Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja Rapilos, "'origineel gepost door" moet je ook weghalen.

Als je een bericht hebt gemaakt en je klikt op Preview onder aan de bladzijde in het midden, dan zie je hoe jouw bericht eruit komt te zien.

Dan kun je dat altijd nog een beetje bijschaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rosa, ik volg ze op, maar snap het niet..

Linker..rechter muisknop pffff.

Tenminste volgens het knip en plaksysteem van Lenie,

Jou methode lijkt simpeler, ga ik de volgende keer nog eens goed voor zitten

(als ik er dan misschien niet weer iemand van af gooi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy, gefeliciteerd :sun: en een:present:

Kohtje, dank voor je posting. Heel mooi beschreven.

Na jaren zoeken naar een andere weg, een andere manier van in het leven staan geloof ik dat ik het nu heb gevonden en sla ik nu ook eindelijk de weg in naar heling van mijn zijn.

Het slagen daarin kan zich alleen voltrekken in nuchterheid, met een uitgerust lichaam en een heldere geest.

Mijn nuchterheid wil ik behouden, bewaren en bewaken.

Het is heel grappig als later op een zaterdag als deze ineens de gedachte naar boven komt van hé, ik ben gewoon nuchter, helder en blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Boll , ik neem aan dat je niet het met je handen hebt gegeten vandaag he. :)

Tjah netjes eten is als je binnenkrijgt wat je wilt en als je kan eten wanneer het nodig is he. Dan is het netjes met het eten gesteld, niet ruzie om welk lepeltje wanneer en waarbij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal,

He Diesel hoe is het? Nog bedankt voor je welkom terug hier. Hebben ze nu de goede medicijnene voor je gevonden?

Lavendel, gefeliciteerd met Sara zien. Vijftig is een mooie leeftijd om nieuwe dingen aan te pakken. Ben je al aardig mee bezig, toch.

Nancy, fijn dat je je tentamen gehaald hebt. gefeliciteerd.

He Travel, je klinkt goed.

Ga een luie avond houden, ben al aan het bankhangen, dat blijft ook zo denk ik.

Fijne avond,

Tot laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe maar lekker hoor Zonnie. Hopelijk komt er nog wat op de tievie voor je.

Draak hoe is het met je dieren spul?

Had ik je al verteld dat die turkse herder die we toen hadden zitten, een heel goed tehuis heeft? We zijn allemaal zo blij, want dat was nog eens een lobbes joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boll, ja het wilde spul is er allemaal uit en soms nog ff inzicht :) Ach en dat van die turk helemaal geweldig zeg, mooi meid :) Bij een lekkere plek wat ik dus begrijp :) en die vader en zoon ook nog ???

DinDin ons hondeprinsesje heeft toch weer last van haar heupen :( kan misschien de winter zijn, maar lijkt me nie met dit weer, dus baart ons erge zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon was al geplaatst Drakie, maar Pa een paar keer maar iedere keer weer terug. Maar hij zit nu bij een zoon van een van onze vrijwilligsters en daar doet ie het zo goed. Ze hebben een hele grote tuin en die helemaal afgezet voor hem. Hij mag altijd binnen liggen en doet het ook heel goed met de kleine kinderen. Ja dat is een tophond.

O o wat ontzettend vervelend voor dat prinsesje zeg. En als je het warm houdt b.v. een electr. deken? Zou het dan niet minder worden. Of in een groot bad met warm water laten spartelen? Ja ik zeg maar iets hé?

Er zijn ook homeopathische middelen die de pijn wat kunnen verzachten.

Ik vind het altijd erg moeilijk om een dier pijn te zien hebben.

Hebben ze het al eens goed onderzocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...