snoepje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: kameleonSnoepje, wat ik mij afvraag waar zijn je kinderen?quote> op gesloten in de kelder....en nu sluit ik af..proostoliebollen bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Snoep, we maken ons zorgen om jou, pas goed op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Snoep, onderstaand heb jij geschreven, toe hou je nu aan de belofte die je hebt gedaan! Het gaat nu mis! Onderwerp: Jaarpact, voor gevorderden Geplaatst: 27-09-2012 06:42 Onderwerp: Jaarpact, voor gevorderden mijn besluit is genomen.ik kan niet anders ik moet het proberen..anders blijft het knagen in me ik vind het leven leuker als ik af en toe wat kan drinken of een keertje los kan gaan ik beloof dat ik stop als het mis gaat en ja dan moet ik weer overnieuw beginnen..met alle bijwerkingen erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Snoep, pas je berichtjes nou ff aan joh. Risico op vakantie naar Alcatraz. Ik heb liever dat je je af en toe meldt, in wat voor toestand dan ook, dan dat we helemaal niks meer van je horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Truitje, wat hebben jullie een vreselijk bericht ontvangen. Knap dat je niet hebt gedronken! Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hee Soothe!! Happy New Year Voor joe en Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoi Jongelui. Marjo jij ook een Happy New Year en dat je wensen bewaarheid mogen worden. Anna doet een groet terug. En van mij een Een mooi 2013. Van Anna natuurlijk ook een hart en een knuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 snoep je mag van mij net zoveel over alcohol praten als je wilt maar NIET hoe je jezelf bewust te gronde richt met die troep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoi Igor, Ik zag dat je een droge kerst had. Nu oud en nieuw er aan vast knopen en je gaat met kracht het nieuwe jaar in. Zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 psst morgen 3 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Snoepje hoi, Je kan in alle redelijkheid toch niet zeggen dat je nooit over drank hebt kunnen praten. Zolang je droogstond schreef je onophoudelijk, dat het leven niet leuk meer was. Je vond het allemaal maar niets. En altijd waren er reacties!! Ook inzake je vriend werd aangegeven dit niet te doen. dat je beter in een vroeg stadium ermee kon stoppen. Je kreeg weer eindeloos tips en adviezen. Je koos voor je vriend en de drank. En nu zit je met de gebakken peren. In de greep van de duvel ben je. Het glaasje in het weekend was een illusie en ik wist dat dit stond te gebeuren. Snoepje je moet kappen nu! Zo wordt het een gebed zonder einde en blijf je in de drank hangen. Niet altijd het laatste woord, maar welgemeende adviezen aannemen. Dus stoppen of doordrinken. maak een keuze Snoepje, dit is een heilloze weg. Sterkte. Als je toch wilt stoppen, doe het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Zo zeg Heer Soothe dat is duidelijke taal en een heel goed advies. Hoe is het met jezelf? De kerstdagen een beetje naar je zin gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Bolletje yep, naar de zin gehad. Ik hoop jij ook. Met deze dagen is er veel mooie muziek, balletten, een aardige film etc op TV en Radio. Als ik dan zie dat er op het forum veel gedoe is, kies ik voor m'n geestelijke rust. Kan me buiten het forum redelijk vermaken. Bolletje nog gefeliciteerd met je drie jaar. beetje laat maar uit een goed hart. Ga goed Bolleboos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: SootheAls ik dan zie dat er op het forum veel gedoe is,kies ik voor m'n geestelijke rust.t;quote> Groot gelijk Soothe, ik kies ook voor meer rust als ik me niet zo prettig voel op het forum.Ik heb me deze dagen ook goed kunnen vermaken hoor, lekker rustigaan gedaan. Morgen weer werken en dan droog het nieuwe jaar in.O nog bedankt voor de felicitatie kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 hoi hoi.... wat een heerlijk koeteldagje vandaag.. alles is weer spik en span.. huiskamer, wc badkamer, keuken...alles opgeruims en schoon ( voor hoe lang met 2 pubers een hond die loops is en een kat die van sprintjes trekken houd) maarja.. zometeen alleen nog even m'n thee/ koffie setjes fawassen ( sier-setjes) en dan vind ik het mooi geweest. nu eerst een grote beker melk en een peuk! oftewel..pauze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 *ships* dat was m'n laatste melk... grmpf:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoi Lenie, hoe herkenbaar is dat met pubers in huis "schrijven jullie op als er iets op is ?!"..... Fijn zo`n fris huis!! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 nee Tine...tenminste ik wel maar "zij"niet er staat rustig een leeg botervlootje in de koelkast.etc... niet mijn probleem...toch? de melk staat er al...samen met appels en bladerdeeg:D ik ben nu restjes aan het opmaken... een heerlijke Fritatta maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 nou best veel restjes... - stukje kipfilet - halve paprika - half pakje sugarsnaps - paar champignonnetjes zelf er nog bij gedaan 1 ui, 2 teentjes knoflook en 3 aardappels. ei erover en voila!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 En zo heb je weer een lekker maaltje Lenie, Goedemiddag trouwens, ook hier aan de poets geweest Maar wel rustig aan, de rest komt op 1 januari. Maar het was hier zo'n puinhoop, Alles opgeruimd,afgenomen Koelkast\vriezer ontdooit en schoon. Veel boodschappen gedaan, met veel gezonde dingen, voor 1 januari. gezond eten, is helaas toch een stuk duurder zeg. Morgen werken, dus ben blij, dat ik de boodschappen vast in huis heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ja hoor Rapi... heerlijk met lekkere kruiden erdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Leuk he, restjes eten verwerken. Maakt je creatief, en hoef je niets weg te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 inderdaad ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 wij gaan aanvallen...fijne avond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden