kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goh Igor, ik heb daar ook last van, mensen willen aanspreken dat die drank niet goed voor ze is, ik ken er hier ook eentje in de straat..het alcoholisme staat op haar hoofd geschreven, zo jammer voor haar en haar gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Morge, lekker zo'n bakkie! Dat van de winkel en glasbak komt erg bekend voor Igor haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens naar de gezichten kijk van mensen die (veel) drank bij zich hebben. Aan de andere kant: als ik mensen met erg veel lege flessen of kratten zie denk ik al snel dat ze wel een feestje zullen hebben gehad of net zo lui zijn met de opruimen/wegbrengen van leeg spul. Raar mens ben ik eigenlijk, hahaha (ik zeg het zelf maar even ) En die buien Igor, tsja, das dan inderdaad wel heel belangrijk om daar aan te werken. Op de één of andere manier heb ik wel eens het gevoel dat jij jezelf niet op waarde schat, dat je jezelf niet voldoende waardeert... Kan het daardoor komen dat je zulke buien hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goede morgen Jen, ja, ook heerlijk geslapen.... En jij ook goede morgen Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Knap hoor Igor. Pluim voor jou! Ik was gisteravond nogal emotioneel. Nu denk ik dat ik ook gewoon moe was. Gek hoe ik dat niet altijd voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik ga even vast met een van m'n voornemens beginnen. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goede morgen Sofie... Toch mooi om zien hoe iedereen toch op een bepaalde manier naar het nieuwe jaar toeleeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Sofie, je poets en ruimt op, was het zo´n puinhoop;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Aahhh, proef ik hier een klein beetje jaloezie?? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Zo, de eerste koffie is binnen, nu nog een zacht gekookt eitje Vandaag gaan wij heerlijk een dagje uitwaaien aan zee. 't Zal slecht weer zijn wellicht, maar dat geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 nee hoor Yvonne, moet alleen de bovenverdieping nog doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Klinkt goed Jen, zowel je ontbijtje als het dagje uitwaaien. Lekker van genieten hoor. En ik ga zo langzamerhand eens wat doen, eerst het hondje maar eens uitlaten. Luitjes, maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrrrrr. :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Dus toch ook aan de poets.... schoon het nieuwe jaar in he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goedenmorgen allen. BAH, zooo slecht geslapen. Ik ga zo mijn dochtertje halen, het zal de spanning wel zijn dat ik zulke dagen niet slaap. En dan moet ik vanavond de nachtdienst in ook, sjonge dat wordt wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeiemorgen Marcel, hopelijk kan je toch genieten van je dag. Ik blijf je onderschrift mooi vinden. Nu echt weg. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Nog even terug voor truitje. Heb jij een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik ga zeker genieten van mijn dag Jen. Dank je meis. Het is zo'n lief meisje, alleen dat is al genieten, en dan is het nog eens je eigen meisje ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Smikkie, lekker ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 En goeiemorgen bollie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 truitje, heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 smikkie schrikken die mensen niet dan als je zo met zo'n mondkap op komt aanzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja, vandacht moet ik werken, dan heb ik oud en nieuw vrij, en dan nieuwjaarsdag moet ik weer werken om 10 uur 's avonds. Ik heb een hele goeie baan, maar met die feestdagen is het een ramp, veel overwerken. Maar ag, we hebben werk, das erg belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeie morgen Marcel en Smik. Moet jij oudejaarsnacht ook werken Smik? O je hebt het al geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Aha das lekker Smik. Zijn jullie nu weer met z'n tweetjes of ben je nog alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden