Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @ Jopie of Jane... ik heb een pb naar Jopie gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Fijne voorzetting nog mensen en voor iedereen alvast fijne dagen gewenst voor mij een droge kerst dat is iets waar ik zeker van ben waarom? gewoon...omdat IK dat wil dat noemen ze AdB zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 niet doen hoor Madeleine. je hebt er niets aan lekker door sprutsen in de keuken en tussen door sloten thee drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik ga zo eerst lekker eten. En daarna heb ik nog drie uur om door te komen. Maar moet wel lukken. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Madeleine, je moet het niet hopen...je moet het niet doen zit een groot verschil in hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Zoals ik er nu tegenover sta ga ik het vanavond niet verknoeien. Ik heb afspraken met mezelf gemaakt en wat zijn afspraken met mezelf nog waard, als ik het elke keer, als ik het moeilijk krijg, weer laat afweten. Doet ook niets voor mijn zelfvertrouwen en ook niets voor de afspraken die ik met mezelf heb gemaakt voor 2013. Sterk zijn! Ik ga nu lekker weer verder met de marathon 'I used to be fat'. Even hangen op de bank. Kom vanavond nog wel weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Zo, beste mensen, was hier koopzondag. even wat kleine cadeautjes gekocht voor de kerst. Maar loopt toch nog flink op zeg.; 6 kleinkinderen, 3 eigen kinderen, 1 zus die jarig is geweest en een andere zus die ik ook maar een aardigheidje geef, omdat 1 van de kerstdagen bij haar gevierd wordt. Dan nog alle ingredienten voor een kipcoctail, die ik ga maken voor 25 man. Doe zo zuinig mogelijk, maar had gelukkig een vvv-bon van 15 euro van de thuiszorg gehad Die kwam dus goed van pas. Wel raar eigenlijk, kadootjes kopen met een kadootje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Oh, en Smik ook weer boven water lees ik. Nou gelukkig maar dan. En oh ja, Tatum; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Wees er maar blij mee Rapilos. Anderen hebben niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: TatumWees er maar blij mee Rapilos. Anderen hebben niemand. quote> Ben ik ook hoor Tatum.Gezegend, met een grote familie om me heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum, Vier je je verjaardag nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Niet echt. Maar dat geeft niet, morgen weer een andere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik heb nooit familie gehad, ik heb heel veel tijd gestoken om te proberen familie te krijgen. Maar hoe je het ook probeert, je kunt het niet maken. Mensen stellen je teleur. Zijn niet die je denkt dat ze zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Jammer Tatum, dat je dat zo ervaart. Ik zie mijn familie niet echt veel. Maar het feit dat ze er altijd (voor mij) zijn, geeft toch een veilig, beschermend gevoel. Soms zie ik ze maanden niet, maar ik kan altijd bellen, wat ik soms ook doe. Ben je enig kind? Nog een vader of moeder? Hoef je niet op te antwoorden hoor, als je niet wilt. In elk geval hebben wij (het forum) aan je verjaardag gedacht he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum mag ik een zus voor je zijn? Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Graag. Truitje!! Ik heb nooit een vader gehad. Een moeder wel, maar daar zet ik op het ogenblik veel vraagtekens bij. Dochter gaat nu haar eigen gang. Verder is er nooit familie geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 misschien kun je via een pbtje aangeven wat ik voor je mag betekenen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Truitje, zal ik proberen te doen. Vragen is ook erg moeilijk voor me geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nou...Tatum, Dat is toch harstikke leuk! Heb je er ineens een zusje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goeie avond lieve mensen, Vanmiddag zaaaalig bezoek gehad. Was ontzettend leuk. Nou nu ben ik hongerig en ga ff een bakkie prut koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hai Bol, Fijn, dat je het zo leuk hebt gehad. wat ga je eten vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: TatumTruitje, zal ik proberen te doen. Vragen is ook erg moeilijk voor me geworden.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: TatumTruitje, zal ik proberen te doen. Vragen is ook erg moeilijk voor me geworden.vragen mag altijd Tatummaar of ik overal een antwoord op heb....weet wel zeker van niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedenavond Bor Alles kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bolletje fijn om zo,n positief bericht te lezen, geniet nog maar lekker na dan. liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden