Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goede morgen Diesel, lekker he dat bakkie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Kameo ik snapte nix van wat je schreef: Lieved en Sales staan in de gang. Ik dacht is ze met iets anders bezig of kerstschroefje losgeschoten...dus verderop snapte ik ut pas Nou hopen dat ze nog binnen komen. Ja een boel nieuwkomers gloof ik, heel vluchtig de laatste dagen gezien en zal miss na oud en nieuw nog wel meer kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ha Vonnn,heerlijk ja, pff stormt het bij jullie ook zo, nouja storm....maar toch stevig hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Nee hoor Diesel, het is hier windstil... gek hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hier de poets en schrobmachines vanacht laten draaien, heerlijk wat een nuttige dingen blijven dat toch (zal vast nie iedereen vinden, maar hier wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 o maar Vonn dan komt ut miss jou kant op of is het bij jullie al geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Haha Drakie, er zit af en toe wel een schroefje los hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hier is het ook windstil...en rustig de dieren en mensen slapen nog. Luilakken zijn het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Nou zeg , hoor ik toch een bericht op het jouraal zeg. De bevers die in Limburg ziijn uitgezet doen het best wel goed (mooi he, projekt lijkt te lukken) Maar Amaai Och Arme De bevers die........................knagen bomen om en eten van landbodouwgewassen !!!!!!:o:o De onverlaten zeker islamieten Probleembevers asociaal de enige goeie bever is een ..............tekenfilmseriebever ondankbare pffffff Zeggen wij boven de rivieren, ja dat kan alleen in Limburg Ja ja ja LOL nee echt doen ze, echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Lidia, 69 jaartjes jong! Van Harte Gefeliciteerd!!!! Maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 O gelukkig maar Kameo, as er soms een schroeffie los zit, want anders is alles vastgeroest he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hihi.... en ja hoor, ik hoor nu opeens de wind... en bedankt Draak Maar geeft niet hoor, zolang het niet glad wordt hoor je mij niet mopperen deze winter. Oh ja, ik ben ook zoooo blij met dat ding, heerlijk. Hahaha, ja wat hadden ze dan gedacht dat bevers deden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @De ANWB heeft om 8.00 nog geen auto's op de weg gesignaleerd @De vuurwerkoverlastmeldings-site heeft zichzelf opgeblazen @Lidia is 69 geworden, mooi joh Gefeliciteerd en heel fijne dag hopenlijk:present: toch nog wat leuks, alhoewel van die site ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Originally posted by: YvonneHahaha, ja wat hadden ze dan gedacht dat bevers deden? quote> In de rivier gaan staan met 2 stenen in hun pootjes in de hoop dat ze niet weg zouden spoelen denk ik Vonn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hihi... arme bevertjes daar in Limland, komt vast niet goed meer met ze. Heerlijk voor de mensen die moeten werken dat er nu eens even geen file is. En wat betreft dat vuurwerk..... wat mij betreft wordt dat hele vuurwerkgedoe afgeschaft. Ongelooflijk hoeveel geld daar aan wordt uitgegeven, wat voor rotzooi het veroorzaakt, en hoeveel dieren de laatste dagen voor oud en nieuw stijf staan van de stress... Zo, ik heb gezegd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 En nu, lieve kijkbuiskindertjes ga ik aan de slag hier. Tijd om iets te gaan doen. Zat net nog even wat op de draad van gisteren te lezen en stuitte op het feit dat mensen zich er aan ergeren dat frummers het hier als een huiskamer beschouwen én hier ook melden dat ze iets gedronken hebben, dat ze dat als trigger zien. Tsja, ik heb dan gewoon het gevoel dat als dát niet een trigger zou zijn er absoluut iets anders is dat triggert.... oftewel: niet linksom trek krijgen dan wel rechtsom, en door oorzaak niet bij jezelf zoeken maar bij een ander neerleggen. Dan kom je er niet uit ben ik bang. Maar goed, ik ga aan de slag, genoeg te doen hier. Misschien kom ik straks nog wel even kijken hier. Voor nu: laterrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Originally posted by: SofieVandaag alweer vakantie!Allemaal een mooie nuchtere (voor dat ook wil) dag toegewenst!quote> Bofbips Jij ook een heel fijne dag hoor Sofie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Een hele goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ook goeiemorgen frummers liefst met wat zon erbij:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 moggeuh Boll en Jane, tjah jullie zijn de zonnetjes toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goedemorgen Lady's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 stond net op de weegschaal, bah bah elk pondje gaat door t mondje maar iemand neemt me in het ootje want 3 extra kilootjes in het blootje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goedemorgen luitjes, zo de kerst zit erop, Best snel gegaan. Ik ga NIET op de weegschaal staan. Volgende week weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Goedemorgen Frummers, Mijn kerstversiering blijft nog even hangen. Vandaag en komende dagen ben ik wel 'gewoon' aan het werk. M'n kerststol heb ik bij familie gedumpt, anders durf ik niet meer op de weegschaal... ha, ha. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik volgende week ook weer Tina en reken maar dat ie dan weer wat minder aangeeft! Vandag versoberingsdag weer en dochter krijgt de kerststol mee naar de vriendin bij wie ze 3e Kerst viert, hier is alles weer normaal. Behalve de Kerstboom, die blijft nog even. En nu lekker saunadagje dus. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden