rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ben heel erg blij, dat ik wel alleen, maar niet eenzaam ben. Ik geniet, van mijn huisje, de rust, het idee, dat ik kan doen en laten wat ik zelf wil, zonder me aan iets of iemand aan te hoeven passen En wat is nou alleen? Als je perse niet alleen wilt zijn, verzin je toch iets, om dat niet te zijn. Maar ik heb misschien makkelijk praten, Want terwijl ik hier alleen en niet eenzaam zit te zijn, weet ik dat al mijn kinderen, LATex en kleinkinderen in mijn gedachten zijn en van me houden. En dat geldt ook voor een stel meiden, waar ik jaren mee ging wandelen (en helaas nu geen tijd meer voor heb). En jullie, forumleden, maken al helemaal, dat ik me niet eenzaam voel. Kan er nog wel veel meer opnoemen, maar voel me gewoon heel dankbaar, met zoveel lieve mensen om me heen. Ook al zitten ze dan niet letterlijk bij mij in de kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Rapilos, helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: snoepjetinaik denk dat het verlangen toch altijd wel blijf terug komenhet zal wel minder worden..maar die trek gaat volgens mijn nooit meer wegen wat voor kleur badjas heb jij danquote> Snoep,wat ik heb gehad was best heftig en zoheb ik het zeker een jaar niet gehad.En ik heb een badjas van Pip Collection,dus veel kleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: SmikkieAlbertina, echt in je badjas?? Ik in een joggingsbroek. Moet kunnen ja.Hou je goed, mooie posting.quote> Ik ook in joggingbroek.Hoef ik 'm niet op de (vr)eethaak te zetten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Witje, een dubbele voor jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 En nu nog even voor de TV tot 24.00 uur. Het is wel leuk dat ik hier 3 hoog zit. Dat kijkt zo leuk naar het vuurwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smik, ik zit ook hoog 4e etage, echt een prachtig gezicht. Mooi hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Wel super, dat je je weer door dat trekmoment bent heen gekomen Albertina. Moet niet te vaak voorkomen he, dat soort gein:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ha, en ik zit op de zesde. Dus nog een veeeel mooier uitzicht. Tja, je hebt altijd baas, boven baas he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Rapi, Nee, ik was er echt van ondersteboven. En ben heel blij dat het voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smik, dit jaar alleen. Ik weet dat dochter bij vriendje is. Ze hebben op mijn verzoek een foto gestuurd. Dan is ze nog een heel klein stukje hier. Maar ik voel me ok om alleen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Oh Smik, Dan hebben wij hetzelfde uitzicht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hahaha, ja ik zie het nu ook. Maar goed we hebben dus allemaal mooi uitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hoi Tatum Alles okay hier, nog steeds bij de levenden. Mijn mams naar huis gebracht (de kranige dame) en nu home met freundinn en kids. Jaaaaaren geleden dat ik zo'n rustig oudjaar heb gevierd. Dankjewel forum "om er te zijn" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: lidiaHee, Gunn,Hoe weet je dat? Ik heb een paar keer gedacht: dit is niet normaal, maar ja, het mag tussen 10 en 02.oo uur.Wie en waar en waarom melden mensen dat dan?quote> Meldpunt vuurwerkoverlast.nl. Via NOS Twitter kwam 't net binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ga nog even t.v. kijken, Kom zo nog wel even spieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hai Will Goed smik, ik heb mijn verschijning aangepast. Dit doe ik maar voor 1 dag. Anders word Bollie boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Klagers hebben geen nood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Tatum Ga goed. Bolliewollie, de eeuwige vastigheid hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smik, zijn we morgen een twinny? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik ga ook even voor de tv. Kom straks nog even langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hier is gisterenavond een zwaren vuurwerk bom ontploft leek wel of er een vliegtuig neerstorten ruiten bij mensen eruit gesprongen..krater in de weg..veel schade heeft toch niks meer met vuurwerk te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Smik, ik heb geen zus en geen broer. Ik heb ook geen vader. Ik heb ruzie met mijn moeder en mijn dochter is bij haar vriendje. Ik zou met alle liefde een zus willen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Snoep, wat erg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb er in ene een tweeliingzus bij gekregen. Altijd al van gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden