irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 goedenavond Johan, zie dat we met ons tweeen zijn. heb niets teruggelezen, dus weet niets. Ben wel, en dat is heeeel anders geweest, blij dat de mens er nog is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 omdat ik de afgelopen tien jaar met name bezig geweest ben om de wereld te verlaten en nu toch nog geluk in mijzelf heb kunnen vinden. Beetje zwaar, maar wel waar. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ik weet ook niets behalve dan dat Lytse al 7 maanden droog staat. Lytse Van Harte Gefeliciteerd! Ik heb bewondering voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 van mij ook van harte, Lytse! Wat een prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 @ Johan, pb 'tje kan altijd hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ik ga er weer vandoor, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 dag Rosa, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Of ik blij ben dat de mens nog bestaat, weet ik ook niet zeker. Maar wel blij dat de wereld dat nog doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Goeienavond Wie is er nu niet alleen En wat is het probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Even een vraagje; Waar wordt Friesche whiskey gemaakt? Ik dacht zelf in Bolsward? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Tnx J! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 @ Johan: Ik kan nu zeggen, I ran alone, dat gun ik jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 LYTSE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDEN DROOG!!! TOPPIE!!! LIEFS TRUITJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 mensen, ik ga klaverjassen. Een fijne avond en tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Nou, ik ga zo weg Ik ga binnenkort naar het Zwolse gat en de heksen Ga ik fikkie stoken... Hahaha Iedereen verbranden die te licht wordt bevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Solse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ECHO ECHo ECho Echo echo cho ho o .... 54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Fik ze, marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Lytse van harte 7maanden is echt super En nu kom ik me even droog afmelden ook al stond ik niet op het dagpact. Trust X iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ... het forum is vergaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Wat borretje..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 54.. en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Niet? Er staat 2010 bij jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Dus dacht ik dat je al heel lang niet hebt gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ah, jopie... daar ben je dus *_* ook de best wensen alvast voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden