witte Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zooo mijn eerste droge kerstmoment zit erop. Nog twee dagen te gaan... Nu lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 iedereen nog in de slee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Waar zijn we nu met de slee? Ik heb geloof ik even geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Klop klop klop, NIEN WAAAAKKKKEEER WORDEN. We staan klaar. Hond in de koffer, kinders op schoot en rijen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 mogguh was best wel lekker nestelen onder de sterren hemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedemorgen, zit idereen nog? Ik heb niet echt overzicht, hopelijk is er niemand uitgevallen, de bochten waren soms wat scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 We moeten vlaamsmeisje niet vergeten om op te pikken... Vlaamsmeisje here we come....joeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 joeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ja daar werd ik dus wakker van, wil je morgenochtend wat zachter doen Hut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nien we zijn er.. Waar ben je nou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zijn jullie al in de buurt om mij op te pikken? De plaids kunnen even opgeborgen dan, ik stanklaar met ijswater! Bol weet de weg, tot zo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nien, opstappen!! Want dan vliegen we naar de zon, naar Z:rose:nnetjes. Dit wordt een rit om nooit meer te vergeten:) Wie had dat nou gedacht? Straks wel even kannen met koffie laten vullen hoor. Enneh, wie heeft mijn sigaretten gejat? Ik verdenk een verstokte niet-roker. De dader krijgt van mij geen kersttimp met roomboter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Gezellig dat jullie komen, is Nien er nu al? Travel, bewaar je wat kerstbrood voor mij. Laat de boter maar zitten, die smelt hier! Tot zo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zonnetjes, ik zal jouw timpie niet smeren:) Ik neem aan dat we jou eerst oppikken en dan naar Spanje gaan. Zo komen we nog 'ns ergens en daar hou ik wel van haha. Ik zit te kijken waar Lavendel zich verstopt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 ja ik zie Laaf, ze moest haar spelletje op de Wii even afmaken. Kom nou joh, je verliest toch, de kids zijn er veel handiger in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goeiemorgen, gaaaap, mensen wat heb ik lekker geslapen op dat gedein en tussen al die warme lijven. Hoe is het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Gelukkig beschikken we over een slee met turbo....geen probleem van de zon naar de andere kant van de wereld Joewheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee<achtbaan effect>Hohoho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wat een geluk dat we een turbo-slee hebben! Zo zie je nog eens iets van de wereld. Weet je dat ze die rendieren in de V.S koekjes en melk geven? Of was dat voor Santa? Ik heb wortels meegenomen, net als voor het paard van Sinterklaas en een zak hooi. Ze krijgen het bij de volgende plaspauze. Volgens mij zijn we er nog allemaal! Zo komen we de Kerstdagen wel door. Lytse. typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 ja hoor, ik geef het op, ik verlies toch met de Wii en moest het RL zijn had ik al lang hersenschuddingen alom gewoon, lekker rustig op de slee, neus in de wind, hop naar Spanjeee!! ik krijg wel honger..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wie wil er gluhwein home made...warme appelsap met kaneel vanille kruidnagel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Niet allemaal tegelijk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Arreslee glijders, De bladerdeeghapjes zijn klaar hoor! Bol neem er maar één of doe je aan de lijn? Lekker bij de alcoholvrije glühwein van huttula. Dan glijden ze naar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Geloof dat de turboslee pech heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ow, hij prutteld weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 rendieren moeten extra eten voor turbooooooooo power Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Die hebben niet genoeg aan een wortel zoals Americo? Die moeten bladerdeeghapjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden