Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ja, ken het hoor ! Ik wacht geduldig op mn eureka momentje. Of totdat mn knie het weer doet en ik weer mag hardlopen. Want dat was zo fijn om te doen elke dag ! Bedankt voor het meedenken ! Originally posted by: irunalone@woman: mss is het 'hobbydraadje' onder: Tips en adviezen, een tip voor jou?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik heb een abonnement op een goedkope sportschool, Woman. Yoga, pilates, lollige zumbaklasjes. Iets voor jou? Of mag je niet meer bewegen dan je al doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik vraag me af, woman... Waarom triggert pleegzusterbloedwijn niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 gwen, Dat moet nu wel lukken! Ik zat mij dat ook juist af te vragen haha. Dat is toch geen alcoholvrije wijn niet? Ik heb het nog nooit gedronken dus ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @ Gwen, Ik geef zelf buikdansles. Ik moet al mn krachten sparen omdat ik beperkt ben en veel fysieke pijn heb. Scheve nekwervel. Hardlopen vond ik heerlijk. Maandenlang elke dag gedaan, maar mn lichaam zei Ho !! Bij mij triggert Bloedwijn niet. Ik raad het niemand aan om het te testen hoor. Dit is hoe het bij mij gaat. Bij anderen triggert bv 0% spul niet, bij mij juist weer wel !! Ik zoek een hobbybezigheidsdingetje die ik ergonomisch op de bank kan doen. Ik was al begonnen aan een megabedsprei met gekke kleurtjes maar dat is het ook niet. Hoedjes en slofjes heb ik allemaal al gemaakt. Sudoku is een poosje leuk. Maar ik bedenk wel iets hoor. Komt van zelf. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ik ga bankhangen mensen.. een fijne avond nog en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ha die Woman, Ja hier gaat het nog steeds erg goed. Nu afgelopen 25 dec. 3 jaar droog. Wel is mijn manneke overleden, nu 2 jaar geleden maar heb ook toen niet gedronken en alles bewust meegemaakt. Het forum heeft me er toen goed doorheen getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Dat weet ik nog goed Bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedenavond, Woman, je lichaam doet nog niet helemaal wat jij wil maar verder toch prima gedaan. Nuchter, eigen zaak, kleding en dans, vind je geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Wauw, dank je wel Teveel. :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Heeee Woman, goed dat je meteen weer meldt. Tja, boosheid, eenzaamheid, allerlei signalen die 'gevaarlijk' zijn voor ons alkies. Goed om te horen dat je druk bezig bent met nieuwe plannen. Fran heeft een tijdlang gebreid. Sjalen. Iets voor jou? Beestjes haken heb ze ook nog gedaan. Die wol kan ik je wel opsturen als je wilt:D ligt weer in de kast te verspochten. Aquarelleren heb ik ook nog in de aanbieding, verf, cursus en al. Hihi. Ach een mens verzint wat. Ik heb als hobby de tuin. Die kan en wil ik niet opsturen! Blijf komen meid. Dusssss, je visite was vroeg weg.....Geselli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedeavond saam, Met mij gaat het super-goed. Voel een soort gigantische opluchting, dat ik weer gestopt ben. Vannacht, sinds weken, weer als een blok geslapen! Heb ook een paar leuke maatjes gevonden. Het boek van Allen Carr, heeft ook zijn positieve bijdrage geleverd. En ik weet het, kijk uit voor de grote euforie, kan zomaar omslaan. Maakt niet uit, voel me voor nu TOP! Oh, en Woman, Welkom terug, Leuk, je weer te lezen, en succes met je eigen bedrijfje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 hahahaha hoi hoi Bambam !! Ja vele vele sjalen zijn al door mijn handen gebreidt ! eentje zelfs nog voor een forumlid ooit......... Ja visite vroeg weg. das echt mijn struikelblok. Mensen bellen te vaak af. Zelfs met kerst dus. Hij ging nu weg omdat ik dronken was, maar ik denk dat hij ook weggegaan was als ik niet dronken was geweest. Kan er niet tegen. gevoel dat ik een optie ben en dat ze dan een betere optie hebben. heel boos word ik ervan. Andere vrienden zoeken....... Alles goed met jullie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hoi Rapilos !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hier alles wel! Onderzoek je boosheid, doe er je voordeel mee én laat het los. Niet gemakkelijk I know. Take care. Rapi, one day at a time meid. Take is easy. Oke, bedtijd bijna hiero, opslomen. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Komt goed Bam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik zit gewoon te genieten hier van de reacties Net als dat ik geniet dat je er even (hoop ik voor je) bent Maris:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 en ondertussen maak ik even knoflooksaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 oh en kijk tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik blijf voorlopig wel even hoor Alberto. You know. Er zullen wel weer flinke triggermomenten aankomen. Uit ervaring weet ik dat me hier even melden elke dag mezelf scherp houdt. Ga me komende tijd flink focussen op mn bedrijf en mn nieuwe hobbies en eens kijken welke baggervrienden ik uit mn vriendenkring ga dumpen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Wat ik wel gemerkt heb, is dat ik de alcoholrush ergens anders in heb willen zoeken. Seks, eten, blowen, medicijnen zelfs..... Dat ging onbewust. Als vervanger. Nou is dat niet zo heel erg, en is dat niet uit de hand gelopen ofzo, omdat ik geen sex/eet/blow/medicijn fan ben. maar toch interessant. Het gaat dus ECHT om de rush. En de 1 krijgt dat van eten en de ander van drank.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Beste mensen, Ik ga lekker slapen, Morgen weer vroeg op. En Woman, Ik ben van mening, dat je alcohol, door niets moet vervangen. Want het is gewoon niet te vervangen. Je komt dan altijd, minstens van de regen in de drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ja ja vrienden, het is me wat hè? Dan pas, als je iets verteld wat je van niemand terug hoort Dan pas, als diegene zich aan je stoort en de volgende dag toch weer contact met je heeft om te vragen hoe het gaat. Dat is een vriend die met je meeleeft en je niet meteen haat. Diegene van een kus op je voorhoofd omdat hij/zij de tranen in je ogen ziet Door hem/haar word je geloofd ook al ziet de hele wereld het niet. Arm om je heen, al lig je in de goot Dan weet je, ik ben niet alleen En zo`n vriendschap is heel groot. Ik moet het bewaren want ik heb het net zelf neergepent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 geen sexfan Woman?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden