zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goede morgen, Mijn lichaam is in Nederland, maar ik ben nog niet! Vanaf drie uur klaarwakker, nu er maar uit. Lekker kopje thee gezet. Voor jullie heb ik een grote pot klaarstaan, de koffie loopt door dus wie wil tast toe. Vandaag geen broodjes, maar een lekkere bruine boterham met kaas of eigengemaakte jam. Heerlijk. Eet smakelijk en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Weer een vroegertje. Een kop groene thee eerst. Een boterhammetje? Later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Morgen Gunn, jij ook vroeg op. Heb je wel geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Erik, ook goedemorgen. Jij ook vroeg, ga je zo werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ja zo werken zit aan een bak met brinta met proteine poeder als ontbijt. Moet over 5 minuten weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goedemorgen! Ik ben op een voor mij normale tijd waker en heb goed geslapen! Lekkere bak koffie verkeerd al achter de kiezen, broodje moet nog even wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Erik, hoe is het met je oog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goedemorgen Hannah, Zon, leeft inderdaad nog in een andere tijdzone:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Werk ze, Erik. Dat klopt dus Hannah, zie het staan onderaan het scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Zo beter? Morgen Hannah en Kame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 'k heb kort geslapen. Maar da's okay. 'k heb voor 't avond eten toch zo'n trek in broccoli! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goedemorgen luitjes. Lekker bakje koffie Zon. Ik zie dat je de datum inmiddels hebt aangepast. Ik ga eerst even een beschuitje hagelslag halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 'k bekijk nu een playthrough van Scratches door Kyosholp op YouTube. Dat heb 'k al zo lang niet meer gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Gooooodmorninggggg, rise and shine..... Maar eerst .....koffie, zinin.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Jeetje Gunn, dat je nu al aan het avond eten denkt, gaat goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Originally posted by: kameleonErik, hoe is het met je oog?quote> Zit net een druppel antibiotica oogdruppel in. Dag of 10 volhouden dan is het over. Geen idee wat het is dit is de 3e keer in een paar jaar tijd.....nu werken! tot vanavond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Goedemorgen jan en Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Morgen Jan, hier is je koffie. Eet smakelijk Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Lekker broccoli, Gunn. Weet nog echt niet wat ik ga eten. Iets Hollands in ieder geval. GIsteren aardappeltjes uit de oven gegeten. Heerlijk. Het eten was prima op vakantie, heb niets gemist, maar als ik dan weer hier ben is het hollandse eten weer lekker vertrouwd. En GUnn, als je wilt uitleg over wat je aan het kijken bent. Ik snap er niets van. Ouwetje he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Werkse, Eric! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Dank je Zon, en ook goedemorgen Kameleon. Ik vind het gewoon lekker op de vroege ochtend, bakje koffie, beschuitje en nog helemaal stil om mij heen... een rustig begin van de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ga ff wat anders doen, foto's overzetten naar de compu. Ben heel benieuwd. Tot latersss, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 @Zonnetjes, Ik kijk naar iemand die een game speelt op YouTube. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Morge, eerst maar ff een bakkie moet nogh niet aan avondeten denken haha mijn ogen zitten nog half dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 ook goedemorgen Mark, vandaag dan wel de KB hopelijk he? Oeh, das zo leuk, je foto's overzetten... zie je opeens nog veel meer dan je dacht te hebben gekiekt. Zat net heel even het staartje van gisteren te lezen. Gunn..vandaag afspraak dokter maken he? En dan teleurgesteld zijn dat je geen slecht nieuws krijgt? Hm, wordt toch onderhand tijd dat je dat gevoel ook gaat bijstellen hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden