Spring naar bijdragen

donderdag 27 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: JohnDoe
@diana Ik heb het ook nog steeds na een week en ook veel duizeligquote>


Oh we zijn bijna tegelijk gestopt zie ik. Gedeelde smart is dan halve smart in deze.
Ben blij dat ik vakantie heb, moet er niet aan denken zeg om nu te werken. Ben echt prikkelbaar.
Ben jij ook zo gestopt? Dacht zelf wacht tot de behandeling, maar had later ook zoiets van iedere dag niet drinken is meegenomen en weer een minder dus toen maar gestopt.
Vooral die hoofdpijn is irritant.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: krekel
goeie avond allemaal,

er is geen dagpact dus een iets grotere drempel om op de dagdraad te schrijven...
Ben blij dat ik niet drink en voel dat het er ook niet aan zit te komen.

Er dienen zich nu wel andere dingen aan waar ik wat aan moet gaan doen,
hoe geen idee nog...

Heb de 29 ste een verjaardag en wil die nu eens uitzitten zonder weg te lopen voor drinkers..en het idee getriggerd te worden.
Vind dat zo gek, ging eerste kerstdag naar een vriendinnetje, die trok gelijk een fles open. Zat zelf aan de koffie en de thee en hoewel ik er niet aan moest denken om mee te doen, kon ik er toch niet helemaal zijn, dus ben ook weer vrij snel naar huis gegaan...

:present:

Gaby : Geweldig een jaar gefeliciteerd!
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:quote>


Ik weet niet of het zo fijn is om de hele avond uit tezitten als denkt dat je mischien getriggerd word
Ik kan nog niet echt een heelfeest uitzitten met volk wat aardig teut of bezopen is
Voel me dan buiten gesloten
En als er drank en gerookt word heeft dat zowiezo mijn aandacht ook al doe ik niet mee.
Dat is denk ik ook het euvel dat ik me niet meer kan concentreren op films waar veel in gedronken word...ben aleen met drank en sigaretten bezig die ze nuttigen en weet echt niet meer waar het over gaat

Nu ik er zo over nadenk is dat misschien ook wel de werkelijkheid toen ik nog rookte en dronk..was eigenlijk daar ook al alleen mee bezig

Voor weglopen heeft geen zin maar je zwakte opzoeken is misschien iets te hoog gegrepen
Jij bent de baas



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap van je dan John Doe. Ik zelf twijfelde al heel lang. Want wat is wanneer teveel? In mijn omgeving drinkt iedereen, maar sinds de kerst weet ik ook dat zij te veel drinken, moeten ze helemaal zelf weten, maar door bleef mijn beeld scheef. Als er alcohol is drink ik het op, maakt ook helemaal niet uit of dat 1 biertje is of een fles wijn en mijn gebruik was dagelijks. Anderhalve week geleden raakte ik in paniek toen bleek dat ik geen bier in huis had. Dat was mijn eye-opener. Het maakt niet uit wat wanneer teveel is. Ik kan niet meer zonder. Dag daarna de huisarts gebeld voor een afspraak en verwijzing.

Toen ik 20 was ben ik al eens behandeld bij de jellinek. Moest toen van het kamertrainigscentrum. Maar nam dat helemaal niet serieus. Ik heb het wel vaker geprobeerd zelf maar houd dat maar een paar dagen vol en nu ben ik er klaar mee. Wil niet ergens afhankelijk van zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat lief, al die felicitaties, doet me goed :)

december is niet mijn maand, maar ik ben deze kerst droog doorgekomen,

dat was nog best een strijd, maar ja, had ik eraan toegegeven,

had ik ws toch weer willen stoppen,

en ik wil eigenlijk nooit meer stoppen, want dat was vreselijk,

dus dan maar per 24 uur die eerste niet nemen,

en dat maakt me vandaag dus een jaar droog!

Ik kan maar 1 ding zeggen, ik heb er lang overgedaan,

want op het laatst, stopte ik steeds,

na een week, een maand zelfs een keer 3 maanden,

het geeft zoveel meer rust om 'gewoon' helemaal niet te drinken,

niet meer die discussies, wel niet, eentje, zijn de winkels al dicht etc etc,

ik wil daar echt nooit meer naar terug,

door het nu echt serieus werken aan de stappen,

hoop ik dat het 2e jaar makkelijker gaat worden,

en voor de zekerheid, slik ik toch nog mijn refusal,

want mijn nuchterheid gaat voor alles!

En lieve medefrummers, ik was hopeloos en wanhopig,

maar echt als ik het kan, kunnen jullie het zeker,

probeer eens 3 maanden,

je kan altijd terug ;)

Slaap lekker allen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...