Spring naar bijdragen

Woensdag 26-12-2012

MarcelK1970

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet droog, wel nuchter!

In totaal 6 eenheden in 4 dagen gedronken.

Als een soort experiment verschillende soorten drankjes (koel, warm en sterk) geprobeerd.

Smaak okee, maar ik werd meteen al duf en kreeg een beetje koppijn.

Had geen enkele keer zin aan meer!

Vandaag 'gewoon' weer niks gedronken

Dat bevalt me nog het best... +_+

Ik tel gewoon door; 59

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste dag is een feit. Heb wel hoofdpijn, maar ga zo slapen dus eerste dag is gelukt.

Krijg je bij zo'n kliniek eigenlijk ook een lichamelijk onderzoek ofzo? Vroeg ik me net af of moet je dat weer bij de huisarts aanvragen? Zal toch bet wel willen weten hoe het met mijn lever is gesteld eigenlijk bedacht ik me net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: sieraad
Diana..doe je het zelf, in een klini3k of internet?
Ik via adb internetbehandeling, ben naar de ha geweest voor onderzoek..
quote>

Ik hoop dat ze me morgen bellen voor een afspraak voor een intake dus nu nog maar zelf en per dag bekijk ik het.
Ik denk dat ik voor internetbehandeling een goede zelfdisicipline moet hebben en daarnaast in mijn internet gebruik al erg hoog, maar aan de andere kant is de kans groot dat ik bij de kliniek bekenden tegen kom. Ik ken mensen die onder behandeling zijn bij de kliniek en die kom ik liever niet tegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: MarcelK1970
Die bekenden zitten daar ook niet om vliegen te vangen Diane, dus als je ze tegenkomt maakt dat toch niet uit?
Misschien is het juist wel fijn voor je als je er toch iemand kent?quote>

zijn cliënten van mijn werk en ik wil eigenlijk liever niet als het niet nodig is dat mijn werkgever het weet dus maakt wel uit voor mij in dit geval. Anders zal het em niet boeien, ben niets meer of minder dan een ander.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ SIERAAD: Zo is het mij ook gelukt deze dagen, twee glazen wijn gister en twee vandaag, ik ben er blij mee dat ik tijdig wist te stoppen en toch kon genieten

@Diana: Informatie inwinnen meid! Regie in eigen handen nemen, dat geeft je zelfvertrouwen en dat sterkt je weer om te doen wat je moet doen. Succes!

Sorry, goedenavond allemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...