Spring naar bijdragen

Zondag 6 januari 2013

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allemaal,

Ben nog aan het bijlezen.

@ Diesel: wat een verhaal over je vader. Ik heb een levendige fantasie en zie het voor me.:D

@ Smikkie: ik ga op een rustig moment de dagdraad van gisteren nog doorlezen. In ieder geval weer sterkte vandaag.

Hou de stress bij jezelf en je situatie jongen, anders maak je brokken.

@ Acer: ja, je verhaal is heel bekend. Nu doorzetten hoor, anders moet je binnenkort opnieuw beginnen! Deze fase hoort erbij. Ik kreeg ook allerlei dromen waarin ik net wel of net niet toegaf aan de drank. Dan was ik zo blij dat ik nuchter wakker werd!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nien: je hebt een slinger verdiend. Wat een verschil met hoe je op het forum kwam. Daar doen we het allemaal voor.

:moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart:

@ Diesel: zennnnn. Hoe gaat het met het niet roken? :heart:

Aan alle frummers, vooral nieuwelingen: het is hier net het werkelijke leven. Niet vergeten waarom we hier zijn en scrollen als het helaas nodig is.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met oud en nieuw is het ook fout gegaan met haar. 1,5 liter wijn en zeggen dat ze het rustig aan had gedaan. Omgevallen in de badkamer en helemaal blauw. Hoezo rustig aan? Gelukkig woon ik nu ver weg. Nu kan ik niet elke dag langs wat ik altijd deed. Beter voor mezelf.

Hup schop onder mijn achterste. Even wat doen als afleiding.

Meld me vanmiddag/vanavond weer. Iedereen dank voor een luisterend oor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Miranda, ik moest wel om je lachen, heerlijk zo'n frisse wind door het forum.

Het deed me denken aan iets van vele jaren geleden. We waren naar Disney Parijs naar een voorstelling met koeien en paarden of zoiets. In ieder geval het waren beesten met 4 poten. Inclusief diner.

Mijn zoon (toen nog zoontje) had een wegwerpcamera en zou foto's maken. Deed hij ook braaf. Toen alle 24 foto's ontwikkeld waren en ik ze bekeek moest ik zo lachen!

Op alle foto's stonden de mensen die voor ons zaten met grote cowboyhoeden op. Het enig verschil was dat de hoofden inclusief hoed, af en toe de andere kant op waren gedraaid.

Welterusten smik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nien: wat een rotsituatie. Ik ben blij voor je dat je nu ver weg woont. Dat het in je hoofd blijft hangen is normaal. Net als met de gedachte aan drank: afleiding zoeken en de stress uit je hoofd laten vloeien? Eind wandelen mogelijk?

@ Roos en Rapi en de andere pacters van 1 januari (Kunsie?): gaat het goed met jullie? Kunnen jullie elkaar echt steunen?

@ Miranda: jij gaf een cursus scrollen. Wilde je iets achter je laten misschien? :D

Ik ga verder aan de dag. Nog moe van gisteren, maar mijn goede voornemens staan nog als een huis!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dune: ondergesneeuwd door de rest. Welkom terug. Goede stap en kom hier als je het moeilijk hebt. Deze dagdraad is gelukkig niet maatgevend voor de andere dagen!

Ik heb nu geen tijd meer, maar zal je "wie is wie" vandaag nog lezen.

@ Lieved: je bent goed van start gegaan. Hou vol. Het lezen van andere verhalen of dat van jezelf bij "wie is wie" geeft meteen weer motivatie. Dat wil je echt niet meer.

Nu weg.

Heintje (voor de nieuwelingen Davids, die ook steeds terugkwam).:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse

@ Roos en Rapi en de andere pacters van 1 januari (Kunsie?): gaat het goed met jullie? Kunnen jullie elkaar echt steunen?

Lytse,
Met mij, gaat het uitstekend,
Kunnen elkaar goed steunen.
Kunsie, heeft even afstand genomen van mij en het forum, omdat ze het gevoel had nu 24 uur met alcohol bezig te zijn, terwijl ze er anders overdag nooit zo mee bezig was.
Dat kan
Ook respect daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse, dat dromen... dat had ik de eerste nacht al. Ik was nogal inhalig met drankjes die ik helemaal niet herkende, maar ze leken heerlijk, in elke hand een glas. Vorig jaar januari ben ik gestopt met roken. En dat dromen ken ik daar ook van. Schuldig wakker worden en blij zijn dat het alleen maar een droom was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...