms heplt het om je goed waardeloos te voelen. Dit blijkt dus niet de juiste weg. Echter ik zou er niet in blijven hangen! Je kan een veldslag verliezen en toch de oorlog winnen. Kan geen kwaad om morgen eens goed in kaart te brengen wat je er toe bracht en je er beter tegen wapenen. Actie. Gaan met die banaan. De klok is niet meer terug te zetten. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 voor die letter met puntjes, daar heb je een punt die heb ik zodoende ook wel eens gehad. Ik ga ff poetsen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ja irunalone, ook als je gewoon puntjes gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Puntjes is uit den boze:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ik begon met het lezen van het laatste stuk, maar nee, genoeg nu. Vrede op aarde, ging daar de Kerst niet over? Er zijn genoeg mensen die zich in deze tijd eenzaam voelen. Laten we het hier op de dagdraad niet moeilijker maken dan het al is. Ik meld me nu droog af. Welterusten en ik hoop dat iedereen goed kan slapen. Dan nemen we morgen de eerste weer niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Waarom schrijf je eigenlijk Soren i.p.v. Kierkegaard, Soothe? - Zomaar nieuwsgierigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 oke, geen puntjes meer, ik ga naar bed, ben mild voor mijzelf, bekijk morgen de hele situatie opnieuw en trek een nieuw plan.. Bedankt mensen, slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ik ga toch maar slapen, trusten Jen Soothe irunalone Diesel en andere die nog op zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Oei Diesel ook nog/terug op? Gaat het een beetje met de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Jen, Geen idee Jen. Misschien wat lui op dat moment. Wil je dat ik het erbij zet? Morgen voeg ik het toe. Ik ga slapen nu. Trusten allen. Jen maak het niet te laat. Rust is soeverein. Bye Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Oh oh. Hele dag geslapen:P Alleen rond 6 uur even wakker geweest om te eten, daarna zo weer op de bank gedoken:D Nou, even brood klaarmaken dan en de koffie klaarzetten want 0415 gaat die wekkert weer. Truste mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Zie dat jij nog de laatste bent der Mohikanen, Diesel. Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ha Kunsie, ja gaat wel hier hoor, hoop met jou ook en dat je nu weer lekker slaapt. Wel ongezellig, maar beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden