Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 december 2012

kameleon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D Beter duur betalen dan dat er helemaal geen tandarts is...

Jaja, die mem van mij; vol wijze spreuken, grrrrr. Haha.

Mooi groen is niet lelijk Rapi. Vlgd jaar beter. Hier hadden we eerst ook helemaal geen zin in versieren. Maar we kregen vorige week al kerst bezoek dus de boel toch maar weer van stal gehaald. En nu is het toch weer mooi en gezellig.

Tige Marjo. Du ek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel aan het shoppen geweest

Ik ga de winkels in met een verstand op nul, heel veel acceptatie en nog meer geduld.

Ik dacht dat het gratis was zoveel mensen, maar de caissière wist van niks en viel tegen bij de kassa.

Ben de rust zelve zeg maar

Verder heb ik nog niks in huis voor de kerst want morgen is de winkel nog de hele dag open en maandag nog van 07.00 tot 19.00 uur. Zal wel raar zijn als er dan niks op tafel kan komen niet waar?

Marjo :heart: hoe is joe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Iedereen heeft het druk, zo te horen. Hier in huis is eindelijk de kerstsfeer aangebroken. Alleen de kaarten moeten nog opgehangen worden. Alles is goed gelukt en de rommel is weg.

Ik begin er niet aan om met de Kerst of Oudjaar er eentje te drinken. In januari ben ik jarig en ja, dan kan ik toch wel .... en voor ik het weet ben ik terug bij af.

Ik heb donderdag boodschappen gedaan en daar doe ik het mee. Drukke winkels: niets voor mij.

Morgen bij schoonma kamer versieren want zwager heeft het af laten weten.

Laat dan de Kerst maar komen.

Vandaag heb ik goed nieuws van mijn zusje gekregen: de uitzaaiingen van haar melanoom zijn ziet gegroeid of er meer geworden. Ze krijgt een experimentele immuuntherapie (in de USA waar ze woont) en zolang er resultaten zijn mag ze er mee door gaan.

@ Huttula: 20 maanden al. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop je nooit in te halen!

:present::light::moon::heart::present::light::moon::heart::present::light::moon::heart::present::light::moon::heart::present::light::moon::heart::present::light::moon::heart::present::light::moon::heart::present::light::moon::heart:

@ Mark: gelukkig ken je je valkuil. Zachtjes aan dan breekt het lijntje niet. De overgang is natuurlijk heel groot, dat snap ik best, en de kinderen zijn opgewonden dat je weer terug bent. Geniet er van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo oude kapitein,

Die in de boom zijn bij mij ook elektriek. De echte kaarsen staan op veilige afstand van groen en versiering. Emmer water klaarzetten?

Komt Rob de Nijs in mijn hoofd: Zet een kaars voor je raam vannacht :lips::moon:

En dan de brandweer: tati tatu of zo. :D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...