Spring naar bijdragen

woensdag 2 januari 2013


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Gwen

Ik ben niet meer verslavingsgevoelig sinds ik therapie heb gehad.

Het gat in mn hart is dicht. Ik heb nu zin om mn leven op orde te hebben. Van snoepen krijg ik een suikerdip waar ik geen zin in heb, roken kan ik met mate, blowen ook. Drank ligt dus nog wel gevoelig blijkt, maar ook daar maak ik me geen zorgen over.

Het gat in mn hart, daar ging alles mateloos doorheen. Ook geld.

Wat ook werkt is iets zoeken, een gezonde 'verslaving' wat het wint van de alcohol of andere verslavingsgevoelige zaken. Vandaar nu ook mijn zoektocht naar hobbiebezigheidsdingetje......

Ik wil dingen doen die goed voor me zijn, waar ik me prettig bij voel en die iets toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AR: mooi geschreven over de vriend!

@ Zonnetjes: vandaag keek ik naar Kunst & Kitsch en daar waren een stel "red hatters" dames met allemaal een rode hoed. Ik weet niet of je het gezien hebt, want je bent net pas thuis, maar ik moest meteen aan je denken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Truitje: weer een dag geslaagd! Wees tevreden met het resultaat hoor. Morgen gaan we er opnieuw voor!

Alle anderen die gaan slapen, ook alvast welterusten.

Ik had vandaag een paar bijzondere telefoontjes:

van een oude buurvrouw, waarvan ik onderhand dacht dat ze verhuisd was of zo; gezellig bij gekletst;

buurman, die terug is uit het ziekenhuis na zijn beroerte;

pleegzoon, vanuit Afrika. Alles gaat nog goed en hij probeert dit weekend weer ongezien zijn land uit te komen. Ik hoor weer van hem als hij terug in Frankrijk is! Een hele opluchting zal dat zijn.

Dan gedaan wat ik me voorgenomen had, dus mijn dag kan niet meer stuk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga slapen, lieve mensen. Morgen de hulpdame weer op bezoek. We gaan samen een afspraak maken om naar de dokter *slik* te gaan. Ik... Ik durf niet! Echt, ik haat dokters! Ik ben dankbaar dat ze er zijn, maar ik haat ze! Iedere keer verwacht ik 't slechte nieuws te horen. En dan blijkt 't mee te vallen. Dus, ik teleurgesteld!

Goed, maffen! Teruste!

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...