AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Het interesseert me geen moer waar we naar toe gaan Ik blijf gewoon zitten hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Als het me te gortig wordt ga ik in de tweede slee. Volgens afspraak staat Hannah daar mee te wachten als we de grens overgaan naar de Belgjes, Ik kan amper nog lucht krijgen. Travel geef dat plaidje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Volgens mij zijn we onderweg naar België, door naar Brussel by night? Allemaal lichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Witte zit niet zo te duwen, ik was eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Tina, dat plaidje met dat kansrijke ruitje is van mij hoor haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik heb die met rendieren erop, dus niks geen ruitjes. Die is van Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik hoop toch dat Igor Romualdus nog bij de hand heeft, mijn ogen tranen door de harde wind. Zijn jullie er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ja hoor ben er zeker nog.... Ik lig helemaal in een deuk om je Albertina. Heerlijk dit. Dit is toch mooi zo een ritje elk jaar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ondanks de koude vrieswind is het toch lekker warm op de slee zo tussen jullie in kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dinah, ik zie het wel hoor, precies weer tussen twee mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Wat ruik ik nu zitt er iemand stiekem te drinken? Oh nee het is de parfum van Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 yep romaldus zit ondertussen ook in de slee. maar niet zo hard drukken jongens anders knapt de waterkruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: RomualdusWat ruik ik nu zitt er iemand stiekem te drinken?Oh nee het is de parfum van Nancy.quote> Owwwww, hahahahahaha.Daar maak je geen vriendjes meedenk ik zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Wie heeft er een poep gelaten onder dat plaidje heu heu. Wat meurt het hiero zeg. en ik heb nog zo gevraagd GEEN ERWTEN OF BONENSOEP TE ETEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Kunnen we nog even omkeren? Ik ben mijn beautycase vergeten en zonder kan ik echt geen 2 dagen door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Laten we ons warm zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Bol, Kunnen we even stoppen met de slee, door dat gewiebel moet ik nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nu al? Dan ga ik snel even mijn Laptoppie uit mijn tas pakken en "Loft" kijken. Straks ben ik weer aanspreekbaar, even een momentje voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: albertinaKunnen we nog even omkeren?Ik ben mijn beautycase vergetenen zonder kan ik echt geen 2 dagendoor.quote> Je bent mooi genoeg puur natuurLaat die case maarHoppa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: RomualdusBol,Kunnen we even stoppen met de slee, door dat gewiebel moet ik nodig!quote> Hang um maar ff buiten de slee hoor Romus. Ik doe m'n ogen wel dicht, goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Maar Bol, de rest heeft haar ogen nog open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Op mijn tablet ondertussen snel een stukje gezien van All you need is love. Zeg, het wordt koud hier, haal Romualdus eens weg van die boom, ik wil verder gaan! Ennuh nee, mijn parfum ruikt niet naar drank hoor! Er wordt op ons gewacht...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Mensen weg wezen. Politie. Er staat een hele hoge boete op wildplassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Wil er iemand een kerstkransje? Sorry dat ik een beetje laat ben ..na de vroege dienst loop ik niet meer zo hard Poeh straf windje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 wil je nog een kerstliedje spelen Wijfie? en ik heb nog koffie voor de liefhebbers, net gezet na The Spiderwick Chronicles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden