albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hahahahaha en wat hebben we weer een hoop verjaardagen vandaag. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hieperdepeip voor alle echt en nepjarigen!!!! en dat zijn er een boel zeg taart!!! oh nee sober:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Jopie, Parklaan? Werk ze en slaap lekker. Voorzichtig morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 @Jane4, Die jarigen lijken eerder 'wedergeborenen'. Dat er zoveel op 1 Januari zijn, vind ik wel héél toevallig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ben ook jarig, LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Okay, 't ergste hebben we alweer gehad, denk ik. Op een enkele granaatscherf door m'n schedel na, ben 'k er heelhuids van afgekomen. Jullie allen ook 'Unscathed'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoi, allen een mooi en vooral gezond nieuwjaar. En dat een ieder met het niet drinken vooruitgang mag boeken. Groet Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 @Soothe, Ah, eindelijk weet 'k nu ook je echte naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mike, voor jou en Anna een mooi en goed 2013. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ha Aartsengel:heart: voor jou en Anna ook alle goeds en nog een toefje slagroom daarbovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Had je maar terug moeten schieten Gunn!!! Ben ook blij dat het weer rustiger wordt. Heb nooit geweten dat ik er best wel bang voor ben, al die knallen. Normaal (nou ja normaal) zat ik altijd helemaal lam om deze tijd en kwam het niet zo hard binnen als nu. En vind het zielig voor mijn kippetjes en alle andere dieren natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik ben één kat kwijt en de ander zit bovenop de kast:) veel meer vuurwerk als in mijn vorig huis gelukkig wel vnl siervuurwerk, maar verderop woedt wel een oorlogje lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 En nog even speciaal voor de verplichte vakantiegangers. HAPPY NEW YEAR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Rapilos ben je er nog? Kijk ff op je PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik hobbel al 3 x achter jou aan Tina jonkie, jij he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: jane4ik hobbel al 3 xachter jou aan Tinajonkie, jij hequote> jane, lekker zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoi allemaal, Ook van mij een goed en gelukkig 2013 gewenst! Voor het eerst sinds jaren ben ik niet thuis, maar heb ik een gezellige oudjaarsavond met Soothe Buiten wedijvert het vuurwerk met de regen, hier binnen is het droog en gezellig. Moge eenieder zijn of haar doelen bereiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mike en Anna:heart: Ook voor jullie GELUKKIG EN GEZOND 2013 en dat alles wat je wilt bereiken ook daadwerkelijk glansrijk lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Slaap lekker, Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Aak slaap lekker meis en morgen weer gezond op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Snoep gaat ie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Akelei, beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik vind het nog steeds een soort van speciaal als je op de draad komt Anna Soort van Engel of Goddess (nooit verteld hè) Het komt waarschijnlijk omdat je vanaf 2009 iets magisch in mijn ogen hebt omdat je soms op de draad komt om iets te redden of zo. Love ye:heart: De simpele die het in 2009 redde om ruim 1 jaar zonder alcohol te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nog niet helemaal bijgelezen. De jaarwisseling is hier goed verlopen! Manlief aan een speciaal drankje en ik Jillz 0%. Prima dus. @Akie: beterschap meis. Morgen maar uit proberen te slapen dan? Hier knettert het nog steeds van het vuurwerk. Wij hebben een tijd in de deuropening staan kijken. Voor jullie allemaal nogmaals een heel goed 2013 en laat a.u.b. gebeuren wat goed voor ons is! AdB hoort daar natuurlijk bij. Even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden