Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 @Bolletje, Ik kon kiezen; Me hondsberoerd voelen bij m'n ouders, of een tikkeltje minder beroerd en eenzaam op mezelf. 't is dat laatste geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedenavond saam ik kom jullie nog even een fijne jaarwisseling toewensen voor straks en ik hoop dat 2013 ieder brengt waar hij/zij voor wil gaan! hier super relaxte avond lekker muziekje op de achtergrond en de kids te party alle brieven aan het sorteren die ik in 2012 heb geschreven aan zoon en dat zijn er hèèl wat komt in een map net als de vorige keer, op datum voor later eerst de dingen afmaken die ik in 2012 nog niet heb gedaan mooie afsluiter van 2012 en een goed begin van 2013 vind ik ik neem om 24.00 uur een oliebol op jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gaat ie Snoep? Ga je mee op de arreslee vanavond? Gezellig onder een dekentje glijden we nuchter het nieuwe jaar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 God, 'k wou dat 'k m'n nest in kon. Slapen. Maar dat zit er de komende vier uur niet in. Sorry, 'k ben niet te genieten. 'k monster af. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: kunsieGaat ie Snoep? Ga je mee op de arreslee vanavond? Gezellig onder een dekentje glijden we nuchter het nieuwe jaar in.quote> ja hoor het gaat...om 6 uur had ik wel een trek momentben nog brak en moe van gisteren...dus zal geen trek meer krijgen nuzijn best veel mensen alleen vanavondsha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hi Snoep ik stuurde je net hetzelfde per mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Snoepje jouw beslissing is een zorg van me af, dat klinkt mss raar, maar toch is het zo. Ik begreep wat je steeds maar schreef: ik vind er zo (zonder drank) niets aan en zag het aankomen. Gelukkig heb je nu zelf ingezien, mag ik hopen en met mij iedereen hier, dat je je met ook niet het paradijs op aarde vindt. Het leven is nu eenmaal geen picknick, de meeste mensen krijgen gewoon hun deel van verdriet, pijn en andere narigheid. Wat belangrijk is : je zegeningen tellen. Niet kijken naar wie het beter heeft, maar hoe het ook had kunnen zijn. En dan hoef je nog niet eens een vrouw in de 3e wereld te zijn. Je schrijft bijv. dat je vanavond ook alleen bent omdat je jongste boven zit, maar dat is het hem juist, iemand die alleen is, heeft niemand boven zitten, waar hij wat te drinken naar toe kan brengen of een praatje of om middernacht gelukkig nieuwjaar tegen zeggen. Dat is een heel verschil. Dit is geen verwijt, maar een vervolg op de eerdere postings hier, waarop ik maar even niet op gereageerd heb om de oudgediende niet te storen in hun vreugdevolle wederzien. Lieve Snoep, ik hoop van ganser harte dat je je in 2013 eindelijk wat beter zult gaan voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heej Gunn, Niemand verplicht je toch, om op te blijven zitten Relax he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Lieve frummers, fijne avond. Alle goeds voor iedereen. Take care. Het is te doen, niet meer drinken. Echt waar. Trek je op aan de mensen die stoppen en gestopt zijn. Er is veel steun te halen, je moet het stoppen en het leven zelf doen maar je hoeft het niet alleen te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Bedankt BamBam, jij ook een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Dag allemaal, @ Gunn: kom lekker bij ons in de arrenslee zitten! Ook deze avond komt om. Beetje muziek, beetje t.v. en het is nu al half tien. Hier knalt het al aan alle kanten, al dagen trouwens. 12 miljoen bij Serious Request en 70 miljoen de lucht in! Voor allen: na twaalven zien jullie me weer. Straks naar cabaret kijken en verder bankhangen. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 lidia bedoel dat ik niet met volwassen personen de avond door brengt is de eerste keer in mijn leven maar wel de tweede oudjaars avond zonder drank maar weet nu dat ik het niet kan met drank..wordt ook een raar persoon en ben al zo raar van mezelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Welkom terug Snoep. Hang in there meid:present: En een beetje veel gek zijn we hier allemaal(vlgs mij):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smik, ik kon het niet laten en heb één vuurwerkpot gekocht die van alles uitspuugt. De rotjes heb ik laten liggen, met pijn in mn hart, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smikkie, ben je er nu al weer? Slaap jij wel genoeg? Ik dacht, wacht wel met je te antwoorden tot je online bent, nu dus. Ja, ik schrijf niet vaak, maar dan wel weer lange stukken. Goed voor je. In de tijd dat ik dat idee voor een eindejaarsreisje heb geopperd heb ik ook uit de Metro in de week v.d. eenzaamheid veel info en websites hier geplaatst. Ik hoop dat iemand daar iets aan gehad heeft, want er wordt echt wel veel gedaan voor eenzame mensen, ook in deze crisistijd. Nou ja, bezuinigingstijd. Heb er geen reactie op gelezen. Zoals ik aan Snoepje al schreef: eenzaam en alleen is niet hetzelfde. Daarover schreef Koningin Wilhelmina al een boek met de titel : eenzaam maar niet alleen. Het scheelt of je jong bent en geen relatie hebt en niet goed met je familie bent of dat je, zoals ik bijv. 4 kinderen hebt grootgebracht en 5 kleinkinderen hebt en dan toch niemand hebt om mee te proosten op het nieuwe jaar. Heel wat jaren ben ik daarvoor op de vlucht geslagen in de vorm van: naar buitenlandse vrienden of verre en dichtbije landen, maar 2 jaar geleden heb ik de sprong gewaagd hier te blijven. De moeder van mijn kleindochter had het plan op kerstavond hier te komen met 6 personen, met eten en cd's en spelletjes. Daar verheugde ik me erg op, maar ze kwamen niet en hadden zelfs hun tel.nr. gewijzigd. Ik weet nog steeds niet wat er de reden van was. Zit in hun cultuur en wil mijn kleindochter hier buiten houden, zij is een kind. Vorig jaar wist ik dus dat ik alleen zou zijn en koos er daarom voor met kerst en oudjaar niets te drinken omdat dat je gevoelens alleen maar uitvergroot. Dat ging goed, maar of ik me nu blij en gelukkig voelde? Ik hoef niet alleen te zijn, er zijn diverse buitenlandse vrienden die me steeds uitnodigen, maar daar gaat het niet om. Zou ook vanavond met de buurman die me zijn kerstpakket heeft gegeven de champ. soldaat kunnen maken, maar dan ben ik liever alleen. Daar ben ik aan gewend en ik ben ook graag alleen nadat ik jarenlang mijn huis met kamerhuurders heb gedeeld. Hoewel dat best een leuke tijd was. Nou ja, lijk wel bij jullie op bezoek, zal maar eens stoppen, voor ik als ongewenste gast de deur uit wordt gezet. Hoop wel dat het nog harder gaat regenen want dat geknal gaat op mijn zenuwen werken. Is nog nooit zo vroeg begonnen en zo heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Snoepje, dat snap ik echt wel, maar er was hier vanavond ook iemand die zei niet alleen te zijn want had hondjes, of waren het katten? Toch geloof mij, geen geluid in je huis (behalve het knallen van buiten) is toch heel anders. Ik heb ook jaren met mijn kinderen alleen gewoond. Ergens hebben we toch iets gemeen, jij en ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou Smik, van de ene emo naar de andere, jij maakt dit jaar dan toch n og goed:heart: . Mijn zonen mochten ook pas om middernacht hun vuurwerk afsteken en dan stond ik er bij van ho , en pas op en kijk toch uit en weg jij daar. Ooooh als ik daar nog aan denk, stel je voor 4 zonen in 3 jaar en die dan in de hand houden met vuurwerk. Niet te doen. Gelukkig hebben ze hun ogen en handen nog. Dus, Smikkie, doe mij een plezier, kijk uit, want er staat een harde wind. Maar bovenal, have fun!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik heb een hyper actief kind hier..van het vuurwerk kan geen minuut stil zitten is heel de dag buiten geweest..kon niet eten zan de zenuwen was hem net kwijt..ik zoeken..loopt hij gewoon buiten hier in de straat nou ik zou blij zijn als hij straks op bed ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Al 70000 klachten binnen wegens vuurwerkoverlast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hee, Gunn, Hoe weet je dat? Ik heb een paar keer gedacht: dit is niet normaal, maar ja, het mag tussen 10 en 02.oo uur. Wie en waar en waarom melden mensen dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Joehoe!!!! Blurb, hier ook teveel gegeten. Jullie kunnen er ook wat van zeg. Best een apart gevoel, oud en nieuw in mijn nieuwe huis. Ik vind het niet erg om deze avond alleen te zijn, het voelt ook niet zo. Het is gewoon goed, Gewoon me, myself and I. De laatste dagen zijn druk genoeg geweest en zo'n avond (ik zit in mijn badjas) is best fijn. En om heel eerlijk te zijn, een oudejaarsavond tussen een stel mensen die hem qua alcohol flink kunnen raken, daar zit ik niet echt op te wachten. Ik heb de laatste dagen een vlaag van behoefte aan alcohol gehad en daar werd ik beslist niet blij van. Gelukkig is het voorbij maar het heeft me toch wel aan het schrikken gemaakt, zomaar en hevig en het was geen momentje maar echt 2 dagen van een soort onbestendig gevoel dus associatie met alcohol. Ik ben blij dat het voorbij is maar het maakt me toch weer even extra waakzaam. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Albertina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 tina ik denk dat het verlangen toch altijd wel blijf terug komen het zal wel minder worden..maar die trek gaat volgens mijn nooit meer weg en wat voor kleur badjas heb jij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik heb niets terug gelezen. Langs deze weg wil ik wel iedereen een heel gezond en droog 2013 wensen. Gelukkig nieuw jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smik, eerst was mijn man er nog bij, maar die was met 20 jaar al vader, dus niet meer dan een kind. Was het makkelijker toen ik het alleen voor het zeggen had, wat vuurwerk betreft dan hè? Zo, nou even kijken of dat cabaret iets is, ben er nooit zo'n liefhebber van, maar maakt de ouderjaarsavond wel speciaal. Hoewel oma natuurlijk is blijven hangen bij Wim Kan. Kom straks wel weer even terug want ben benieuwd naar het antwoord van Gunn op mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden