rapilos Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: BamBamEn over die rekening vd tandarts; Mijn mem zou wel zeggen: 'Better djoer as net te kreijen'.Dus, ach ja en toe maar:Dquote> Vertaling Bam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Beter duur betalen dan dat er helemaal geen tandarts is... Jaja, die mem van mij; vol wijze spreuken, grrrrr. Haha. Mooi groen is niet lelijk Rapi. Vlgd jaar beter. Hier hadden we eerst ook helemaal geen zin in versieren. Maar we kregen vorige week al kerst bezoek dus de boel toch maar weer van stal gehaald. En nu is het toch weer mooi en gezellig. Tige Marjo. Du ek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Eigenlijk een hele wijze mem, Bam Bam, Eigenlijk zeg ik ook vaak, laat ik nu maar blij zijn, dat we in deze tijd leven, Vroeger rotte je tanden gewoon weg, en vielen ze er vanzelf uit. Nee.., dat toch maar liever zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Dan toch maar liever zo, inderdeed. Ik ga uitloggen en wat eten straks. En dan op naar de film. Er komt een lekker buitje aan zie ik op buienradar. Jammer van die sneeuw, een dik pak was leuk geweest. Maar hee, een mensch kan niet alles hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Veel plezier Bam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goedenmiddag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goedemiddag irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 t'is rustig, ik ga maar even broodjes smeren. Iedereen eet smakelijk, en mss nog tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 eet smakelijk allemaal. wij hebben het opperdepop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 nu de afwas nog en dan.............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 heerlijk languit op de bank. een boekje, een dekentje, wat lekkers, kerstboom aan, kaarsjes aan en nu de sneeuw nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ben wel aan het shoppen geweest Ik ga de winkels in met een verstand op nul, heel veel acceptatie en nog meer geduld. Ik dacht dat het gratis was zoveel mensen, maar de caissière wist van niks en viel tegen bij de kassa. Ben de rust zelve zeg maar Verder heb ik nog niks in huis voor de kerst want morgen is de winkel nog de hele dag open en maandag nog van 07.00 tot 19.00 uur. Zal wel raar zijn als er dan niks op tafel kan komen niet waar? Marjo hoe is joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Dag allemaal, Iedereen heeft het druk, zo te horen. Hier in huis is eindelijk de kerstsfeer aangebroken. Alleen de kaarten moeten nog opgehangen worden. Alles is goed gelukt en de rommel is weg. Ik begin er niet aan om met de Kerst of Oudjaar er eentje te drinken. In januari ben ik jarig en ja, dan kan ik toch wel .... en voor ik het weet ben ik terug bij af. Ik heb donderdag boodschappen gedaan en daar doe ik het mee. Drukke winkels: niets voor mij. Morgen bij schoonma kamer versieren want zwager heeft het af laten weten. Laat dan de Kerst maar komen. Vandaag heb ik goed nieuws van mijn zusje gekregen: de uitzaaiingen van haar melanoom zijn ziet gegroeid of er meer geworden. Ze krijgt een experimentele immuuntherapie (in de USA waar ze woont) en zolang er resultaten zijn mag ze er mee door gaan. @ Huttula: 20 maanden al. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop je nooit in te halen! :light::light::light::light::light::light::light::light: @ Mark: gelukkig ken je je valkuil. Zachtjes aan dan breekt het lijntje niet. De overgang is natuurlijk heel groot, dat snap ik best, en de kinderen zijn opgewonden dat je weer terug bent. Geniet er van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hahaha, AR, had de cassiere ff ingelicht! En Igor, fesigtug met de kaarsjes, hoor. Wij hebben ze elektriek, is er ook! Middag, lijsters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hallo oude kapitein, Die in de boom zijn bij mij ook elektriek. De echte kaarsen staan op veilige afstand van groen en versiering. Emmer water klaarzetten? Komt Rob de Nijs in mijn hoofd: Zet een kaars voor je raam vannacht En dan de brandweer: tati tatu of zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hoi Had;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 @ AR: jammer joh, maar nieuwe dag en nieuwe kansen! Heb jij vrij met deze dagen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja Lytse, ben nu 14 dagen vrij:$ wat moet ik met al die tijd? en ik kan ook nergens extra werken want de horeca waar ik eventueel terecht kon is dicht met de kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 @ AR: dat is balen. Heb je geen project in huis dat nog moet gebeuren? Will moet zeker wel werken? Probeer maar gezellige dingen te bedenken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik ga weer aan het eten beginnen. Later op de avond zien jullie me wel weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Was effe boodschappen doen.. Hee AR! Hier alles ok En met jou zo te lezen ook Dus gewoon doorgaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: LytseKomt Rob de Nijs in mijn hoofd: Zet een kaars voor je raam vannacht Lytse.quote> Da was onze onvolprezen Andre v. D., Lytse, die candlelight nadee.De Groot, haal die kaars daar nou weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 He, AR, je ken altijd nog hardlopuh, maar dat verdient weer niks, tenzij je 'n echte topper bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Lytse wat fijn dat goede nieuws over je zu, nu maar hopen dat het zo blijft! AR 2 weken de tijd om je buikje weg te trainen? er schijnt een erg goed programma te zijn, leren joggen het heet EVA. Misschien heeft Adam er wel een voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ha ha Had en ik zijn het eens lees ik nu nu jij nog AR en ik meen dar Erik de Noordezee weer in wil:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden