Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nederlanders vind je overal Gwen. Global: 1. Robbie Williams 2. Joe Cocker 3. Britney Spears Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hoi Lavendeltje, Lollig is dat hè? Nuchter zijn. Weet je tenminste de volgende dag nog hoe lollig precies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nee, ik ben er al uit. Ik ga ook bij de AA Global. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoi Lavendel! Mooi om te lezen, je ontroering. Dinah, iets met wolf. Of hield ie van rode sjaaltjes? Tip 2 graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dinah, ik weet het! ik weet het! Maar ik ga het nog niet zeggen..... Niet leuk voor de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Flauw hoor Gwen. Ik ben de enige die meedoet:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Kirk! Wat fijn dat je er bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hohoho Han, de Deurzakkers zijn koel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ton Smulders??? Pater Moeskroen ik heb Rob de Nijs in zn blote jeweetwel gezien, toen hij nog strak in zijn vel zat. Wie biedt er meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Kirk, als je in de stemming bent mag je mee raden. Je kunt ook vertellen hoe je je voelt. (net fb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Yep, Moeskroen it is! Toch, Dinah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wat er op zo'n vrome kerstnacht allemaal niet naar boven komt hahahah. Jane, je bent je toch wel gek geschrokken zeker... roflol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoi Kirks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik heb even gekeken Dinah, lekker ding hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 wegens te veel koffie, heb ik nog te veel energie ik heb even iets anders aangedaan en zal even een dansje doen voor jullie en dan ga ik slapen iedereen mag mee met zn heupen wiegen! http://youtu.be/LNgHqq17c08 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 hmmmmmmmmmm Kloetsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 laat de ware kollega een sprongetje in de lucht maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Heb je geen ander nummer hier kan ik niet echt op heupen..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Gelukkig is de stemming goed, houden zo. Heb net het arreslee draadje gelezen. Leuk. Jammer dat ik geen dieren heb, want die kunnen praten om middernacht in de kerstnacht. Heeft iemand daar op gelet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Huttula, ik kom er ook niet erg op los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Take care, Kirk. Joehoe, VM in da house, gezellig kloetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Kirky, rustig aan. Het is hier gewoon weer even gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 hij danst wel leuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Originally posted by: kirkymaar ...............zoals ik me voel........het begint met KL , het eindigt op EN en in het midden staat OT .quote> mijn vroegere oude nette buurvrouw, sprak wel eens over haar man zijn "Kleurpotlootjes", vond ik ook netjes en schattig klinken, komen trouwens dezelfde lettertjes in!Kirky, lieve knuffel alvast van mij, ik heb niet veel wijze of troostende woorden te zeggen vanavond Ik ben lekker uit ge- heupwiegd en kruip nu onder de wol. Huttula, mag ook wat wiebelen met de schouders zijn, hoor, heerlijk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 deze kan ook he kirk. is ook met een k en een k beter toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden