Jen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ook, vlees gaan halen voor straks. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou en ik moet nog rijst halen voor de sushi van vanavond:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gillende keukenmeiden? Loopt mijn ex daar ook dan?? Haha er flauw weet het.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Tsja, ik ga nog even een lekkere wandeling maken met nontie, ff d'r uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hihi Markje toch!!! LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 In harmonie. I'll say amen to that. Rust en harmonie, dat is fijn en zeer wenselijk! Doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nog snel een aanvullende tandartsverzekering afsluiten Jopie???? Sterkte ermee. En het werk blijft er langer dan wij...zegt mijn mem altijd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemorgen, Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen. En natuurlijk alle goeds voor 2013. Jopie: Kop de veur hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goeie morgen allemaal, Ik wil alvast iedereen een goede en droge jaarwisseling wensen!ik kijk terug op een heel mooi 2012 waarin ik super veel heb mogen leren. Ben opgeklommen uit de put, de rotzooi achter me opgeruimd en een nieuwe start gemaakt. En maar 3 dagen gedronken. Dan zullen sommige denken, je hebt toch 3 dagen gedronken, dus de fout in gegaan. Ik zie het positief, ik ben er trots op. Trots op mezelf en eindelijk blij met mezelf. Wat een winst! Op naar een nog mooier 2013! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zo is dat Nien en trots mag je zeker op jezelf zijn. En wat voelt dat goed he, dat je de rotzooi opgeruimd hebt en weer opnieuw mag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 En zo is het Nien, je mag terecht trots zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Vaste uren gekregen, Jopie en een stuk meer rust in de tent dus. Heb binnenkort een rooster waar ik van te voren weet wanneer ik werken moet. En niet meer elk weekend, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nee, die alcohol........ Als ik één wens had die uit mocht komen qua forum dan, dan was het, dat ik wilde dat ik kon vertellen aan iedereen die nog worsteld met de drank, hoe heerlijk het is om zonder drank te leven. Wat heb ik veel gewonnen de afgelopen 9 maanden, kon ik het maar duidelijk maken aan iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Moggûh Rare sentimentelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Dat het zo de moeite waard is bedoel ik. Dat je uit die gevangenis kunt stappen. Ik sta echt iedere morgen op met: Ha, fijn weer een nieuwe dag. En ik had het van mezelf nooit gedacht hoor, de meesten hier, die me kennen, weten dat, ik was onverbeterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: marjoMoggûhRare sentimentelen!Praat foar die self, Marjo, hahahaha.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mark, jopie en emmaroos, dank jullie! Emma roos ook een nieuwe weg ingeslagen, wat heerlijk he. Ik kijk inderdaad nog wel een terug naar hoe ik hier binnen kwam. Heel gek, maar de laatste 2 weken droom ik daar weer heel vaak over. Ik kwam vooral binnen vol zelf medelijden, kon er niks aan doen vond ik. Alle externe factoren kregen de schuld, behalve Nien zelf. Nu weet ik dat het mijn verantwoordelijkheid is om niet te drinken, kan het niet bij één houden, heb geen grenzen. Maar was wel hardleers dit te ontdekken. Volgende stap in 2013 is stoppen met refusal. Ik zeg niet dat ik van mijn probleem af ben, ik ben alcoholist en heb levenslang! Maar het is mijn verantwoordelijkheid ermee on te gaan en van niemand anders. Zonder mijn lieve vrienden en vriendinnen die non voorwaardelijk achter me zijn blijven staan, mijn vriend, mijn ouders, de AA en het forum was ik er nooit gekomen. Good job met zijn allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Emma roos, je maakt wel degelijk duidelijk wat je hebt gewonnen de afgelopen 9 maanden. Juist deze positieve berichten zijn in het begin voor mij een drive geweest dat het kan! Dus blijf het vooral posten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Toch wel? Oh, dat doet me dan heel goed, Nien. Ik zat van de week te denken, heeft het nog zin, het forum, ja dus merk ik nu!!! Dank je Nien. Enne, goed bezig meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Juist de positieve verhalen! Als je heel diep in je verslaving zit en denkt dat je er met geen mogelijkheid uit komt. Dan is het goed ok te lezen waar andere vandaan kwamen en waar ze nu staan. Maar vooral hoe ze.er zijn gekomen. Ok ik had eerst 2 opnames nodig voor ik aan het begin stond, maar heb er daarna veel van geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ga mini appeltaartjes maken voor vanavond. Goeie jaarwisseling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Emmaroos, dat heb je mooi geschreven!! Zo is het ook!! Hier ook nog steeds controle. Er gebeuren in mijn thuissituatie hele verschrikkelijke dingen. Ik drink niet.....maar ik hoop toch echt dat ik niet weer iemand ga verliezen. Ik brei verder, maar met zware wol. Als ik echt ga twijfelen, trek ik hier aan de bel!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Tine, heel veel sterkte met de thuissituatie. Hoe zwaar het ook is, ik vind het top dat je zegt dat je niet drinkt en het niet van plan bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemiddag iedereen. Tja...en zo zitten we alweer in de laatste dag van 2012. Ik hoop dat iedereen er wat van heeft kunnen maken en 2013 wederom drankloos kan doorgaan. Mij heeft het goed gedaan zo zonder alcohol en ben op alle fronten gegroeid. De fles champagne ligt al 2 jaar ongebruikt in de kast en bekijkt me niet eens meer. Die heeft de moed opgegeven. M'n nieuwe vriend Baclo lacht me telkens toe met een vette knipoog...trouwe maat geworden. Voor de mensen die het nog moeilijk hebben, misschien is het een overweging waard om zich eens meer te verdiepen in het gebruik van Baclofen. Het zou een frisse gezonde start zijn in het nieuwe jaar. Wij wensen jullie een gelukkig Nieuwjaar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoi Nien, Het is ook moeilijk! Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat ik door te drinken helemaal NIETS aan de situaties kan veranderen. Het wordt alleen maar erger, zwaarder op den duur. Ik moet hier nuchter doorheen. Gisterenavond dacht ik wel " 31 dec een glaasje met het nieuwe jaar".... Maar dat ene glaasje wordt 1 fles en dan kom ik weer in die cirkel ....wel-niet drinken. Daar word ik zo moe van. Maar ik meld me vanavond als ik ga twijfelen. Het gaat mij niet om een dagpact of een jaarpact, maar om een nuchter en helder leven. Daar heb ik aan geproefd, maanden en zelfs bijna 2 jaar en daarna weer bijna een half jaar nuchter geleefd. Maar door enkel 1 glas te nemen ( of het nu om iets te vieren of om stress en spanning weg te drinken. Bij mij het laatste altijd.) ben ik toch elke keer weer terug gevallen. Gelukkig ook weer opgestaan Ik zal hier meer gaan schrijven want ik heb het zwaar. Dit staat nu even los van trek. Dag, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden