Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goh Igor, ik heb daar ook last van, mensen willen aanspreken dat die drank niet goed voor ze is, ik ken er hier ook eentje in de straat..het alcoholisme staat op haar hoofd geschreven, zo jammer voor haar en haar gezin.

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens naar de gezichten kijk van mensen die (veel) drank bij zich hebben.

Aan de andere kant: als ik mensen met erg veel lege flessen of kratten zie denk ik al snel dat ze wel een feestje zullen hebben gehad of net zo lui zijn met de opruimen/wegbrengen van leeg spul.

Raar mens ben ik eigenlijk, hahaha (ik zeg het zelf maar even :P)

En die buien Igor, tsja, das dan inderdaad wel heel belangrijk om daar aan te werken.

Op de één of andere manier heb ik wel eens het gevoel dat jij jezelf niet op waarde schat, dat je jezelf niet voldoende waardeert...

Kan het daardoor komen dat je zulke buien hebt?

Geplaatst

Knap hoor Igor. Pluim voor jou!

Ik was gisteravond nogal emotioneel. Nu denk ik dat ik ook gewoon moe was. Gek hoe ik dat niet altijd voel.

Geplaatst

Zo, de eerste koffie is binnen, nu nog een zacht gekookt eitje :)

Vandaag gaan wij heerlijk een dagje uitwaaien aan zee. 't Zal slecht weer zijn wellicht, maar dat geeft niet.

Geplaatst

Klinkt goed Jen, zowel je ontbijtje als het dagje uitwaaien.

Lekker van genieten hoor.

En ik ga zo langzamerhand eens wat doen, eerst het hondje maar eens uitlaten.

Luitjes, maak er een mooie dag van.

Laterrrrrrrrrrrrrrr.

:rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Geplaatst

Goedenmorgen allen.

BAH, zooo slecht geslapen.

Ik ga zo mijn dochtertje halen, het zal de spanning wel zijn dat ik zulke dagen niet slaap.

En dan moet ik vanavond de nachtdienst in ook, sjonge dat wordt wat.

Geplaatst

Ja, vandacht moet ik werken, dan heb ik oud en nieuw vrij, en dan nieuwjaarsdag moet ik weer werken om 10 uur 's avonds.

Ik heb een hele goeie baan, maar met die feestdagen is het een ramp, veel overwerken.

Maar ag, we hebben werk, das erg belangrijk.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...