Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Pfft. Het forum barst uit zijn voegen zo. Zoveel ego's. Ben blij dat de mijne nog in behandeling is. En er eventueel pas beschikking over te krijgen in 2013. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Sjonge jonge, geen ees laag water en toch spijkers zat vinden? Het is me wat. Treurnis duurt ook maar ene vinger lang, net als lekker. De kerst is 'n opgeklopte gedachte, raak er toch niet zo van in de stress. Alhoewel wij alle kasten vandaag ook vol gekocht hebben. Vrede aan de welwillenden, de rest zoekt het maar uit. De vreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Gunn, nog steeds met ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: MadeleineBen blij dat de mijne nog in behandeling is. En er eventueel pas beschikking over te krijgen in 2013.quote> Hahaha, zo is 't.Wees er maar zuunig op as je 'm terug hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ik wil wel Had oh nee, ben welwillend is wat anders he slaap lekker ouwe vreter hier nog zo een:D:P truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik vind kerst niet onaangenaam. Nu ja, dit jaar wel, maar in se niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Laat ons ons allen de kop niet gek maken Nergens voor nodig Het is toch anders dan het lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: jane4ach mensenwaar zijn we mee bezigik stink er ook weer inquote> Hier nog 1, stom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik zou dit forum wel eens met webcam willen meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Kasten leeg Kippen weg En toch nix aan de hand Go with the flow Zned effe stampen Prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Zit trouwens nu al een kerstfilm te kijken. Die is best lief, al is de kerstman best stout. Geen wonder dat ze hem pas na tienen hebben uitgezonden. Vince Vaughn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Is liegen een hoofdzonde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Alleen als het op papier of op internet staat Jen. Je kan het nu nog aanpassen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik plan gewoon om morgen te liegen, mondeling, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Alleen als het echt nodig is he:P Maar ik ga weer proberen te slapen. Truste allemaal Hou het zo droog als je wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Als we onze energie nou eens in de voedselankpakketten zouden steken ipv hier met z'n allen zo te zemelen over een hoegenaamd probleem Zal ik mijn groentetuin aanhouden en de opbrengst daar naar toe brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Madeleine, ik lees je maar weet niet direct wat ik daarop moet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Heb je het op z'n minst op papier staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: JenIk vind kerst niet onaangenaam.Nu ja, dit jaar wel, maar in se niet.quote> Ik ook niet hoor Jen, beetje sjeu ken geen kwaad, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Wat is sjeu? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: JenIs liegen een hoofdzonde?quote> dat kan natuurlijk nooit zo zijn!De Paap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik lieg wel eens graag om (mijn) bestwil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Madeleine, ik kan alleen maar een doodoener poneren: beweeg voorwaarts. Je bent jong, maak er wat van. laat wat was wat was. De gemakkelijkklinkende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: JenHeb je het op z'n minst op papier staan?quote> Nee. Ik heb het ze in goed vertrouwen geleend. Mijn broertje omdat hij nog jong was, mijn moeder omdat ik haar het beste gunde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden