Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 januari 2013

Gunn

Aanbevolen berichten

zo bijgelezen

sterke verhalen

triestige verhalen

maar ieder tracht ADB te zijn daar draait het om!

Fofies, blijf je nu in Spanje? Is het ok gekomen met het huis?

Zonnetjes, ga je aan je winterslaapje beginnen?

Lytse, cadeauzoon gaat nog wat op en af naar het ziekenhuis voor maand, maar het ziet er goed uit. En op mijn werk is de bal aan het rollen, ik heb er geen controle meer over, ben wel blij maar het is spannend omdat ik niet weet welke richting het uit gaat. Vertrouwen dus maar.

Sofie, jouw posting lijkt op een mantra! I love it :present:

Lieve Trui, kan je er echt geen medicatie bij nemen? Je wil zo hard stoppen, toch?

Alle andere kanjers, ook een mooie nacht !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi lavendel.....nee we blijven hier niet, ik wil wel maar mijn man (nog)niet. we hebben het koopkontrakt kunnen ontbinden en hoeven in elk geval geen 10 % vd koopsom als boete te betalen. de aanbetaling was niet megagroot, die zijn we , als de verkoper dat opeist kwijt. daarover weten we nog

niets, de verkoper heeft 2 weken geleden diagnose kanker gekregen , alles loopt wat stroef en dit is en blijft spanje...manana!! ik ben in ek geval opgelucht en droog gebleven ondanks de stress. het was een pittige test!! heb in de super bij de wijnen een hherlijke ahv wijn voor 89 ct echt megalekkerrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenacht,

Hier alles nog prima.

Bijna verhuizen. Nog wat verbouwen en klaar. Op mijn werk

vinden ze me maar raar dat ik niet elke avond aan het klussen

ben, maar ik vind het moet wel leuk blijven.

Dus ook wat tijd voor me zelf zo af en toe.

Philip Glass, mooi. Ik ken niet zo veel van hem maar wel de film

Die vind ik echt geweldig, de combinatie van de muziek met de beelden. Geeft een mooi

beeld van het leven op aarde. En eigenlijk (de film is uit 1984 dacht ik) is er niet

zo veel veranderd.

Dat was trouwens ook een gedachte die ik laatst had. We zeggen wel alles verandert

zo snel en dat gaat steeds sneller. Maar ik betwijfel dat

Ik denk dat er tussen 1910 en 1960 meer veranderd is in hoe we leven

dan tussen 1960 en 2010.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia
Ik ben er nog steeds hoor, maar meer te vinden op de rookmelder want ik ben heftig bezig met stoppen en daardoor en feestdagen+verjaardag+nieuwjaarsborrel voor de buren, is het minderen met wijn wat ondergesneeuwd.
Mijn prioriteit is nu het niet roken, daar had ik en mijn omgeving last van. Bovendien is het voor mij niet meer te betalen.
Vannacht was ik ook nog hier met Jen en Kunssie, ik had op tijd mijn melotanine (als ik niet drink gebruik ik dat) ingenomen en was de hele dag al moe en slaperig.
Maar slapen, ho maar! Moest veel hoesten en in een koud huis ga je ook niet even wat anders doen.
Het vervelende is dat ik pas een afspraak met het anti-rookvrouwtje kon maken op 14 febr.
Mijn HA heeft wel geadviseerd op toch door te gaan met de ontstekingsremmerinhaleerder, maar die is wegbezuinigd en ik heb nu weer een ding uit de middeleeuwen wat helemaal niet bevalt.
Dus niet gebruikt want ik weet ook niet of dit nog oude rommel is die eruit moet of ontstekingen.
De zelfgekochte slijmoplossers zijn op.
Heb nog wel prikkelhoestonderdrukkers (klaargelegd).
Maar om kwart voor 6 was ik het zat en heb een in Egypte aangeschafte oxazepam ingenomen.
Ik ben eigenlijk niet voor dit soort pillen, ook hier wordt er soms over geschreven of het aspirientje zijn.
Nou, gevolg was dat ik om 14.45 uur moest plassen, anders had ik nog geslapen. Wilde ook het liefste gewoon verder slapen.
Mijn plannen (van bank veranderen, uitgestelde mails schrijven en in de auto om boodschappen doen, want geen groente, beleg en aard. meer.
Kan ik dus wel vergeten en nu niet door een kater. Dus het andere uitgestelde plan uitgevoerd, het lijf een grote beurt geven.
Heb ik nooit zin in want geen geduld.
Haar (70cm) is nog nat, dus stukje lopen ivm. rugpijn zal ook wel niet van komen.
NU, na een pot thee maar eens naar beneden om te ontbijten, zit te twijfelen tussen gebakken eieren met spek of pannekoeken met spek en stroop. Kan voor het avondeten nog wel een soepje van restjes verzinnen. Ben ik heel goed in.

O ja, toen ik vannacht eens ging kijken bij wie is wie zag ik daar toch wel nieuwe mensen (hier wordt geschreven dat de normale stroom na oud en nieuw er niet is, wat waar is), maar zo te lezen hebben ze wat schroom om op D&D te komen omdat ze het idee hebben dat iedereen elkaar hier kent. Door die koosnaampjes en afkortingen krijg je ook die indruk. Bovendien lijkt het net of je meer namen moet onthouden dan in werkelijkheid het geval is.
Ik vraag me bijv. wel eens af wie toch in vredesnaam die Laafje is.
Het oude liedje dus.
Gelukkig zag ik er de laatste dagen al een paar binnenkomen, het moet toch niet moelijk zijn om deze mensen op hun gemak te stellen, sinds er hier zo' n rust heerst dat ik maar eens uitgebreid mijn " belevenissen" neerschrijf.
Maar ik sta wel op het Dagpact van Gunn en gisteren ook.
Voordeel van geen inkopen doen is geen verleiding voor wat dan ook.
Tot later.
quote>

fijn om je stukje te lezen over de schroom, ik moest ook een drempel over om te gaan deelnemen....ben overigens wel op de meeting afgelopen zomer geweest. dat deed me enorm veel!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jaap: leuk je weer te lezen. Ja, het moet wel een beetje leuk blijven. Je hebt groot gelijk. Het geeft al spanning genoeg zo.

@ Fofies: gelukkig heb je dat koopcontract kunnen ontbinden. Ik vond het zo knap van je dat je het toen droog hebt gehouden. Megastress.

@ Dune en Lynn: vandaag ook weer goed gegaan.

@ Marjo: jij zei "vreemd" maar ik begreep niet waar dat op sloeg. Je bent al weg nu dus het zal wel een raadsel blijven.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste mensen,

Het is inmiddels alweer dag.. ik open geen nieuwe dagdraad omdat ik zo naar bed ga.

Ik ben even flink ziek geweest en ben nu klaarwakker.

Denk dat er wel meer geveld zijn met de griep, iig heb ik er mijn buik vol van. Verder gaat het goed, niet alcoholvrij maar wel de alcohol de Baas. Ik wens iedereen een goede nachtrust en morgen gezond weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...