truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Laat ze maar zuipen, wij doen niet meer mee, wij hebben elkaar, wij doen het met warme chocolademelk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 JD nee hoor wordt niet lastig. denk eens goed na waarom was je ook alweer gestopt??? en dan kun je dus zien wie de grootste zuipschuiten zijn ik heb geen zin om het nieuwe jaar met een kater te beginnen. dat gekots en dan moet je ook nog mensen met een big smile gelukkig nieuwjaar wensen terwijl je liever in het donker ligt (te rillen en kotsen, schaamtegevoel en allerlei andere ongemakken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ja John dan moet je sterk in je schoenen staan. Heb je het gevoel dat je het al aan kunt? Anders moet je het zekere voor het onzekere nemen en thuis blijven. Dat is ook niet leuk maar je loopt dan het risico niet om toch voor de bijl te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ja een uurtje gaat wel maar dan wil ik echt weg. Dat ga ik dan ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Wijfie: joh wat leuk piano. Wat voor muziek speel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik voel me blij.... Omdat we elkaar steunen En het ons ook nog lukt. Voor wie het nog niet lukt? Kom in de arreslee We nemen je mee Heb je het moeilijk? Geef het aan! Schaam je niet, we zitten allemaal in de slee voor hetzelfde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Wijfie: accordeon en keyboard, dat is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 oooohhhh Trui ik had jouw deken niet hoor ik vroeg netjes of ik jou ff mocht lenen met een naam als Trui kun je dat verwachten, toch? Benieuwd wie die deken dan wel heeft;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 De arreslee moet zijn beste tijd wel hebben gehad na al dat gerag van jullie met dat ding toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Het is net de gouden koets Marcel en moet nog héél lang mee, dus na het nieuwe jaar hebben we even een clean&wax&shine uurtje en dan kan hij weer op stal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Dan ga ik tezamen met die koets op stal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 lange winterslaap nodig Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 als je slaapt kun je ook niet drinken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 als je wakker bent kun je ook NIET DRINKEN:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 doe ik ook niet. Maar 2013 wil ik weer 1 heel jaar geen alcohol vandaar algehele opsluiting met koets en dan hou ik me ook verder koest:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 vergeet ik nog in te stappen vandaag! verfpotten opzij loopschoenen uit maar ik breng wel mijn klein pianootje mee zodat JD kan zien dat je op elke leeftijd kan leren piano spelen het gaat natuurlijk wel ietsss traageurrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 @ Lavendel: prima idee. Kunnen we meezingen! @ Wijfie: knap gedaan hoor, je zult het moeilijk gehad hebben. Voel je je nu niet apetrots? Schouderklopje voor je. @ Trui: ik blijf lekker naast je zitten, aan de andere kant dan, tot Nieuwjaarsdag. @ Albert: ik ga ook voor een droog 2013! We doen het goed met z'n allen!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Klinkt lekker lavendel. ik neem mn saxofoon mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Albert,Lytse ik ga ook een jaarpact sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 na de slee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Waar gaan we heen? naar domino's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 lekkerrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Iedereen nog aan boord? Ik heb het gezellig gehad en uiteraard droog gehouden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik ben ook uit geweest, bij familie gegeten, 2 aan de wijn en 1 aan het bier en ik............WATER En nu weer lekker tussen jullie in, daar voel ik me veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Aplaus voor jezelf Truitje. Goed gedaan jochie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden