gwen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Slaap zacht, Tina. Ik duik ook in mijn heerlijke nestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 I desperately need Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Hallo Jen , comment ça va op de nieuwe job? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Jen, wat is het probleem meid? Spuw het eruit voor ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Dag Frodo, naar jou was ik ook op zoek, i.v.m. het verhaal van de twee tellers. Of het gaat weet ik eigenlijk nog niet, ben me aan het inwerken. Maar een dingetje is alvast goed: ben er drie dagen op rij op tijd geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Waarom ik Gunn nodig heb, bedoel je Frodo? Hihi, omdat ik een oude adventure op windows 7 wil draaien :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 OK Jen, nu begrijp ik je woede Zolang het dat maar is .... Dat verhaal van de 2 tellers is voor een andere keer. Nu dringend gaan slapen. Die 5 uur slaap heb ik echt wel nodig. Jij blijkbaar niet? Voor alle wakkere frummers welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 truste Frodo dochter ook weer op honk en met een bord kipnuggets naar bed:o nou ja. ik mn borrel(:$)nootjes ook niet best natuurlijk maar naar bed toch maar een boek en anijsmelk slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Goedenacht lateriken, De kerstboom is voor 80% opgetuigd en de kerststukjes moeten nog. Het zat niet mee vandaag. Morgen verder. @ Jen: van mij mocht je het rustig over het hondje hebben, want zoals je zei: de wandelingen, contact met andere eigenaars en cursus, alles is ineens afgelopen en je gaat je zo snel hechten aan zo'n beestje. Sterkte ermee. Ik ben blij voor je dat je nu een tijdje vakantie hebt. @ Truitje: morgen weer opnieuw beginnen. Ik doe met je mee. @ Frodo: ik heb je gelezen. Nu gauw naar bed. Ik heb het droog gehouden. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Dank je lieve Lytse. Je woorden doen me deugd. Jij veel succes met de kerstversieringen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ach Jen ouwe nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hi Diesel, al aan het opstarten voor morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 hoi Diesel, Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nou hopenlijk is het maar een pauze, hoop er toch nog wel weer in te kunnen en wel vannacht en niet morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Alhoewel ik er wel om 5.00 uit moet, ach wil ikzelf, mezelf verplicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 En ik zie Jen ook staan. Wij zijn de laatste vanavond. Dus Jen hoe is ook met jouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ach ja kunsie, dat kon beter he, maar we mogen ook weer niet klagen. Hoe is 't met jou? Vanwaar zo laat op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Dat is een goeie. Omdat ik gewoon ff niet eerlijk ben tegenover mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Vertel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik zit te drinken en heb medelijden met mezelf en voel me een grote egoist en weet niet waarom ik dat doe. En ik weet van jouw ook dat jij je vader bent verloren en ik snap dat allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ach kunsie, ik ben een slechte om je te doen ophouden met drinken, maar gewoon ter overweging: waarom? Morgen heb je er gegarandeerd spijt van, en je kan nú stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Maar waarom dan Kunsie -drinken -zelfmedelijde -egoist is wel heel veel, zal ook wel in 1 regel passen dan die drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ja pjoeter er ff mee op, had ook ergens anders een goed verhaal bijna af ja weg dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Zelfmedelijden is een lelijk woord, vind ik. Een mens mag best compassie hebben met zichzelf. Wie zal het anders doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ja, lief mens, en jij bent helemaal geen slechte om mijn te doen stoppen met drinken. Maar ik heb bijna geen motivatie om te stoppen op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden