Diesel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 een heel goei nieuw jaar allemaal, Yah Mighty Mike gaat goei. , maar tgen Phil the power een legende !!! nog beter dan Eric Bristow ooit, wat de eerste grootste was. maar wat gaat het op en neer, brrr heel mooi en spannend zeg :-) Lytse en Boll dan genieten we saampies :-) jammer 3-4 , bijna 2-4 ;-) nu maar wel plaatsen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Pijltjes gooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 He, Mar, ik mag je, weet je best. Wat ik minder vind is wat je bv. zei over de absolute stoppers, eindigend met: zout op! En het gedogen van die opmerkingen van jou op dit forum door de oudgedienden, zo van: da's Mar nou eenmaal. Jouw opmerking over de absolute stoppers vind ik totaal respectloos. Je hebt alcies in allerlei soorten, net mensen. Er zijn er die weten dat ze voor gaas gaan als ze weer eentje nemen en dat pad opgaan. Die stoppen dus totaal, en kunnen het daar lang moeilijk mee hebben. Ze hebben mijn grote respect, terwijl ik zelf geen teatotal ben. Zo, nu ga ik verder met de tv op 3 en zet de compu uit, mij teveel gedoe. Hou 't zo droog als jullie zelf maar willen, geliefde lijsters! De nietpylkjegooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 @ Drakie: ja heel spannend vanavond met die pijltjesgooiers. Ben je de jaarwisseling goed doorgekomen? De beste wensen ook voor jou en Zenn. @ Truitje: jammer die terugslag, maar met dat ongeluk van jullie vrienden heb je ook veel voor je kiezen gehad. Morgen weer opstaan en stug doorgaan. Nu weer even verder kijken. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 nee Jen, darts , pijlen schiet of blaas je, darts gooi je ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ja sorry ik ben slap geweest, het werd me echt even teveel, maar ik ga weer opstaan en neem orgen de eerste niet, bedankt voor jullie reacties, het zal wel stom klinken maar ik heb jullie nodig!!!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Originally posted by: Diesel pijlen schiet of blaas je, darts gooi je ;-)quote> Pijlen wel, ja. Pijltjes echter niet, kejje gooiuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ja Diesel, maar kijken naar dat gooien? Lost souls swimming in a fish bowl.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Lytse ja heel rustig doorgekomen gister, ja julie ook het allerbeste gewenst hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ach pijlen kan je dus ook lanceren, afvuren dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ah je kijkt vuurwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ik ben zo blij dat ik niet meer wijn in huis had, dus ik kon niet doordrinken, heb 4 glazen gehad en dat zijn er 4 teveel maar ben nog nuchter!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 nee trui maak het niet mooier dan het is je bent niet nuchter met 4 glazen dit is precies de valkuil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 en als je meer in huis had zou je zeker doordrinken ik schrik als ik je zo lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ja Jane dat is het probleem van een alcoholist, zodra je de eerste genomen hebt ben je verloren. ik ben fout geweest om de eerste te nemen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ik ga nu naar bed jane je hebt gelijk dat je me op de kop geeft heb ik verdiend voel me waardeloos nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Maar allez trui. Je bent natuurlijk niet waardeloos. Hoeveel dagen stond je al niet droog? Morgen is de eerste dag van de rest van je leven meiske. Go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Trui kom op hoor. Je bent gestruikeld, maar morgen begin je weer. Kijk bij jezelf waarom het gebeurde en probeer dat in de toekomst te voorkomen. Misschien de ontspanning omdat het gisteren goed was gegaan, of de terugslag van dat ongeluk. Je weet nu hoe het voelt om nuchter te zijn en je hebt al bewezen dat je het kunt. Gewoon dag voor dag, net als wij allemaal. Zet hem op!!! Diesel en Bol: helaas! Spannende wedstrijd. Ik meld me droog af voor vandaag. Welterusten allen en slaap lekker. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Mezelf waardeloos vinden is bij mij eigenlijk een grote instinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Truitje, Waarom waardeloos? Je hebt een terugval. Dat hoort er denk ik bij en leer je als het goed is weer van maar dat betekend niet direct dat je waardeloos bent. Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik bedoel het niet om je een waardeloos gevoel te bezorgen Trui. Vallen is normaal en opstaan is sterk. Maar als je schrijft na 4 ben ik nuchter bekruipt mij het gevoel dat je niet door hebt waarom je moest drinken. En waarom je wilt stoppen weer. 4 is best veel. niet voor ons, maar als mijn dochter 4 glazen op heeft is ze dronken. Dus wij kunnen dan ook niet nuchter zijn, snap je. Als je inzichten krijgt en ernaar handelt dan kom je er wel. Ik ben er ook jaren en jaren mee bezig geweest heb geen recht om over jou te oordelen meis. Dus oordeel ook maar niet zo over jezelf. Je nuchtere dagen zijn niet weg, je hebt er gewoon een les bij geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik meld me weer droog af. Ik heb gelukkig nu twee dagen geen hoofdpijn meer, maar ben wel prikkelbaar en morgen weer werken en zie daar wel wat tegen op, maar zal wel goed komen. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ieder mens is uniek en niemand is waardeloos Meer waarde kan je toevoegen voor je eigen gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Diana, een terugval noemen we drinken en erin blijven hangen en daar een periode van drinken van maken. Truitje heeft wat hier een uitglijder wordt genoemd; ze heeft de power om morgen weer door te gaan met nuchter blijven. Leren lopen met vallen en weer opstaan, en uiteindelijk overeind blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hoi mensen, Vandaag voor 't eerst Quinoa gegeten. Niet onaardig, maar 'k had me er wat meer van voorgesteld qua smaakbeleving. Nu ja, 't is afschuwelijk gezond, dus dat maakt dat 'k 't wat vaker wil gaan eten. Toch wel één keer in de week. Ter vervanging van de zilvervliesrijst. Goh, 'k ben er moe van. En veel heb 'k niet gedaan vandaag. Truitje, morgen dag één lieverd. En je bent niet waardeloos. Zoals Jen al zei, dat is een valstrik voor jezelf spannen (waar je maar wat graag in trapt?). Morgen moet 'k weer ruim boodschappen doen. 'k heb niet veel vers voedsel meer in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden