Diesel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 moggeuh Gefröbelde, lekker bakkie en snel doejsen, maar kwam ff zonnetjes welkom tuis heten en de beste wensen doen , rest ook hoor;) welkom meiz Nou fijne dag allemaal , doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 hoop het yvon, snak naar een peuk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Woehaaaaa... gewoon nu het moment om te stoppen dan Mark:D Nee hoor, das een geintje, dat moet je pas doen als je er vrijwillig aan toe bent. hee Diesel, ook goedemorgen. Ga je gelijk weer weg ook dan? Afijn, jij ook de beste wensen uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Idd stoppen staat nog niet op mijn lijstje, mischien als ik klaar ben in de kliniek? Want denk dat ik het daar nog wel even nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Kan me indenken dat je nu daar helemaal niet aan wilt denken hoor Mark. Wacht eerst de kliniek inderdaad maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Soms heb je ook alles tegelijk.. De thermostaat stopt er steeds mee hier. Was net maar 12 graden in huis brrrr. Zo eerst maar even bellen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Nou, dan klopt de ondertitel van vandaag voor 100% voor jou Mark. Brrrr. hoop dat het snel verholpen is hoor. zo, en nu even boterhammer smeren voor tussen de middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie. dieseltje hoeistie? wat ben je vlug weer weg. hou je niet meer van ons????? en wat het avondeten betreft lekker rode kool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goedemorgen, Mark, je weet het zelf denk ik ook wel maar als ie het echt niet meer doet het ding er af halen en de twee draadjes, meestal rood en blauw, met elkaar verbinden. Dan gaat de kachel aan, weer losmaken als het warm genoeg is. Heb je een handregeling, niet zo makkelijk maar beter dan kou lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 @ teveel, ja zo handig was ik ook nog wel Maar hij maakt gewoon erg slecht contact omdat het gedeelte wat je erop klikt niet goed sluit waardoor steeds het contact verbroken word.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ja, dacht wel dat je dat zelf wist Mark. Misschien even naar de Gamma, daar rekenen ze geen BTW deze dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Heb een huurketel, teveel. Dus horen ze kosteloos te vervangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ja, daar heb je gelijk in Mark, das mooi van dat systeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ook jullie een heel goede morgen Har en Igor Luitjes, ik moet er vandoor. Voor allemaal een mooie dag, pluk hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Originally posted by: markSoms heb je ook alles tegelijk.. De thermostaat stopt er steeds mee hier. Was net maar 12 graden in huis brrrr. Zo eerst maar even bellen geloof ik. quote> mogguh mark.....dat met die thermostaat had ik ook....het probleem was verholpen door ,m een paar keer hoog en laag te zetten snel achter elkaar...wie weet helpt ,t suk6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Drink nu heet water met citroensap. Goed voor de liver flush. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 goeiemorgen! DAGPACT Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Originally posted by: krekelgoeiemorgen!DAGPACTKrekelMarkquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 DAGPACT Krekel Mark miranda Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goeiemorgen allen, Gister heb ik per ongeluk reclame gemaakt voor een sigaret en wilde dat net veranderen, maar is niet gelukt. Is dit heel erg? Kan iemand anders het mss voor me weghalen? Bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Zo de dag beginnen met een lekker kopje kruidenthee en een oliebol. Ahum toch maar geen oliebol anders word ik er nog een. Ik bak altijd teveel, hoewel niet genoeg om het volgend oudjaar daarmee te overbruggen hoor. @Miranda, Je gaat goed hé trouwe baclofenier! Neem maar een oliebol van mij, hier vangen! Ook nog een beetje poedersuiker, hou je bol maar omhoog ik blaas het pfff. naar je toe. Fijne dag! @Sofie, Verveldend dat je niet goed heb geslapen, desondanks fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 DAGPACT Krekel Mark Miranda Gunn Kunsie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 @Kunsie, Als je ingelogd staat in het desbetreffende bericht op "bewerken" klkken en dan na correctie wederom plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Dank Romu, ik ga het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Gosh Kunsie, waar je je druk over maakt... Die Marlboro man is trouwens aan longkanker overleden, over reclame gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden