rosa45 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja Rapilos, "'origineel gepost door" moet je ook weghalen. Als je een bericht hebt gemaakt en je klikt op Preview onder aan de bladzijde in het midden, dan zie je hoe jouw bericht eruit komt te zien. Dan kun je dat altijd nog een beetje bijschaven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Lenie, PB in verband met je uitleg over knippen en plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Oke Rosa, zal dat de volgende keer proberen, anders wordt het nu zo'n zooitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Rapi...hier boven is gequote...das net ff anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Oke Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Rapilos, een zooitje is het al:) Je hebt mij er nu mooi afgegooid. Maar ik sta nog wel in Miranda's rijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Originally posted by: rosa45Rapilos, een zooitje is het al:)Je hebt mij er nu mooi afgegooid.Maar ik sta nog wel in Miranda's rijtje.quote> Oh hemel...Ik leer dit echt noooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 hahaha...lach me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Rapilos, als je onze instructies niet opvolgt leer je het inderdaad nooit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Nou Lenie, Hartelijk dank voor je uitgebreide uitleg, Maar snap er echt geen bal van. Lukt dus echt niet ondanks je laatste uitleg. Laat maar.. En jij maar lachen he Nou ja, dan lach ik maar mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Rosa, ik volg ze op, maar snap het niet.. Linker..rechter muisknop pffff. Tenminste volgens het knip en plaksysteem van Lenie, Jou methode lijkt simpeler, ga ik de volgende keer nog eens goed voor zitten (als ik er dan misschien niet weer iemand van af gooi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 whaha oohhh..guttegut... blijf lachen nu.... sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 sja als je links en rechts klikken niet onder de knie hebt..hihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Nancy, gefeliciteerd en een:present: Kohtje, dank voor je posting. Heel mooi beschreven. Na jaren zoeken naar een andere weg, een andere manier van in het leven staan geloof ik dat ik het nu heb gevonden en sla ik nu ook eindelijk de weg in naar heling van mijn zijn. Het slagen daarin kan zich alleen voltrekken in nuchterheid, met een uitgerust lichaam en een heldere geest. Mijn nuchterheid wil ik behouden, bewaren en bewaken. Het is heel grappig als later op een zaterdag als deze ineens de gedachte naar boven komt van hé, ik ben gewoon nuchter, helder en blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Gebruik die rechter muisknop echt nooit. Heeft nog een zee van mogelijkheden zie ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Zo héhé heerlijk gegeten weer. Hutspot met hachee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Bo jarig en Laafje ook ?? Nou lieffies van harte en heel heel fijne dag en vette Huggg !!! Bo begreep gaat goei met je begreep ik, top joh kanjer goeie middag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Beetje T.V. kijken maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ha tante Boll, ja zit nog stukje bij je linkerschouder, tjah moet dan wel heeuul lekker geweest zijn, of bewaar drift ? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Rapi hoe gaat ie voor de rest? Hahahahaha Drakie toch. Nou klopt het wel hoor, netjes eten is voor mij niet weggelegd. Mijn manneke zal zich altijd kostelijk te amuseren als we aan het eten waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ach Boll , ik neem aan dat je niet het met je handen hebt gegeten vandaag he. Tjah netjes eten is als je binnenkrijgt wat je wilt en als je kan eten wanneer het nodig is he. Dan is het netjes met het eten gesteld, niet ruzie om welk lepeltje wanneer en waarbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Avond allemaal, He Diesel hoe is het? Nog bedankt voor je welkom terug hier. Hebben ze nu de goede medicijnene voor je gevonden? Lavendel, gefeliciteerd met Sara zien. Vijftig is een mooie leeftijd om nieuwe dingen aan te pakken. Ben je al aardig mee bezig, toch. Nancy, fijn dat je je tentamen gehaald hebt. gefeliciteerd. He Travel, je klinkt goed. Ga een luie avond houden, ben al aan het bankhangen, dat blijft ook zo denk ik. Fijne avond, Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Doe maar lekker hoor Zonnie. Hopelijk komt er nog wat op de tievie voor je. Draak hoe is het met je dieren spul? Had ik je al verteld dat die turkse herder die we toen hadden zitten, een heel goed tehuis heeft? We zijn allemaal zo blij, want dat was nog eens een lobbes joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Boll, ja het wilde spul is er allemaal uit en soms nog ff inzicht Ach en dat van die turk helemaal geweldig zeg, mooi meid Bij een lekkere plek wat ik dus begrijp en die vader en zoon ook nog ??? DinDin ons hondeprinsesje heeft toch weer last van haar heupen kan misschien de winter zijn, maar lijkt me nie met dit weer, dus baart ons erge zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Zoon was al geplaatst Drakie, maar Pa een paar keer maar iedere keer weer terug. Maar hij zit nu bij een zoon van een van onze vrijwilligsters en daar doet ie het zo goed. Ze hebben een hele grote tuin en die helemaal afgezet voor hem. Hij mag altijd binnen liggen en doet het ook heel goed met de kleine kinderen. Ja dat is een tophond. O o wat ontzettend vervelend voor dat prinsesje zeg. En als je het warm houdt b.v. een electr. deken? Zou het dan niet minder worden. Of in een groot bad met warm water laten spartelen? Ja ik zeg maar iets hé? Er zijn ook homeopathische middelen die de pijn wat kunnen verzachten. Ik vind het altijd erg moeilijk om een dier pijn te zien hebben. Hebben ze het al eens goed onderzocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden