truitje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ook een goede morgen, Bolletje van harte met je drie jaar droog Het kan dus!! Jij bent een voorbeeld...super Ik ga zometeen naar de kerk om de geboorte van Jezus te vieren. Ik voel me verdrietig omdat veel mensen een negatieve ervaring hebben met de kerk In de kerk zitten gewoon mensen die geen haar beter zijn dan alle andere mensen B.v. Een truitje die alcoholverslaafd is Maar die wel gelooft dat Jezus ook haar Redder is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Seffens - straks - met frisse tegenzin de restanten van gisteren gaan assepoesteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zon, 6 maanden!!! Super!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dank dank Vonnie:heart: En jij natuurlijk ook hé Trui:sun: Vandaag ga jij ook weer mee met de arrenslee hé Trui? Zie je er tegenop of voel je je sterk genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jen, eerste kerstdag, dan moet je geen assepoester spelen maar princes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Kamé de rozen staan al in de vaas op tafel. Ziet er mooi uit joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jij ook een goedemorgen Truitje. Laat je niet verdrietig maken meid. De kerk heeft er vaak niet veel van gebakken in het verleden, dat klopt. Maar het geloof op zich is voor veel mensen iets wat hen veel goeds brengt en kan steunen. Het zijn de mensen die het vernaggelen. En bij sommigen die zo heel pront vertellen hoe erbarmelijk alles is wat met kerk te maken heeft zet ik mijn vraagtekens hoor Trui. Zulke mensen weten vaak niet echt van de hoed en de rand. Jij gaat straks naar de kerk en jij zult daar als het goed is blijdschap ervaren en dankbaarheid. Dat is goed, daar is niets mis mee. Ga daar van genieten en negeer het negatieve... Ook IN de kerk zijn/werken veel mensen met een goed hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Bolletje, van harte! Drie jaar al knap hoor! Begrijp ik het goed en werk je bij de DA ? Bij deze wens ik natuurlijk iedereen hier fijne dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jij ook een heel goede morgen Aakie. Hier inmiddels niet meer zo stil ben ik bang: ik hoor boven tandenpoetsgeluiden... tijd voor mij dus om alvast eens met de ontbijttafel aan de gang te gaan. Het zal niet lang meer duren of het hele spul is wakker denk ik.... Ik wens iedereen een heel fijne eerste kerstdag toe. Voor wie het nodig heeft: heel heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goeie morgen Mark en dank je wel. Ik werk nu 11 jaar bij de dierenambulance. Afgekort D.A. Dank dank Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Harry, 'k ga mijn zus helpen met de opkuis. Dat mag wel me dunkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ben gewend het af te korten aangezien ik dagenlijks contakt met ze heb als vrijwilliger van amivedi :-) Hoop voor de beestjes dat we het rustig hebben vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Bij deze allemaal een heel gelukkig kerstfeest! Bollie, van harte met je 3 jaar Goed voorbeeld voor ons allemaal! Vanmiddag, lekker naar mijn zoon, alwaar ik kerst ga vieren, met mijn 6 kleinkinderen, 3 kinderen en aanhang! Heb er zin in. En nu...Een lekker ontbijtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Tuurlijk mag dat Jen, zo bedoelde ik het niet. Veel plezier bij je zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Een adelaar hoort toch te vliegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik ga even aan de wandel met mijn bulletje. Fijne dag vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wij gaan zo, met W haar broer en zijn vrouw, naar Enschede. Daar woont W haar zus, die is vandaag jarig. Ze weet niet dat we komen, verrassing dus. Omdat ze niet weet dat we komen hebben we overnachting en diner in een hotel in Enschede geboekt. Morgen komen onze kinderen met hun gezinnen en nog wat mensen hier, warm en kud buffet wordt verzorgd door een cateraar. Fijne dag allemaal, geniet er van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dat weet ik immers, Harry. Plezierig gaat het wellicht niet zijn, want het is haar eerste kerst zonder man en kinderen. Net daarom moet ik gaan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik heb een onnozele bui, Akelei. Wellicht inderdaad door gebrek aan slaap. Aan de koffie beginnen is verstandig om niet te veel alcohol te drinken, maar onverstandig als je wilt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Haar keuze Jen? Scheelt een hoop in hoe je het ervaart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nee, niet haar keuze maar de zijne. Erg hard dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Joh wat leuk Mark, jij amivedi. Ja ik hoop het ook. Vind het nooit leuk als ik niets te doen heb, maar veel leuker om gevonden dieren terug te brengen dan dat we ze aangereden van de straat moeten halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Mogguh...heerlijk geslapen Arreslee pact was gisteravond best gezellig...lekker je fantasie erbij gebruiken Bolletje van harte gefeliciteert Zo en nu koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ben werken kanjers, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedemorgen, Bol, van harte gefeliciteerd, 3 jaar droog!! :light::light: :light::light: :light::light: :light::light: Ik kom zo nu en dan even piepen, tussen het assepoesteren in de keuken door. En nog even voor de mensen die zich alleen voelen een dierbare missen of zich om welke reden dan ook niet fijn volen, een onder de riem. Ik brand vandaag een hoop kaarsjes, ook omdat het kerstmis is, het gezellig staat maar zeker ook voor de mensen die ik mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden